Thumbnail
Ανακοίνωση της Α ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Η κυβέρνηση, με το νόμο με τον ψευδεπίγραφο τίτλο "Δομές Υποστήριξης Εκπαιδευτικού Έργου" ουσιαστικά κατάργησε τις προηγούμενες Δομές (ΚΕΔΔΥ, ΠΛΗΝΕΤ, ΓΡΑΣΕΠ, ΚΕΣΥΠ). Είναι νόμος προώθησης της αντιδραστικής αξιολόγησης του σχολείου (δείκτες, κατηγοριοποίηση των σχολείων και ανταγωνισμός μεταξύ τους), ένα ακόμα ένα ακόμα εργαλείο για να γίνονται συνένοχοι εκπαιδευτικοί, εργαζόμενοι γονείς και μαθητές σε μια αντί-εκπαιδευτική πολιτική που καλύπτει τσάτρα-πάτρα το minimum των αναγκών θεωρώντας ουσιαστικά την ολόπλευρη μόρφωση πολυτέλεια για τα παιδιά των εργαζόμενων. Αποτελεί ένα ακόμα κρίκο στην αλυσίδα των αντιεκπαιδευτικών αναδιαρθρώσεων, όπως και το Νέο Λύκειο, με τη μετατροπή του σε εξεταστικό κέντρο-φροντιστήριο και τον εξοβελισμό μαθημάτων από αυτό.

Απόδειξη αυτών που έχει επισημάνει η ΕΛΜΕ, αποτελεί και το νέο επεισόδιο στη λειτουργία των Κ.Ε.Σ.Υ. στην Ανατολική Θεσσαλονίκη, με την προχειρότητα και τη βιασύνη να φανερώνουν την ένδεια προγραμματισμού και την αδιαφορία για τις πραγματικές ανάγκες τόσο των σχολείων όσο και ολόκληρης της ελληνικής κοινωνίας.

Στον προγραμματισμό δράσης των Κ.Ε.Σ.Υ. περιγράφονται όλες οι ενέργειες σχετικά με τη διερεύνηση, υποστήριξη, αξιολόγηση μαθητών καθώς και οι ενέργειες υποστήριξης εκπαιδευτικών, σχολικών μονάδων και τοπικής κοινωνίας. Οι υποκριτικές διακηρύξεις  του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων για τις τα Κ.Ε.Σ.Υ. θρυμματίζονται μπροστά στις τρομακτικές ελλείψεις των υλικοτεχνικών υποδομών που απαιτούνται για την άσκηση του έργου τους.

 Συγκεκριμένα:

  • Με απόφασή του το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων δημιούργησε δύο Κ.Ε.Σ.Υ. στην περιοχή της Ανατολικής Θεσσαλονίκης, το ένα στο χώρο του πρώην ΚΕΔΔΥ, στην περιοχή της Θέρμης και το άλλο στην οδό Ταντάλου (περιοχή Βαρδάρη) για την διερεύνηση εκπαιδευτικών και ψυχοκοινωνικών αναγκών, τη διενέργεια εκπαιδευτικών αξιολογήσεων και την υλοποίηση δράσεων Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
  • Μέχρι στιγμής το 2ο Κ.Ε.Σ.Υ. της οδού Ταντάλου δεν έχει παραδοθεί ως χώρος και δεν έχει στελεχωθεί με το αντίστοιχο προσωπικό πλην των εκπαιδευτικών με εξειδίκευση στη Συμβουλευτική και τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό οι οποίοι (πριν ακόμη από την οριστική τους απόσπαση στα Κ.Ε.Σ.Υ.) οικιοθελώς προσέφεραν προσωρινά αλλά απρόσκοπτα τις υπηρεσίες Επαγγελματικού Προσανατολισμού στο χώρο του πρώην ΚΕΣΥΠ ΛΕΥΚΟΥ ΠΥΡΓΟΥ στο κέντρο της πόλης.
  • Στη συνέχεια με έγγραφό του στις 05-03-2019 ο κ. Γαβρόγλου ζητά από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας να διαθέσει τους αποσπασθέντες εκπαιδευτικούς από Κ.Ε.Σ.Υ. που δεν έχουν χώρο εξοπλισμένο (!) και ως εκ τούτου δεν έχει υπάρξει απόφαση του οικείου Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης για ανάθεση σχολικών μονάδων, στο αντίστοιχο 1ο ΚΕΣΥ της ίδιας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης.
  • Στις 06-03-2019 ο  Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας αποσπά στο 1ο Κ.Ε.Σ.Υ. Α΄ Θεσσαλονίκης που βρίσκεται στη Θέρμη, μέχρι την έκδοση απόφασης για ανάθεση σχολικών μονάδων στα δύο Κ.Ε.Σ.Υ. της Ανατολικής Θεσσαλονίκης, τρείς εκπαιδευτικούς.

