Προσκαλείσθε σε τακτική Συνεδρίαση του Δ.Σ. την Τετάρτη 3-10- 2018 και ώρα 19:15 στο Γραφείο της ΕΛΜΕ με θέματα προς συζήτηση:
- Κλείσιμο συνδικαλιστικής χρονιάς και προετοιμασία εκλογών για νέο ΔΣ στην ΕΛΜΕ Αρκαδίας.
- Η στάση του κλάδου στη νέα προσπάθεια της κυβέρνησης να «ξαναζεστάνει» το θέμα της αξιολόγησης.
- Τρέχοντα θέματα.
Οι συνεδριάσεις του Δ.Σ. είναι ανοικτές στα μέλη της ΕΛΜΕ.
Για το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