Thumbnail

Συναδέλφισσες –Συνάδελφοι

Στις 12/3  το  ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας συνεδρίασε και καθόρισε τα οργανικά ελλείμματα και  πλεονάσματα των σχολείων  μας.

Δε στεκόμαστε στις ασφυκτικές προθεσμίες που είχαν στη διάθεσή τους οι Διευθύνσεις Π.Ε. (Σαββατοκύριακο και Καθαρά Δευτέρα ) για να δώσουν τις οργανικές συνθέσεις. Αυτό που μας απασχολεί είναι το γεγονός ότι αυτά τα πλεονάσματα ή ελλείμματα θα χρησιμοποιηθούν για τις υπηρεσιακές μεταβολές των συναδέλφων, όπως μεταθέσεις, για τις οργανικές θέσεις όσων συναδέλφων είναι στη διάθεση ή για διορισμούς. Η διοίκηση αναφέρεται στα κενά με όρους ελαστικοποίησης – κατάργησης της οργανικότητας. Οι αιρετοί της Α.Σ.Ε. έχουμε ως οδηγό τις θέσεις του ταξικού συνδικαλιστικού κινήματος και υπερασπιζόμαστε το δικαίωμα για μόνιμη σταθερή εργασία.

Με fast track διαδικασίες και με βάση τα αντιδραστικά νομοθετικά πλαίσια που έχουν διαμορφωθεί (αύξηση ωραρίων είτε άμεση είτε έμμεση στην περίπτωση των εργαστηρίων πληροφορικής και φυσικών επιστημών, μεγάλος αριθμός μαθητών ανά τμήμα και εκπαιδευτικό, κοκ) συνεχίζουν να επιβάλλονται στον υπολογισμό και από τη σημερινή κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ απαράδεκτες αναγωγές σε τμήματα και ανάγκες που οδηγούν σε διαμόρφωση μαζικών τεχνητών πλεονασμάτων εκπαιδευτικών. Αναγωγές σημαίνει ότι, για παράδειγμα, αντί του αριθμού των τμημάτων που λειτουργούν υπολογίζονται τα τμήματα «που θα έπρεπε να λειτουργούν με βάση το νόμο»!!!

Τοποθετηθήκαμε με βάση την πάγια θέση που έχουμε :

Δε δεχόμαστε τον αριθμό των οργανικών θέσεων που εισηγείται η Διεύθυνση.

Δε δεχόμαστε να μην υπάρχουν οργανικές θέσεις Νηπιαγωγών για την εφαρμογή της  Δίχρονης Υποχρεωτικής Προσχολικής Αγωγής. Επιπλέον διαφωνούμε με τη λειτουργία παραρτημάτων σε αρκετούς δήμους χωρίς την εξασφάλιση των αναγκαίων κτηριακών υποδομών. Καλούμε τις νηπιαγωγούς να μην προτείνουν την ίδρυσή τους γιατί αν δεν πληρούν τις προϋποθέσεις, υπ.Παιδείας και τοπική διοίκηση θα τους μετακυλήσουν ευθύνες.

Δε δεχόμαστε να μην δίνονται οργανικά κενά για τη μείωση του αριθμού των μαθητών στα τμήματα  σύμφωνα  με τις θέσεις του συνδικαλιστικού κινήματος ( 15 μαθητές στο Νηπιαγωγείο, στην Α΄ και Β΄ Δημοτικού και 20 μαθητές στις υπόλοιπες τάξεις), αλλά και σύμφωνα με τις εξαγγελίες του Υπουργείου για μείωση σε 22 μαθητές ανά τμήμα σε Νηπιαγωγεία και Α΄ Τάξη Δημοτικού.

Δε δεχόμαστε να μην υπάρχουν οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ειδικοτήτων (Φυσικής Αγωγής, Αγγλικών, Γαλλικών και Γερμανικών, Εικαστικών, Μουσικής, Θεατρικής  Αγωγής), καθώς και Εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής.