     Το αποτέλεσμα αυτής της απόφασης θα είναι οι μαθητές των σχολείων του Δήμου Θεσσαλονίκης να στερούνται εκτός των άλλων ακόμη και τις υπηρεσίες  Επαγγελματικού Προσανατολισμού και να υποχρεώνονται να μετακινηθούν στη Θέρμη με συνέπεια ακόμη πιο χρονοβόρα και δαπανηρή διαδικασία μετακίνησης για τους ίδιους και τις οικογένειές τους!

ΘΕΤΟΥΜΕ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΑΠΟ ΚΡΙΣΙΜΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ!

  • Ποιος έχει την ευθύνη για την επιλογή του χώρου και την καθυστέρηση εξοπλισμού του  Κ.Ε.Σ.Υ. της οδού Ταντάλου;
  • Πότε προβλέπεται να στελεχωθεί με το αντίστοιχο επιστημονικό και διοικητικό προσωπικό;
  • Ποιος θα δώσει απαντήσεις στα προβλήματα που σχετίζονται τόσο με την δυσκολία εξυπηρέτησης του μαθητικού πληθυσμού λόγω της απομακρυσμένης περιοχής του Κ.Ε.Σ.Υ. Θέρμης, του μεγάλου αριθμού μαθητών που θα χρειαστεί να εξυπηρετηθεί αποκλειστικά εκεί καθώς και ζητήματα που αφορούν την καταλληλότητα των χώρων;
  • Πότε θα υπάρξει απόφαση του οικείου Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης για ανάθεση σχολικών μονάδων στο 1ο Κ.Ε.Σ.Υ.  Α΄ Θεσσαλονίκης;
  • Ποιος τελικά πληρώνει την τσαπατσουλιά και την προχειρότητα της στελέχωσης και υλικοτεχνικής οργάνωσης και υποστήριξης των Κ.Ε.Σ.Υ.;

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ!

       

Διαβάστε επίσης στο alfavita.gr

Μοριοδοτούμενο εξ αποστάσεως σεμινάριο του Παν.Πελοποννήσου: Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης

Σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών: Λάβε 4 μόρια με ECDL εξ αποστάσεως

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Κυριάκος Μητσοτάκης
Κυριάκος Μητσοτάκης: Η Ελλάδα εξετάζει απαγόρευση social media για παιδιά κάτω των 16 ετών
Ο Πρωθυπουργός σημείωσε ότι η χρήση chatbots τεχνητής νοημοσύνης από παιδιά αποτελεί επόμενη πρόκληση, η οποία θα συζητηθεί άμεσα
Κυριάκος Μητσοτάκης: Η Ελλάδα εξετάζει απαγόρευση social media για παιδιά κάτω των 16 ετών
Ο Θάνος Παπαϊωάννου, Πρόεδρος του ΑΣΕΠ, στο περίπτερο του alfavita στη ΔΕΘ
ΑΣΕΠ: Ο 2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός μειώνει δραστικά το περιβαλλοντικό κόστος με ηλεκτρονική διεξαγωγή
Το 2023, η διεξαγωγή του διαγωνισμού απαιτούσε αποθήκευση και διαχείριση έντυπου αρχείου, καθώς και λειτουργία βαθμολογικού κέντρου για πάνω από δύο...
ΑΣΕΠ: Ο 2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός μειώνει δραστικά το περιβαλλοντικό κόστος με ηλεκτρονική διεξαγωγή
καθηγήτρια πίνακας φυσική μαθηματικά
Μεγάλος όμιλος αναζητά καθηγητές Φυσικούς για τη στελέχωση επιστημονικής ομάδας
Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για Συνεργασία στο Ερευνητικό Έργο, με τίτλο: «Ανάπτυξη Επιστημονικά Τεκμηριωμένου Εκπαιδευτικού Υλικού»
Μεγάλος όμιλος αναζητά καθηγητές Φυσικούς για τη στελέχωση επιστημονικής ομάδας