Thumbnail
ΔΑΚΕ ΔΕ

Με αφορμή απόφαση της ΕΛΜΕ Λέσβου, ο Υπουργός Παιδείας κ. Γαβρόγλου, επιχειρεί για μια ακόμη φορά να αποπροσανατολίσει την κοινή γνώμη, διαστρεβλώνοντας τα λεγόμενα όλων όσων αντιτίθενται στην πολιτική του.

Τρομοκρατημένος από την απέχθεια που τρέφει ο εκπαιδευτικός κόσμος για τα πεπραγμένα του στο Υπουργείο Παιδείας και πανικόβλητος για την επικείμενη αποδοκιμασία της κυβέρνησης στις εκλογές για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια, επιχειρεί ωμή παρέμβαση στα συνδικαλιστικά δρώμενα, επιτιθέμενος στη ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε.!!!

Καταρχάς είναι εξαιρετικά δύσκολο για τον κύριο Γαβρόγλου να δεχτεί την αυτονομία της ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε. Φαίνεται ότι ο ίδιος είναι συνηθισμένος στον κομματικό ζυγό και δεν μπορεί να αντιληφθεί ότι οι συνδικαλιστικές παρατάξεις δεν θα πρέπει να αποτελούν κομματικά όργανα.

Ο Υπουργός ερμηνεύει κατά το δοκούν την τοποθέτηση των συνδικαλιστών της ΔΑΚΕ Λέσβου, οι οποίοι αναφέρθηκαν στο διαχωρισμό που πρέπει να γίνεται για όσους εισέρχονται στη χώρα. Συγκεκριμένα δήλωσαν ότι πρόσφυγες είναι μόνο όσοι διώκονται για τα πολιτικά τους ή τα θρησκευτικά τους φρονήματα ή επειδή ανήκουν σε κάποια εθνοτική μειονότητα. Επεσήμαναν επίσης ότι υπάρχουν μετανάστες που είναι στη διαδικασία νομιμοποίησης και χαρακτηρίζονται ως παράτυποι μετανάστες, γιατί η διαδικασία αυτή δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί. Τις δύο αυτές ομάδες τις διαχώρισαν από αυτούς που παράνομα εισέρχονται και κινούνται εντός της χώρας χωρίς καμία νομιμοποίηση.

Ως συνδικαλιστική παράταξη χρησιμοποιούμε τους επιθετικούς προσδιορισμούς «παράνομος» και «παράτυπος» που ο νομοθέτης ορίζει για όσους δεν αποτελούν νόμιμους μετανάστες. Ωστόσο και με δεδομένο την ευρεία χρήση της, θεωρούμε υποκριτικό να εστιάζεται η κριτική στη λέξη «λαθρομετανάστης».

Υπενθυμίζουμε στον Υπουργό Παιδείας ότι η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ υποκύπτοντας στις πιέσεις της Γερμανίας και της Ευρωπαϊκής γραφειοκρατίας των Βρυξελλών, μετέτρεψε τη χώρα σε φυλακές, εγκλωβίζοντας εντός της εκατοντάδες χιλιάδες μετανάστες, που επιθυμούν να μεταναστεύσουν σε χώρες της Δυτικής Ευρώπης. Αν λοιπόν πραγματικά ενδιαφέρονται για τους μετανάστες, ας τους επιτρέψουν να πάνε στις χώρες που επιθυμούν και ας συνδράμουν τη δικαιοσύνη στη διερεύνηση των καταγγελιών για κατασπατάληση των ευρωπαϊκών κονδυλίων.

Τέλος είμαστε βέβαιοι ότι ο κλάδος σε λίγες μέρες, θα δώσει σαφή απάντηση σε όσους με αθέμιτες παρεμβάσεις επιχειρούν να στηρίξουν τις κυβερνητικές επιλογές στις εκλογές για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mathites
Χερσόνησος: Εκτός ένταξης δεκάδες μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες - Ένα εκπαιδευτικό κενό που διαιωνίζεται
Χωρίς τμήματα ένταξης δεκάδες μαθητές στη Χερσόνησο
Χερσόνησος: Εκτός ένταξης δεκάδες μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες - Ένα εκπαιδευτικό κενό που διαιωνίζεται
erasmus
Erasmus+: Εκπαιδευτική ανταλλαγή και περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση του Γυμνασίου Λ.Τ. Γενναδίου στην Ιταλία
Εκπαιδευτική εμπειρία στην Ιταλία μέσω του προγράμματος Erasmus+ για το Γυμνάσιο - Λ.Τ. Γενναδίου
Erasmus+: Εκπαιδευτική ανταλλαγή και περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση του Γυμνασίου Λ.Τ. Γενναδίου στην Ιταλία
markopoulos
Μαρκόπουλος: «Δεν είναι εικόνα αυτή για τα ελληνικά πανεπιστήμια… οπισθοχωρήσαμε στην πανεπιστημιακή αστυνομία»
Τα «καρφιά» του είχαν αποδέκτες και την ηγεσία της ΝΔ λέγοντας πως «είμαι βουλευτής» και όχι «σχολιαστής σε πάνελ».
Μαρκόπουλος: «Δεν είναι εικόνα αυτή για τα ελληνικά πανεπιστήμια… οπισθοχωρήσαμε στην πανεπιστημιακή αστυνομία»
zaxaraki
Σοφία Ζαχαράκη: Σχετικά με την εισαγωγή μαθήματος εργασιακών δικαιωμάτων και υποχρεώσεων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Το νέο αυτό μάθημα προτείνεται να ενταχθεί στο ωρολόγιο πρόγραμμα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ως ένα σημαντικό εργαλείο πρόληψης της εργασιακής...
Σοφία Ζαχαράκη: Σχετικά με την εισαγωγή μαθήματος εργασιακών δικαιωμάτων και υποχρεώσεων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση