Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών: Ελάχιστες αίθουσες πληρούν τις προϋποθέσεις για τηρηθεί η απόσταση ασφαλείας
Η Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών (ΠΕΚ) ζητά να επανεξετάσει την απόφασή του το υπ. Παιδείας σχετικά με την επαναλειτουργία των Γυμνασίων και των δύο πρώτων τάξεων των Λυκείων εξασφαλίζοντας την προστασία των μαθητών και εκπαιδευτικών

Οι σημερινές οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας με θέμα: «Επαναλειτουργία των σχολείων Δ/θμιας Εκπαίδευσης», επιβεβαιώνουν δυστυχώς αυτό που από την αρχή είχαμε επισημάνει: Ότι για την ηγεσία του Υπουργείου το μείζον είναι  η επικοινωνιακή ανάδειξη των ενεργειών του και ότι σε αυτή την επικοινωνιακή τακτική ελάχιστη σημασία έχουν η τήρηση των κανόνων ασφαλείας και το  διδακτικό – μαθησιακό αποτέλεσμα.

Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας εξήγγειλε πρόωρα και βιαστικά ένα σχέδιο επαναλειτουργίας. Η υλοποίηση όμως του σχεδίου αποδεικνύει και την προχειρότητα και την αδυναμία εφαρμογής του.

Αφού εξήγγειλαν την επανέναρξη των μαθημάτων με τον χωρισμό των τμημάτων στα δύο (με μέγιστο αριθμό τους 15 ανά υποτμήμα), διαπίστωσαν  ότι κάτι τέτοιο –με βάση τις οδηγίες του ΕΟΔΥ και το εμβαδόν των σχολικών αιθουσών- , δεν είναι δυνατό.

Έτσι σε πρώτη φάση άλλαξαν οι κατευθύνσεις του ΕΟΔΥ, που ενώ στις 2/5 προέβλεπαν 7μ2 ανά μαθητή στις 3/5 (ανακοινοποιήθηκαν) και όριζαν πλέον τα τετραγωνικά μέτρα ανά μαθητή «σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας».

Παρέμεινε όμως –ως μη ανατρέψιμη οδηγία (αφού αναφέρεται σε Κ.Υ.Α.) - το 1,5 μέτρο απόσταση ασφαλείας.

Το οποίο επίσης δεν εξυπηρετούσε το σχέδιο αφού με τέτοια απόσταση και πάλι δεν χωρούσαν 14 (ή και λιγότερα) θρανία σε μία μέση σχολική αίθουσα.

Έτσι εφευρέθηκε η μέτρηση όχι κατά μήκος, ούτε κατά πλάτος, αλλά διαγώνια, με βάση μάλιστα σχετικό διάγραμμα(!)  για το πώς ακριβώς θα κάθονται οι μαθητές, που επισύναψε στην εγκύκλιό του το Υπουργείο.

Ακόμη όμως και με την τελευταία αυτή "διόρθωση" του υπουργείου ελάχιστες σχολικές αίθουσες έχουν το απαιτούμενο εμβαδόν.

Στην ίδια εγκύκλιο οι Διευθυντές και οι Σύλλογοι Διδασκόντων καλούνται να λύσουν το γρίφο του προγράμματος με τα διαφορετικά διαλείμματα, με τους καθηγητές που διδάσκουν σε 2,3  ή περισσότερα σχολεία.

Σε άλλο σημείο της Κ.Υ.Α. της 6/5/2020 αναφέρεται ότι τα τμήματα με λιγότερους από 15 μαθητές θα κάνουν καθημερινά μάθημα σε αντίθεση με αυτά που έχουν πάνω από 15 που θα κάνουν τις μισές μόνον ημέρες. Το ότι οι μισοί μαθητές θα κάνουν το διάστημα μέχρι την 12η Ιουνίου, διπλάσιες ώρες μάθημα από τους άλλους μισούς, φαίνεται απολύτως λογικό στην ηγεσία του Υπουργείου που μας έχει συνηθίσει πλέον και σε πιο παράλογα.

Και όλα αυτά μέσα σε ένα ασαφές πλαίσιο για την παρουσία βοηθητικού προσωπικού για τον καθαρισμό των σχολικών χώρων και με εύλογα (αναπάντητα) ερωτήματα για την μετακίνηση - μεταφορά καθηγητών και μαθητών.

Είναι ανάγκη έστω και την ύστατη στιγμή,  το Υπουργείο να επανεξετάσει την απόφασή του σχετικά με την επαναλειτουργία των Γυμνασίων και των δύο πρώτων τάξεων των Λυκείων, βάζοντας προτεραιότητα την εξασφάλιση των όρων για την προστασία του υπέρτατου αγαθού της ζωής των μαθητών και των εκπαιδευτικών.

ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

Π.Ε.Κ.

 

 

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kok
Αλλαγές στον ΚΟΚ: Αυστηρά πρόστιμα για μοτοσικλετιστές και νέοι κανονισμοί ταχύτητας
Νέα δεδομένα για τους μοτοσικλετιστές - Τι προβλέπει ο νέος ΚΟΚ για ηλεκτρονικά πρόστιμα, όρια ταχύτητας και κράνος
Αλλαγές στον ΚΟΚ: Αυστηρά πρόστιμα για μοτοσικλετιστές και νέοι κανονισμοί ταχύτητας