Thumbnail
Αγωνιστική Παρέμβαση Ε ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Στην τελευταία συνεδρίαση του Δ.Σ. της ΕΛΜΕ (11/12/2018) η γραμματέας της ΕΛΜΕ και εκπρόσωπος του ΠΑΜΕ παρουσίασε, όπως όφειλε, κείμενο απολογισμού της ΕΛΜΕ το οποίο περιείχε στο μεγαλύτερο μέρος του το πολιτικό πλαίσιο του ΠΑΜΕ και μικρή αναφορά στις αποφάσεις και τις δράσεις του σωματείου. Οι εκπρόσωποι της Αγωνιστικής Παρέμβασης και των Αγωνιστικών Κινήσεων αποδέχτηκαν κατ’ αρχήν το κείμενο ως απολογισμό του σωματείου, αλλά η εκπρόσωπος του ΠΑΜΕ δήλωσε ότι δεν μπορεί να ψηφίσει τον απολογισμό που η ίδια παρουσίασε γιατί τα κείμενα και η δράση της ΕΛΜΕ δεν ήταν αυτά που προωθούσε η παράταξη του ΠΑΜΕ!

Σημειώνουμε ότι η συντριπτική πλειοψηφία των αποφάσεων του Δ.Σ. όλη τη χρονιά ψηφίστηκαν και από την παράταξη του ΠΑΜΕ. Επομένως, η άρνηση να ψηφιστεί απολογισμός αποτελεί ξεκάθαρη επιλογή απαξίωσης της δράσης του σωματείου και παραταξιακών σκοπιμοτήτων ενόψει εκλογών. Ούτως ή άλλως, οι εκπρόσωποι του ΠΑΜΕ (κι όχι μόνο αυτοί) δε διακινούν στα σχολεία τις αποφάσεις της ΕΛΜΕ, παρά μόνο τις δικές τους παραταξιακές ανακοινώσεις. Δεν έχουν ψηφίσει ποτέ απολογισμό δράσης της ΕΛΜΕ, για πρόεδρο δεν ψήφισαν ποτέ εκπρόσωπο της Αγωνιστικής Παρέμβασης, με βάση και τις αρχές που οι ίδιοι υπερασπίζονται, του αντιπροσωπευτικού προεδρείου, ενώ κάθε φορά με μεγάλη ευκολία ψηφίζουν στο προεδρείο τους εκπροσώπους της ΔΑΚΕ. Ο βασικός αντίπαλός τους στην Ε΄ ΕΛΜΕ είναι εδώ και χρόνια η Αγωνιστική Παρέμβαση, όπως αποδεικνύει και η πρόσφατη ανακοίνωσή τους.

Οι εκπρόσωποι του ΠΑΜΕ στο κείμενό τους για τις εκλογές μιλάνε για ενότητα και σωματεία, ενώ συχνά αρνούνται την έκδοση αποφάσεων του σωματείου με το “απλό” επιχείρημα: “έχει βγάλει ανακοίνωση το ΠΑΜΕ, δε χρειάζεται να βγάλει η ΕΛΜΕ”, όπως έγινε πρόσφατα στο Δ.Σ. που ζητήσαμε με συγκεκριμένο κείμενο που καταθέσαμε, την καταδίκη της ΔΑΚΕ  Ε΄ ΕΛΜΕ για το ακροδεξιό της παραλήρημα, όπως καταγράφεται σε ανακοίνωσή της, με την οποία ταυτίζεται με δηλώσεις του υπαρχηγού της Χρυσής Αυγής.

Απολογισμό της δράσης της ΕΛΜΕ δε ψήφισαν ούτε οι δυνάμεις του κυβερνητικού συνδικαλισμού ΣΥΝΕΚ και ΔΑΚΕ γιατί επιδίωξή τους είναι η μετατροπή της ΕΛΜΕ σε σωματείο τύπου ΟΛΜΕ της αδράνειας και της απραξίας. Αποτέλεσμα η ΕΛΜΕ να μην έχει απολογισμό παρά τις μάχες που έδωσε και συνεχίζει να δίνει για τα προβλήματα του κλάδου («ολιγομελή», διορισμούς/προβλήματα αναπληρωτών, κενά, κριτήρια στις τοποθετήσεις, κ.ά.)

Συνάδελφοι, για την Αγωνιστική Παρέμβαση το σωματείο είναι ο χώρος που ενώνει όλους τους συναδέλφους, που συνθέτει απόψεις, που προωθεί τα συμφέροντα των εργαζομένων και όχι ο ιμάντας προώθησης παραταξιακών και κομματικών επιλογών και σκοπιμοτήτων. Αυτή την άποψη υπηρετούμε με συνέπεια με μόνο κριτήριο στη δράση μας την προώθηση του δίκαιου όλων των συναδέλφων και του κλάδου.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypoyrgeio paideias
Υπουργείο Παιδείας: Τα οργανικά κενά εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης (Πίνακες)
Σύμφωνα με το  Υπουργείο Παιδείας τα συνολικά κενά εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση ανέρχονται σε 2.785 και 2.907 στη Δευτεροβάθμια...
Υπουργείο Παιδείας: Τα οργανικά κενά εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης (Πίνακες)
μαθητες επί χουντας
Δικτατορία και Σχολείο: Οι αποκαλύψεις ενός σχολικού αρχείου
Η παρούσα διπλωματική εργασία προσεγγίζει την περίοδο της δικτατορίας (1967-74) στη χώρα μας αξιοποιώντας το σχολικό αρχείο. Ειδικότερα επιχειρεί να...
Δικτατορία και Σχολείο: Οι αποκαλύψεις ενός σχολικού αρχείου