Να ανακοινωθούν τα αποτελέσματα των πινάκων διορισμών των μελών ΕΕΠ και ΕΒΠ ζητά η ΠΟΣΕΕΠΕΑ
Αίτημα της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγήςπρος την υφυπουργό Παιδείας να ανακοινωθούν τα αποτελέσματα των διορισθέντων βάσει της σειράς κατάταξής τους στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες, καθώς και των δηλωθεισών προτιμήσεων μετά την ολοκλήρωσή τους από το πληροφοριακό σύστημα του υπουργείου

Ακολουθεί η επιστολή: 

Αξιότιμη κυρία Υφυπουργέ, 

Η ΠΟΣΕΕΠΕΑ, ως δευτεροβάθμιο συνδικαλιστικό όργανο το οποίο εκπροσωπεί το Ειδικό Εκπαιδευτικό και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό ΕΕΠ – ΕΒΠ, καταθέτει αίτημα μέσω της παρούσας επιστολής, προκειμένου να ανακοινωθούν τα αποτελέσματα των πινάκων διορισμών των μελών Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π., βάσει της σειράς κατάταξής τους στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες, καθώς και των δηλωθεισών προτιμήσεων μετά την ολοκλήρωσή τους από το πληροφοριακό σύστημα του υπουργείου.

Ζητάμε να κατανοήσετε την αγωνία των μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ, δεδομένης της δικαιολογημένης καθυστέρησης της απόφασης της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων για τους διορισμούς, η οποία για να δημοσιευθεί, σύμφωνα με πληροφορίες, χρειάζεται να έχουν προηγηθεί οι εγγραφές των νεοδιοριζόμενων στο Μητρώο  Ανθρώπινου Δυναμικού από τις  Διευθύνσεις Εκπαίδευσης. 

Επιπρόσθετα αν υπάρξει μέριμνα για ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, θα αποτραπεί ενδεχόμενη πίεση προς τις ήδη επιφορτισμένεςΔιευθύνσεις Εκπαίδευσης,από συναδέλφους οι οποίοι θα θέλουν να ενημερωθούν για τη διεύθυνση στην οποία έχουν διορισθεί.

Επίσης ζητάμε όπως επιληφθείτε του τρόπου που θα μπορούν οι νεοδιοριζόμενοι να αποστείλουν τα απαραίτητα έγγραφα που θα τους ζητηθούν καθώς και της ορκωμοσίας τους, που όπως προβλέπεται από το άρθρο 19 του Ν. 3528/2007:

«Ο όρκος δίνεται ενώπιον του οργάνου που έχει εκδώσει την πράξη διορισμού ή του οργάνου που ορίζεται στο έγγραφο της κοινοποίησης». 

Οι περισσότεροι νεοδιοριζόμενοι θα συνεχίσουν να υπηρετούν στη θέση που κατείχαν, η οποία μπορεί να απέχει πολύ μεγάλη απόσταση από τον τόπο διορισμού τους, βάση του άρθρου 63 παρ. 4 του νόμου 4589/2019:

«Σε περίπτωση που κληθεί να διορισθεί ως μόνιμος σε κενή οργανική θέση κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, υποχρεούται να παραμείνει στη θέση που είναι τοποθετημένος ως αναπληρωτής έως τη λήξη του διδακτικού έτους».

Για το λόγο αυτό ζητάμε τη διευκόλυνσή τους ως προς τη διαδικασία του διορισμού τους. Ελπίζουμε ότι θα μεριμνήσετε για τα αιτήματά μας. Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πανελλαδικες
Πανελλαδικές σήμερα Τρίτη με εξέταση στα Αγγλικά: Το alfavita.gr ενημερώνει πρώτο για τα θέματα και τις απαντήσεις
Πανελλαδικές 2025 : Δείτε τα θέματα και τις απαντήσεις στα Αγγλικά
Πανελλαδικές σήμερα Τρίτη με εξέταση στα Αγγλικά: Το alfavita.gr ενημερώνει πρώτο για τα θέματα και τις απαντήσεις
ελμε κερκυρας
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
«Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΛΜΕ Κέρκυρας έπραξε το αυτονόητο, παρεμβαίνοντας μετά από αλλεπάλληλα καλέσματα εκπαιδευτικών, για να αντιμετωπίσει...
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
skianis
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT
Το ChatGPT ως διπλό εργαλείο: Βοήθεια και κίνδυνος για την κριτική σκέψη - «Τα παιδιά πάνε εύκολα στο ChatGPT, πιστεύοντας οτιδήποτε τους πει και το...
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT