Γραμμικό σχέδιο 4%...  να το αφήσω;
Σε κινητοποίηση στο υπουργείο Παιδείας καλεί το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών την Τρίτη

Νέα ήθη και έθιμα εισάγει το Υπουργείο όχι μόνο με τις αλλαγές στα διδακτικά αντικείμενα, το ωρολόγιο πρόγραμμα, αλλά και με την επιχειρηματολογία που προβάλλει για αυτές τις αλλαγές. Αφού  υπονομεύει και πετσοκόβει επιστημονικά και διδακτικά αντικείμενα εισάγει ακόμα πιο έντονα στην εκπαίδευση τη λογική του σχολείου επιχείρησης, τη μόρφωση εμπόρευμα.

Αναφέρει χωρίς ντροπή ότι ανάλογα με τα ποσοστά συμμετοχής των μαθητών στα μαθήματα (π.χ στα μαθήματα επιλογής στα εικαστικά και τη μουσική της Α’ Λυκείου) τα μαθήματα αυτά θα κόβονται, αφού «δεν μπορούσαν να υπηρετήσουν το σκοπό τους».

Κάνει ότι δεν ξέρει τίποτα για το φόνο… Πως επιλέγει ένας μαθητής ένα μάθημα επιλογής ή ακόμα και κατεύθυνσης/ειδικότητας;  Με βάση το τι θέλει; Ή με βάση το τι υπάρχει σε κάθε σχολείο - με το πιστόλι στον κρόταφο - λόγω των ελλείψεων στο προσωπικό και τα όρια των τμημάτων;

Κατά τα άλλα το Υπουργείο Παιδείας αγωνιούσε για το πόσο ρόλο παίζει η ποίηση στη νέα γενιά… Είναι φανερό ότι η ζωγραφική, τα καλλιτεχνικά και γενικά η αισθητική καλλιέργεια προορίζεται για όποιον μπορεί να τα πληρώσει. Αντιλαμβανόμαστε τι δεξιότητες θέλει η κυβέρνηση για τα παιδιά μας. Σαν αυτή της επιχειρηματικότητας, να διδάσκουμε στη νέα γενιά της εκ περιτροπής εργασίας τις αξίες των βιομηχάνων και των εφοπλιστών.

Συνεχίζοντας το Υπουργείο παιδείας στο δελτίο τύπου μας λέει και το αμίμητο. Αφού στη Γ’ Λυκείου σε πανελλαδικώς εξεταζόμενα ειδικά μαθήματα, π.χ ελεύθερο και γραμμικό σχέδιο η συμμετοχή είναι χαμηλή να τα κόψουμε και αυτά… Αφού αρχιτέκτονες και πολιτικοί μηχανικοί δεν θα γίνουν και τόσοι πολλοί ας πληρώσουν οι οικογένειες τους το κόστος σπουδών τους.

Έτσι και αλλιώς αυτό ήδη συμβαίνει εδώ και χρόνια με ευθύνη πολλών κυβερνήσεων και για τους μαθητές που θέλουν να σπουδάσουν Μουσική, αφού τα ειδικά μαθήματα στα οποία πρέπει να εξεταστούν δεν διδάσκονται στα λύκειο.

Καταλαβαίνουμε ότι  αυτή η λογική των μαθητών - πελατών είναι πολύ επικίνδυνη, αυξάνει το κόστος σπουδών για τις λαϊκές οικογένειες, ενώ δημιουργεί  τετελεσμένα για τις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών.

Η απάντηση όλων μας είναι μία:

Η μόρφωση δεν είναι κονσέρβα να πουλιέται, δικαίωμα μας με αγώνες κατακτιέται!

ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 23 ΙΟΥΝΙΟΥ ΣΤΙΣ 13:00
ΣΤΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ!

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ALFAVITA.GR

Ακολουθήστε μας στο GoogleNews για να μάθετε πρώτοι μόνο τις ειδήσεις που σας ενδιαφέρουν

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μολυβια
Τρία τμήματα έγιναν δύο: Αντιδράσεις για τα κενά και τις υποχρεωτικές υπερωρίες στη Λήμνο
Η ΕΛΜΕ Λήμνου καταγγέλλει το ΥΠΑΙΘΑ για συγχωνεύσεις τμημάτων στη μέση της χρονιάς
Τρία τμήματα έγιναν δύο: Αντιδράσεις για τα κενά και τις υποχρεωτικές υπερωρίες στη Λήμνο
foto_education_2.jpg
Χρόνιες πληγές στην Ειδική Αγωγή: Η ΠΟΣΕΕΠΕΑ καταγγέλλει παραμέληση και ζητά άμεσες λύσεις
ΠΟΣΕΕΠΕΑ: «Εκκωφαντική αδιαφορία από το Υπουργείο Παιδείας» — Ξανά στο προσκήνιο τα κενά και οι ελλείψεις στην εκπαίδευση
Χρόνιες πληγές στην Ειδική Αγωγή: Η ΠΟΣΕΕΠΕΑ καταγγέλλει παραμέληση και ζητά άμεσες λύσεις