Τώρα είναι η ώρα για καταδίκη, με κάθε τρόπο, της πολιτικής ΕΕ – ΟΟΣΑ – ΣΥΡΙΖΑ – ΝΔ και όσων άλλων έχουν συμφωνήσει στις λεγόμενες αναδιαρθρώσεις της εκπαίδευσης.

Κανείς εκπαιδευτικός δεν περισσεύει, δεν υπάρχουν πλεονάσματα.

Τώρα να διεκδικήσουμε προσλήψεις μόνιμου προσωπικού που να καλύπτει τις πραγματικές σύγχρονες ανάγκες.

30/3/2019

Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών Β΄ Αθήνας (το ψηφοδέλτιο που στηρίζει το ΠΑΜΕ)

ΣΑΡΔΕΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ (τακτικός αιρετός ΠΥΣΠΕ Β΄ΑΘΗΝΑΣ)

Emailsardelis65@yahoo.gr

ΛΙΑΚΟΥ ΝΤΙΑΝΑ (αναπληρωματική αιρετή) 

Email: [email protected]

  1. ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ/ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 2019

ΚΛΑΔΟΣ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ

ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΑΝΗΚΟΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ Π.Π.Σ. ΜΕ ΛΗΞΗ ΘΗΤΕΙΑΣ ΕΩΣ ΚΑΙ 31-08-2019

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΣΤΟ ΠΥΣΠΕ (δεν έχουν οργανική σε σχολικη μονάδα)

ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ(-) / ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ(+)

ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΥΣΠΕ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ (-) / ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ (+)

ΕΚΤΙΜΗΣΗ Δ/ΝΤΗ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ (-) / ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ (+) 2019

ΠΕ05

ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

67

67

 

67

 

4

 

ΠΕ06

ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

143

144

 

45

+49

 

 

ΠΕ07

ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

26

26

 

 

 

 

 

ΠΕ08

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ

 

 

 

 

 

-75

–75

ΠΕ11

ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

124

126

 

61

+63

-5

-5

ΠΕ 32

ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

2

1

 

 

-1

-33

-33

ΠΕ16

ΜΟΥΣΙΚΗΣ

71

69

 

1

+8

 

 

ΠΕ19-20

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

85

84

 

 

–1

-5

-5

ΠΕ60

ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ

406

402

 

12

+8

 

 

ΠΕ70

ΔΑΣΚΑΛΟΙ

1772

1691

 

6

–75

–75

–75

2. ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ/ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 2018 ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΕ ΣΜΕΑΕ

 

ΚΛΑΔΟΣ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ

ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΑΝΗΚΟΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΣΤΟ ΠΥΣΠΕ (δεν έχουν οργανική σε σχολική μονάδα)

ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ(-) / ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ(+)

ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΥΣΠΕ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ (-) / ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ (+)

ΕΚΤΙΜΗΣΗ Δ/ΝΤΗ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ (-) / ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ (+)2018

ΕΚΤΙΜΗΣΗ Δ/ΝΤΗ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ (-) / ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ (+) 2017

ΠΕ 11

ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

4

4

5

+5

 

 

 

ΠΕ 16

ΜΟΥΣΙΚΗΣ

2

2

 

 

 

 

 

ΠΕ 60

ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ

41

19

 

-22

-22

-22

–22

ΠΕ 70

ΔΑΣΚΑΛΟΙ

147

135

 

-12

 

 

 

3. ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ/ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 2018 ME ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΕ ΣΜΕΑΕ ΚΩΦΩΝ/ΤΥΦΛΩΝ

 

ΚΛΑΔΟΣ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ

ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΑΝΗΚΟΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΣΤΟ ΠΥΣΠΕ (δεν έχουν οργανική σε σχολικη μονάδα)

ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ(-) / ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ(+)

ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΥΣΠΕ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ (-) / ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ (+)

ΕΚΤΙΜΗΣΗ Δ/ΝΤΗ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ (-) / ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ (+)2018

ΕΚΤΙΜΗΣΗ Δ/ΝΤΗ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ (-) / ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ (+) 2017

ΠΕ 11

ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

1

4

 

 

 

 

 0

ΠΕ 60

ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ

1

1

 

 

 

 

 

ΠΕ 70

ΔΑΣΚΑΛΟΙ

9

9

 

 

 

 

 0

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ (που εισηγείται το ΠΥΣΠΕΒ΄Αθήνας)

ΔΗΜΟΣ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΙΘΟΥΣΩΝ

ΠΕΥΚΗΣ – ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ

5ο Ν. ΠΕΥΚΗΣ

2

 

1ο Ν. ΠΕΥΚΗΣ

2

 

3ο Ν. ΠΕΥΚΗΣ

2

ΜΑΡΟΥΣΙΟΥ

3ο Ν. ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ

2

 

6ο Ν. ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ

2

 

9ο Ν. ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ

2

 

16ο Ν. ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ

2

ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ – ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ

7ο Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

2

 

7ο Ν. ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ

2

 

4ο Ν. ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ

2

 

6ο Ν. ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ

2

ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ

2ο Ν. ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ

2

 

19ο Ν. ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ

2

 

5ο Ν. ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ

2

 

8ο Ν. ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ

2

 

7ο Ν. ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ

2

ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ

3ο Ν. ΒΡΛΗΣΣΙΩΝ

2

 

5ο Ν. ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ

2

 

6ο Ν. ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ

2

ΚΗΦΙΣΙΑΣ – Ν. ΕΡΥΘΡΑΙΑΣ

3ο Ν. ΚΗΦΙΣΙΑΣ

2

 

1ο Ν. ΝΕΑΣ ΕΡΥΘΡΑΙΑΣ

2

ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ

6ο Ν. ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ

2

 

8ο Ν. ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ

2

 

11ο Ν. ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ

2

 

13ο Ν. ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ

2

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

iep_1.jpg
ΙΕΠ: Παρατάσεις και νέα χρονοδιαγράμματα για τα διδακτικά πακέτα - Οδηγίες προς συγγραφείς και αξιολογητές
Αναθεώρηση προθεσμιών υποβολής και επανελέγχου διδακτικών πακέτων από το ΙΕΠ
ΙΕΠ: Παρατάσεις και νέα χρονοδιαγράμματα για τα διδακτικά πακέτα - Οδηγίες προς συγγραφείς και αξιολογητές
αλτσ
Αλτσχάιμερ: Το σπλαχνικό λίπος ως πρώιμος δείκτης κινδύνου για τη νόσο
Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι η συσσώρευση σπλαχνικού λίπους στο σώμα μπορεί να συσχετίζεται με την παρουσία παθολογικών πρωτεϊνών στον εγκέφαλο,...
Αλτσχάιμερ: Το σπλαχνικό λίπος ως πρώιμος δείκτης κινδύνου για τη νόσο
diamartiria
Αξιολόγηση: Διαμαρτυρία εκπαιδευτικών και γονέων στην Πρωτοβάθμια Ηρακλείου (Pic)
Μαζική διαμαρτυρία εκπαιδευτικών και γονέων στα γραφεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου
Αξιολόγηση: Διαμαρτυρία εκπαιδευτικών και γονέων στην Πρωτοβάθμια Ηρακλείου (Pic)
taksi
Μαθητές δύο ταχυτήτων – Εκπαιδευτικά κενά φρενάρουν τη μόρφωση των παιδιών
Αγανάκτηση από τους γονείς του 1ου Γυμνασίου Χολαργού για τα εκπαιδευτικά κενά που παραμένουν ακάλυπτα
Μαθητές δύο ταχυτήτων – Εκπαιδευτικά κενά φρενάρουν τη μόρφωση των παιδιών