Thumbnail
Χαιρετίζουμε τον αγώνα χιλιάδων συναδέλφων και συνεχίζουμε...

   Η Α΄ ΕΛΜΕ Κυκλάδων μέσω του Δ.Σ χαιρετίζει τα μεγαλειώδη συλλαλητήρια που πραγματοποίησαν οι εκπαιδευτικοί την Παρασκευή 2 Μάρτη στην Αθήνα στο Υπουργείο Παιδείας, στη Θεσσαλονίκη και στις μεγάλες πόλεις ενάντια στην πολιτική της αδιοριστίας και των μηδενικών διορισμών, ενάντια στην αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης, ΕΕ, ΔΝΤ, ΟΟΣΑ με κυρίαρχα αιτήματα τους μαζικούς διορισμούς στην εκπαίδευση και την εξίσωση δικαιωμάτων αναπληρωτών και μονίμων. Η Α΄ ΕΛΜΕ Κυκλάδων είχε δυναμική συμμετοχή στη συγκέντρωση με τη συμμετοχή πολλών συναδέλφων από όλα τα νησιά των Κυκλάδων.

   Πάνω από 2000 εκπαιδευτικοί διεκδίκησαν αποφασιστικά τη βασική απαίτησή τους, που ήταν οι μαζικοί μόνιμοι διορισμοί στην εκπαίδευση και η ουσιαστική προστασία του δημόσιου χαρακτήρα της. Περίπου 800 εκπαιδευτικοί συμμετείχαν σε συνέλευση στο ισόγειο του Υπουργείου, που αποφασίστηκε εκείνη την ώρα, και αποφάσισαν, με συντριπτική πλειοψηφία, κλιμάκωση και νέα συγκέντρωση στο Υπουργείο την ερχόμενη Παρασκευή 9/3. Αποφασίστηκε να ζητηθεί απ’ τον οργανωμένο κλάδο (ΕΛΜΕ και Σύλλογοι ΠΕ – ΟΛΜΕ και ΔΟΕ) με αποφάσεις τους να καλύψουν συνδικαλιστικά αυτή την κινητοποίηση.

   Η Α΄ ΕΛΜΕ Κυκλάδων εκφράζει και πάλι την αμέριστη συμπαράσταση και τη συμμετοχή της στις νέες κινητοποιήσεις που προκήρυξε η γενική συνέλευση συναδέλφων που συγκλήθηκε και αποφάσισε στο αμφιθέατρο του Υπουργείου και το συντονιστικό σώμα των αναπληρωτών.

   Ενόψει της συνεδρίασης του ΔΣ της ΟΛΜΕ, καλούμε όλα τα μέλη του ΔΣ και κυρίως της πλειοψηφίας, να αντιληφθούν την κρισιμότητα της συγκυρίας και να αρθούν στο ύψος των περιστάσεων και να ανταποκριθούν σε όσα πραγματικά ο κλάδος ζητά. Με βάση αυτά να αποφασίσουν κήρυξη απεργίας και τη συμμετοχή της Ομοσπονδίας και στη νέα πανελλαδική, πανεκπαιδευτική συγκέντρωση την Παρασκευή, 9/3, στο Υπουργείο Παιδείας συμβάλλοντας στην οργάνωση απεργιακής κινητοποίησης. 

   Επίσης, χρειάζεται να αποφασίσει το ΔΣ τη σύγκληση νέων ΓΣ από τις 12/3 με συνέλευση προέδρων στις 16/3 ή 17/3, ώστε να κλιμακωθεί ο αγώνας για την υπεράσπιση της δημόσιας, δωρεάν και δημοκρατικής παιδείας των μαθητών και των εκπαιδευτικών τους. Αντίστοιχη χρειάζεται να είναι και η στάση του ΔΣ της ΔΟΕ σε όλα αυτά προκειμένου να συνεχιστεί ένας σύσσωμος πανεκπαιδευτικός αγώνας για τη διεκδίκηση των χιλιάδων μόνιμων διορισμών που ζητά ο κλάδος.

   Δεν σταματάμε, δεν υποχωρούμε...

   Ο αγώνας μας είναι δίκαιος και είναι αγώνας για τα παιδιά και τους μαθητές μας...

   Είναι αγώνας ολόκληρης της κοινωνίας...

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτοκ
Τι πραγματικά σημαίνει το λαμπάκι «check engine» και πώς πρέπει να αντιδρούν οι οδηγοί
Το συγκεκριμένο φωτάκι ενεργοποιείται όταν η ECU (ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου) εντοπίσει απόκλιση σε δεδομένα που λαμβάνει από αισθητήρες του κινητήρα...
Τι πραγματικά σημαίνει το λαμπάκι «check engine» και πώς πρέπει να αντιδρούν οι οδηγοί
putin
Ο Πούτιν έχει ενημερωθεί για τις προτάσεις των ΗΠΑ για το σχέδιο στην Ουκρανία
Η ρωσική στάση αναμένεται να διαμορφωθεί έπειτα από ενημέρωση του Βλαντίμιρ Πούτιν για τις πρόσφατες επαφές με απεσταλμένους των Ηνωμένων Πολιτειών
Ο Πούτιν έχει ενημερωθεί για τις προτάσεις των ΗΠΑ για το σχέδιο στην Ουκρανία
Εκπαιδευτικοί της ΕΛΜΕ Πειραιά κρατούν πανό ενάντια στις διώξεις
ΚΚΕ: Στη Βουλή η πειθαρχική δίωξη εκπαιδευτικών – «Επικίνδυνο προηγούμενο αυταρχισμού»
Σφοδρή αντίδραση του ΚΚΕ για τις εξοντωτικές ποινές σε εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν σε νόμιμη απεργία-αποχή
ΚΚΕ: Στη Βουλή η πειθαρχική δίωξη εκπαιδευτικών – «Επικίνδυνο προηγούμενο αυταρχισμού»