Thumbnail
Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Δυτικής Θεσσαλονίκης

Να μπει τέλος στις παρατυπίες και τις αυθαιρεσίες της Διεύθυνσης και του ΠΥΣΔΕ

Ψηφίζουμε – στηρίζουμε τα ψηφοδέλτια που στηρίζουν

οι Αγωνιστικές Παρεμβάσεις για αγωνιστικές ΕΛΜΕ,

με διεκδικήσεις για όλους τους εκπαιδευτικούς και όλα τα προβλήματα

Όχι στις λογικές συγκάλυψης του κυβερνητικού συνδικαλισμού

και αναζήτησης ευθυνών μόνο στην κεντρική εξουσία του κομματικού συνδικαλισμού!

Μόνο η συλλογική στάση, η αντίσταση και η απαίτηση

μη παραβίασης των δικαιωμάτων μας μπορεί να φέρει αποτέλεσμα

Καταθέτουμε δημόσια και συγκεντρωτικά μια σειρά στοιχεία για παρατυπίες, αυθαιρεσίες στις αποφάσεις του ΠΥΣΔΕ ως απολογισμό ενός χρόνου από την εκλογή αιρετού των Παρεμβάσεων. Τις θέτουμε στην κρίση των συναδέλφων μπροστά στις εκλογές των ΕΛΜΕ γιατί θεωρούμε ότι μόνο ισχυρά σωματεία μπορούν να επιβάλλουν κριτήρια αντικειμενικότητας και διαφάνειας στη λειτουργία του ΠΥΣΔΕ. Αυτό μπορεί να γίνει με ΕΛΜΕ αγωνιστικές που στον προσανατολισμό της δράσης τους θα είναι και τα ζητήματα του ΠΥΣΔΕ (πάσης φύσης τοποθετήσεις μονίμων και αναπληρωτών, κενά σχολείων, στάση Διοικήσεων και Διευθυντών, κ.ά.) και με μάχιμο τρόπο θα παρεμβαίνουν ξεπερνώντας λογικές συγκάλυψης που επιδιώκουν δυνάμεις του κυβερνητικού συνδικαλισμού, καθώς και ανάθεσης ευθυνών μόνο στην κεντρική εξουσία, κριτήριο με το οποίο καθορίζουν τη στάση τους οι δυνάμεις του κομματικού συνδικαλισμού. Αγωνιστικές ΕΛΜΕ μπορούν να βάλουν φραγμό στη συνδιοίκηση που ασκούν ο αιρετός της ΔΑΚΕ, το διορισμένο μέλος των ΣΥΝΕΚ με μείωση ωραρίου για συνδικαλιστικούς λόγους που συναποφασίζουν για όλα τα σημαντικά ζητήματα από κοινού με τη Διοίκηση.

Ο αυταρχικός κατήφορος στις διαδικασίες του ΠΥΣΔΕ

Επιδιώξαμε βασικοί κανόνες δημοκρατικής λειτουργίας και ισότιμης αντιμετώπισης όλων των μελών του να τηρούνται στο ΠΥΣΔΕ. Σειρά προτάσεων μας δεν έγιναν αποδεκτές και επιχειρήθηκε να εξοστρακιστεί  η διαφορετική άποψη. Είναι χαρακτηριστικές οι εξελίξεις που το επιβεβαιώνουν:

Συνεδρίαση 18/1 Καταθέσαμε εννέα προτάσεις για ουσιαστικότερη λειτουργία του ΠΥΣΔΕ για διαφανείς και αντικειμενικές διαδικασίες και πιο δημοκρατική λειτουργία του. Απορρίφθηκαν (4-1). Έχουμε δεχθεί σειρά προκλήσεων και επιθέσεων γιατί διατυπώνουμε διαφορετικές προτάσεις. Στόχος τους η απαξίωση και η επιβολή της λογικής ότι κανείς δε μπορεί να τα βάλλει με τους μηχανισμούς της διοίκησης και των στηριγμάτων της. Είναι χαρακτηριστικά τα παραδείγματα : στις 7/2 αυταρχική επίθεση του Δ/ντη Εκπ/σης απέναντί μας  που έφτασε μέχρι χτύπημα του χεριού στο τραπέζι,  στις 12/2  η αναπληρώτρια πρόεδρος και μέλος των ΣΥΝΕΚ εκτόξευσε την απειλή της δικαστικής προσφυγής κατά του αιρετού των Παρεμβάσεων! στις 14/2 η ίδια ως πρόεδρος του ΠΥΣΔΕ δεν επέτρεψε να έχουμε δευτερολογία σε συζήτηση θέματος, επισημαίνοντας ότι θα μας δώσει το λόγο, αφού ολοκληρωθεί η ψηφοφορία επί του θέματος! στις 19/7 απειλές από τον αιρετό της ΔΑΚΕ «θα δεις τι έχεις να πάθεις»! Ζητήσαμε από τον πρόεδρο του ΠΥΣΔΕ να κρατηθούν πρακτικά για την απαράδεκτη συμπεριφορά του. Ο Διευθυντής συγκάλυψε τον αιρετό της ΔΑΚΕ δηλώνοντας ότι δεν υπάρχει καμία απειλή και διέλυσε τη συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ! Στις 19/7 Ο Διευθυντής αρνήθηκε να θέσει σε ψηφοφορία πρότασή μας να δοθούν ως οργανικές οι θέσεις όσων συνταξιοδοτήθηκαν. Το ίδιο έκανε και σε άλλες συνεδριάσεις.

Διεύθυνση και ΠΥΣΔΕ παραβιάζουν δικαιώματα εκπαιδευτικών

Για πρώτη φορά φέτος ξεκίνησε μια ελπιδοφόρα διαδικασία τήρησης κριτηρίων αντικειμενικότητας, διαφάνειας και ίσων όρων στις τοποθετήσεις για συμπλήρωση ωραρίου και με κοινοποιημένα όλα τα κενά κάτω από 12 ώρες. 350 περίπου συνάδελφοι στην αρχή τοποθετήθηκαν μετά από αίτησή τους συγκρινόμενοι με βάση τα κριτήρια που καθόρισε το ΠΥΣΔΕ και μεταξύ αυτών και το κριτήριο της αρχαιότητας για όσους συναδέλφους είχαν στις προτιμήσεις τους ίδια σχολεία. Ένα ΠΥΣΔΕ που συχνά πυκνά, όπως επανειλημμένα έχουμε καταγγείλει, αυθαιρετεί στις Υπηρεσιακές Μεταβολές, ακόμη και με δημιουργία ανύπαρκτων οργανικών θέσεων, δεν ανέχθηκε μια ελπιδοφόρα διαδικασία που αφορά το1/5 των εκπαιδευτικών της Δυτικής Θεσσαλονίκης και έβαζε τέλος στους μηχανισμούς που παρέμβαιναν για να γίνονται εξυπηρετήσεις και στις συμπληρώσεις ωραρίου, και με ψήφους 4-1, την σταμάτησε. Στη συνέχεια, μετά τις 18/10, 250 περίπου τοποθετήσεις έγιναν μετά από πρόταση του διοικητικού προσωπικού, ενώ το ΠΥΣΔΕ σταμάτησε να δίνει τα κενά στη δημοσιότητα και άρα δεν μπορεί να γίνει έλεγχος από τους συναδέλφους για τήρηση κριτηρίων στις τοποθετήσεις.  Η συμπλήρωση ωραρίου με την τήρηση κριτηρίων μπορεί να ισχύσει σε όλες τις τοποθετήσεις και να σταματήσουν οι παρατυπίες και οι εξυπηρετήσεις. Χαρακτηριστικές οι αποφάσεις του ΠΥΣΔΕ παραβίασης των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών.

                      Συνεδρίαση 7/2 : Διάθεση συναδέλφου ΠΕ06 για συμπλήρωση ωραρίου για 8 ώρες στο ΕΠΑΛ Αμπελοκήπων. Το κενό πρόκυψε λόγω χρήσης μειωμένου ωραρίου με την τοποθέτηση στο Γ.Σ. της ΕΔΟΘ της διορισμένης και  μέλος των ΣΥΝΕΚ στο ΠΥΣΔΕ. Καταγράψαμε την έγκρισή μας και επισημάναμε επιπλέον ότι τα μέλη των συνδικαλιστικών οργάνων, όπως της ΕΔΟΘ, οφείλουν στα συλλογικά όργανα που συμμετέχουν να υπηρετούν τις πάγιες θέσεις των σωματείων και να καταθέτουν προτάσεις που υπηρετούν τα εργασιακά δικαιώματα των συναδέλφων, και όχι της εργοδοσίας και των διοικήσεων.

                      Συνεδρίαση 26/2 : Ζητήσαμε να σταματήσει η βαρβαρότητα των μετακινήσεων  για δυο ώρες που εξοντώνουν τους καθηγητές, υποδομούν την εκπαιδευτική λειτουργία και διαλύουν τα σχολεία. Το ΠΥΣΔΕ ( 4-1) δεν έκανε δεκτή την πρότασή μας. Σε καμία συνεδρίαση δε ψηφίσαμε διαθέσεις για δύο ώρες, οι οποίες είναι δεκάδες.

                    Συνεδριάσεις 13-3 και 18/3 : Με μια  πρωτοφανή μεθόδευση η διοίκηση παρέκαμψε το ΠΥΣΔΕ και προχώρησε στην αποστολή στην Περιφερειακή διεύθυνση των κενών και πλεονασμάτων με δική της ευθύνη και χωρίς συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ. Τη στάση αυτή ενέκριναν  ο αιρετός της ΔΑΚΕ και τα διορισμένα μέλη σε επόμενη συνεδρίαση.

                      Συνεδρίαση 10/6 :  Στο ΠΥΣΔΕ, για τον επανακαθορισμό των οργανικών θέσεων  στα Πειραματικά σχολεία με συνυπολογισμό και των ωρών των ομίλων, καταθέσαμε τις προτάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων και όλα τα μέλη τις έκανα αποδεκτές, εκτός  από τον αιρετό της ΔΑΚΕ ο οποίος καταψήφισε τις δύο από τις πέντε νέες οργανικές θέσεις (ειδικότητες ΠΕ08 και ΠΕ79.01).

                            Συνεδρίαση 18/7 :Το ΠΥΣΔΕ με ψήφους 4-1 αποφάσισε οι τοποθετήσεις των οργανικά υπεράριθμων να γίνουν μέσα στο κατακαλόκαιρο, με συνέπεια τη μειωμένη συμμετοχή των συναδέλφων για άρση της υπεραριθμίας (38 έκαναν φέτος αίτηση, ενώ πέρσι έκαναν 93).

                            Συνεδρίαση 25/7 : με ψήφους 3-2 άλλαξαν παλιότερη απόφαση του ΠΥΣΔΕ και τοποθέτησαν εκπαιδευτικό ΠΕ86 στο ΕΠΑΛ Κορδελιού, στην οργανική θέση που είχε πριν την μετάταξή του. Ο Διευθυντής και πρόεδρος ΠΥΣΔΕ, ο αναπληρωτής αιρετός της ΔΑΚΕ και η διορισμένη αναπληρώτρια πρόεδρος παραβλέψανε τη διαδικασία που ισχύει στις ανακλήσεις εκπαιδευτικών μετά από μετάταξή τους σε άλλες υπηρεσίες που προβλέπει να μη γυρίζουν στις οργανικές τους θέσεις.

                             Συνεδρίαση 7/6 : Καταγγείλαμε τη στάση του αιρετού της ΔΑΚΕ που ασκεί συνδιοίκηση υπερασπιζόμενος τις αντιεπαιδευτικές επιλογές της κυβέρνησης. Έφτασε μέχρι του σημείου να μεθοδεύσει την απόσυρση συναδέλφου από τη διεκδίκηση της θέσης του προϊσταμένου Εκπαιδευτικών Θεμάτων με τη στάση του.  Αποχώρησε από τη συνεδρίαση του Συμβουλίου Κρίσεων (31/7) όταν συζητούσε τις αιτήσεις των συναδέλφων και το Συμβούλιο αρνήθηκε να εξαιρέσει το συνάδελφο από τη διαδικασία γιατί μετά από έλεγχο διαπιστώθηκε  ότι  η αίτησή του κατατέθηκε κανονικά, και όχι εκπρόθεσμα όπως ισχυριζόταν ο αιρετός της ΔΑΚΕ.            

                           Συνεδρίαση 26/8 : Το ΠΥΣΔΕ με ψήφους 4-1 αποφάσισε αναγκαστικές τοποθετήσεις σε οργανικές θέσεις, γιατί οι συναδέλφων στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ, ενώ δεν είναι με δική τους υπαιτιότητα. Καταθέσαμε πρόταση να ειδοποιηθούν οι 17 συνάδελφοι, να κάνουν αίτηση τοποθέτησης στα εναπομείναντα κενά, και ορισμένοι από αυτούς τοποθετήθηκαν με «αίτησή» τους.

                           Παρασκευή 13-9 : καταγγείλαμε την ανακοινοποίηση των κενών και των υπεραρίθμων στην ιστοσελίδα  της Διεύθυνσης χωρίς αιτιολόγηση από τη Διεύθυνση για τα 14 επιπλέον κενά γενική παιδείας και τα 11 επιπλέον κενά σε τεχνικές ειδικότητες.

                          Συνεδρίαση 16/9 : Για τις αυθαιρεσίες στον προσδιορισμό οργανικών κενών: Καταγγείλαμε πέντε σκάνδαλα οργανικών θέσεων που προάγουν τις εξυπηρετήσεις και λειτουργούν σε βάρος όλων των συναδέλφων.  Δόθηκαν από Διεύθυνση και  ΠΥΣΔΕ οργανικά κενά που δεν υφίστανται.: στις 25/7 δόθηκαν ως οργανικά, στις 23/8 καλύφτηκαν και στις 13/9 οι συνάδελφοι που τα πήραν βρέθηκαν λειτουργικά υπεράριθμοι με λιγότερες ώρες από 12. (Γυμνάσιο Εγνατίας, ειδικότητα ΠΕ011, 2ο ΓΕΛ Εχεδώρου, ΠΕ78, 3ο ΓΕΛ Εχεδώρου, ΠΕ011, 4ο ΓΕΛ Ευόσμου, ΠΕ78, 1ο ΓΕΛ Χαλκηδόνας, ΠΕ011).

                          Συνεδρίαση 18/10 :  Με ψήφους 4-1 έκαναν δεκτές αιτήσεις για να μετακινηθούν στα ΙΕΚ της Ανατολικής Θεσσαλονίκης 2 εκπαιδευτικοί. Τέτοιες μετακινήσεις δεν προβλέπονται από καμία διαδικασία.  

                      Συνεδρίαση 24/10 : Με ψήφους 4-1 προχώρησε στην παράτυπη μετακίνηση από το Λαγκαδά στους Αμπελόκηπους του εκπροσώπου των ΣΥΝΕΚ στο Δ.Σ. για να μπορεί «να ασκήσει τα καθήκοντά του ως αντιπροέδρου της Ε΄ ΕΛΜΕ». Δε συμφωνήσαμε στην τοποθέτηση κατά προτεραιότητα που λειτουργεί σε βάρος της ΕΛΜΕ, αν δε τη δυσφημεί κιόλας!

                      Συνεδρίαση 4/11 : Το ΠΥΣΔΕ απέρριψε (4-1) τη νεότερη απόφαση του υπουργείου (27/10/2017, Αρ.Πρωτ. 182993/Ε1) που ισχύει για τους εκπαιδευτικούς ΟΤΑ στους οποίους δεν δίνει προτεραιότητα στις τοποθετήσεις. Εφάρμοσε παλιότερη απόφαση του υπουργείου (3/9/2016, Αρ.Πρωτ. 137644/Ε1) που η ισχύς της έχει τελειώσει και αρνήθηκε την αποκατάσταση των αδικιών σε βάρος δεκάδων συνάδελφων των ειδικοτήτων ΠΕ01, ΠΕ06, ΠΕ011, όπως με ένστασή τους ζητούσαν 7 συνάδελφοι.

                          Συνεδριάσεις 4/11 και 12/11  : Το ΠΥΣΔΕ μετά από πρόταση της Διεύθυνσης και με ψήφους 4-1 αποφάσισε να γίνουν μετακινήσεις μονίμων εκπαιδευτικών πριν τις τοποθετήσεις των αναπληρωτών σε κοντινότερα σχολεία. Η απόφαση αυτή καταψηφίστηκε από τις Παρεμβάσεις και υπερψηφίστηκε από  τον αιρετό της ΔΑΚΕ και το διορισμένο μέλος των ΣΥΝΕΚ στο ΠΥΣΔΕ.

                    Συνεδρίαση 25/11 : Ζητήσαμε  το ΠΥΣΔΕ να μείνει στην αρχική του απόφαση και οι οργανικές που θα συσταθούν στις τρεις ειδικότητες (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04) στα Τμήματα Ένταξης να είναι 113 γιατί τα κενά που το ίδιο προσδιόρισε αντιστοιχούν στις πραγματικές ανάγκες των σχολείων και των μαθητών. Τα στοιχεία του ΠΥΣΔΕ δείχνουν ότι οι οργανικές θέσεις έπρεπε να είναι ακόμη περισσότερες γιατί το σύνολο των κενών που το ΠΥΣΔΕ προσδιόρισε για την Ειδική Αγωγή (Τμήματα Ένταξης, Παράλληλη και Ειδικά Σχολεία) ήταν 222. Η πρότασή μας δεν έγινε αποδεκτή (4-1).

                        Συνεδρίαση 9/12 : Το ΠΥΣΔΕ αρνήθηκε (3-1) να χαρακτηρίσει ως παράτυπη την απόσπαση εκπαιδευτικού ΠΕ05 στην ανατολική Θεσσαλονίκη που έγινε μετά από παρέμβαση του Περιφερειακού Διευθυντή. Το ΠΥΣΔΕ συγκάλυψε τον Περιφερειακό Διευθυντή (ο αιρετός της ΔΑΚΕ αποχώρησε από την ψηφοφορία) ο οποίος με έγγραφό του προς τα σχολεία ζήτησε οι εκπαιδευτικοί της ειδικότητας ΠΕ05 που πλεονάζουν μέσω αίτησής τους να αποσπαστούν στην ανατολική Θεσσαλονίκη. Επισημάναμε ότι τα κενά και τα πλεονάσματα εγκρίνονται από το ΠΥΣΔΕ, και αυτό προβλέπεται από την εκπαιδευτική διαδικασία, άρα έπρεπε πριν κοινοποιηθεί το έγγραφο της Περιφέρειας να προηγηθεί συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ.  Το ΠΥΣΔΕ να κρίνει αν υπάρχει πλεόνασμα εκπαιδευτικών της ειδικότητας ΠΕ05, οποίοι όμως με β΄ αναθέσεις μαθημάτων καλύπτουν το ωράριό τους.

Παρατυπίες σε βάρος των αναπληρωτών

Στο ξεκίνημα της φετινής χρονιάς οι Αγωνιστικές Παρεμβάσεις με τη στάση μας στο ΠΥΣΔΕ και ιδιαίτερα με διαμαρτυρίες μας μαζί με τους αναπληρωτές στη Διεύθυνση πετύχαμε να δίνονται όλα τα κενά, να υπάρχει δικαιότερος συμψηφισμός των κενών σχολείων για όλες τις ειδικότητες και να γίνουν πλήρους ωραρίου οι αναπληρωτές της παράλληλης. Όλα αυτά όμως που είναι αποτέλεσμα συλλογικών παρεμβάσεων δεν είναι δεδομένα και πρέπει κάθε φορά η εφαρμογή τους να κατοχυρώνεται. Αυτό επιβεβαιώνει η απαράδεκτη στάση Διεύθυνσης και ΠΥΣΔΕ σε βάρος αναπληρωτών που εφαρμόζεται με την έγκριση του αιρετού της ΔΑΚΕ και της διορισμένης στο ΠΥΣΔΕ συνδικαλίστριας μέλους των ΣΥΝΕΚ. Η στάση τους καθόλου δεν υπολείπεται από την αρνητική στάση του υπουργείου, το οποίο δεν αποδέχεται το αίτημα του κλάδου για εξίσωση δικαιωμάτων αναπληρωτών και μόνιμων.     

                  Συνεδρίαση 24/1  : Απέρριψαν (4-1) πρότασή μας στο κενό που προέκυψε στην ειδικότητα ΠΕ86 στο ΕΠΑΛ Λαγκαδά και προοριζόταν για αναπληρωτή, να μη μετακινήσουν εκπαιδευτικό από το ΕΠΑΛ Σταυρού.

                 Συνεδρίαση 24/1  : Καταθέσαμε πρόταση οι τοποθετήσεις των αναπληρωτών να γίνονται από το ΠΥΣΔΕ με την παρουσία τους. Η πρόταση καταψηφίστηκε (4-1).

                   Συνεδρίαση 19/2 Έγινε διάθεση αναπληρωτή για συμπλήρωση ωραρίου με βάση παρέμβαση και αξιολόγηση Διευθύντριας σχολείου που δεν ήθελε αναπληρωτή!

                 Συνεδριάσεις 19/2 και 22/2 :  Δεν εγκρίναμε τροποποίηση στη διάθεση συμπλήρωσης ωραρίου συναδέλφου αναπληρωτή ειδικότητας ΠΕ80. Διαφωνήσαμε, γιατί ο συνάδελφος με το χαρακτηρισμό φοίτησης μαθητών σε ΕΠΑΛ το Φεβρουάριο μειώθηκαν οι ώρες διδασκαλίας του. Ο κλάδος, η ΟΛΜΕ και οι ΕΛΜΕ δεν αποδέχονται αυτές τις αντιεκπαιδευτικές ρυθμίσεις.

                        Συνεδρίαση 4/11 και 11/11  : μετακίνησαν εκπαιδευτικούς ΠΕ06 και ΠΕ02 από περιφερειακά σχολεία στην Πολίχνη, στην Μενεμένη, στην Σταυρούπολη και τα κενά δόθηκαν για κάλυψη στους αναπληρωτές.

                      Συνεδριάσεις 14/10, 16/10, 18/10 :  Απαξιωτική ήταν η αντιμετώπιση των συναδέλφων αναπληρωτών με τη μεταχείρισή τους ως δεύτερης κατηγορίας εκπαιδευτικών με τον προσδιορισμό των κενών  στις ειδικότητες ΠΕ03, ΠΕ04.02 και ΠΕ04.04. Για να εμφανίσουν κάλυψη όλων των κενών έδωσαν το μέγιστο ωράριο σε όλους τους αναπληρωτές (23 ώρες). Ο συμψηφισμός  κενών σχολείων ήταν σε βάρος των συναδέλφων και των σχολείων. Δεν εγκρίναμε τα κενά (4-1) και απαιτήσαμε να ξαναγίνει νέος προσδιορισμός και συμψηφισμός των κενών που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των σχολείων. Την απαράδεκτη αυτή κατάσταση δεν την αποδέχθηκαν ούτε οι αναπληρωτές και  ζήτησαν να αλλάξει. Θεωρούμε θετικό ότι ο ΔΔΕ αποδέχθηκε τις προτάσεις των αναπληρωτών και πρόσθεσε κενά και άλλαξε τους συμψηφισμούς σχολείων.

Οι Αγωνιστικές Παρεμβάσεις εκτιμούμε ότι οι αυθαιρεσίες στη διαδικασία τοποθετήσεων που προσβάλλουν την αξιοπρέπεια των εκπαιδευτικών δημιουργούν αισθήματα αδικίας, παραβιάζουν εργασιακά δικαιώματα και γιγαντώνουν την πελατειακή και ρουσφετολογική πρακτική παρατάξεων και των κομμάτων τους, λειτουργούν αποσυσπειρωτικά  για τα σωματεία και  δεν μπορεί να μένουν αναπάντητες από τον κλάδο. Θα συνεχίσουμε  να επιμένουμε οι ΕΛΜΕ να παρεμβαίνουν, γιατί είναι στις υποχρεώσεις τους να αποκαλύπτουν στον κλάδο τις αυθαιρεσίες της πολιτικής ηγεσίας και των Διοικήσεων, να συγκρούονται με αυτές και να αγωνιστούν για  να ισχύσει ένα καθεστώς με βάση το οποίο θα εφαρμόζονται κριτήρια διαφάνειας, αντικειμενικότητας, δικαιοκρισίας για όλους και για όλα.

Όπως δεσμευτήκαμε πριν την εκλογή αιρετού των Παρεμβάσεων, η παρουσία μας στο ΠΥΣΔΕ δεν μας καθιστά μέρος της διοίκησης. Είμαστε  εκλεγμένοι εκπρόσωποι του κλάδου και στο ΠΥΣΔΕ μεταφέρουμε  όσο πιο μαχητικά μπορούμε τις θέσεις των Σωματείων μας, δεν συνυπογράφουμε καμιά αντεργατική, αντιεκπαιδευτική απόφασή του, ενημερώνουμε τις ΕΛΜΕ για όλα με τη συμμετοχή μας στις συνεδριάσεις των Δ.Σ. των ΕΛΜΕ.

Σε αυτήν την κατεύθυνση καλούμε τους συναδέλφους που υπηρετούν στα σχολεία της Δυτικής Θεσσαλονίκης να απευθύνονται στα Σωματεία τους για οποιοδήποτε πρόβλημα, μικρό ή μεγάλο, προκύπτει. Γιατί μόνο η συλλογική στάση, η αντίσταση και η απαίτηση μη παραβίασης των δικαιωμάτων μας μπορεί να φέρει αποτέλεσμα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μετρο
Γίνονται σχέδια για να φτάσει το μετρό στις Αχαρνές ενώ ακόμα ψάχνουν λύση για τις ελλείψεις σε συρμούς
Με άλλους τρεις σταθμούς που θα τη φτάσουν έως τις Αχαρνές «προικοδοτεί» το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών την επέκταση της Γραμμής 2 του μετρό
Γίνονται σχέδια για να φτάσει το μετρό στις Αχαρνές ενώ ακόμα ψάχνουν λύση για τις ελλείψεις σε συρμούς