Απεργιακή Απάντηση Παρασκευή 12/1, με 5ωρη στάση εργασίας στο διδακτικό ωράριο! Να κατακλυστούν οι δρόμοι από απεργούς! Μαζικά στην απεργία και τη διαδήλωση!
Έκτακτη Γενική Συνέλευση του Συλλόγου, Πέμπτη 11/1, στις 7.00 μμ, στο 39ο-141ο ΔΣ Αθηνών (Τσούντα και Αχαρνών, ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθερίου)
Σοβαρότατες αντιδραστικές αναδιαρθρώσεις στο χώρο της εκπαίδευσης και συνολικά για τους εργαζόμενους, τους ανέργους, τους συνταξιούχους ετοιμάζεται να ψηφίσει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ σε πλήρη συμφωνία με τους θεσμούς, την ΕΕ και τον ΟΟΣΑ, μπροστά στο κλείσιμο της γ’ αξιολόγησης. Για το λόγο αυτό συντασσόμαστε μαζί με σωματεία και συνδικάτα σε δημόσιο κι ιδιωτικό τομέα που κηρύττουν απεργιακή κινητοποίηση για την Παρασκευή 12/1. Κηρύσσουμε 5ωρη στάση εργασίας στο διδακτικό ωράριο του κάθε εκπαιδευτικού και καλούμε την ΔΟΕ και την ΑΔΕΔΥ να κηρύξουν 24ωρη απεργία όπως οφείλουν μπροστά στην αντιδραστική οξύτητα της γ’ αξιολόγησης και του εκπαιδευτικού μνημονίου! Τεράστιες είναι οι ευθύνες ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ γιατί ακολούθησαν γραμμή υποταγής και ήττας αναμένοντας τις πρωτοβουλίες της κυβέρνησης αντί να καλέσουν τους εργαζόμενους σε μάχη, συντονίζοντας αγώνες
ανατροπής και αρνούμενες πανεργατικό απεργιακό αγώνα.
Καλούμε όλες/όλους τις/τους εκπαιδευτικούς να συμμετέχουν μαζικά και μαχητικά στην απεργία και τη διαδήλωση! Τους καλούμε επίσης να συμμετέχουν στην έκτακτη ΓΣ του Συλλόγου, Πέμπτη 11/1, στις 7.00 μμ, στο 39ο-141ο ΔΣ Αθηνών (Τσούντα και Αχαρνών, ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθερίου) για α οργανώσουμε και να συντονίσουμε τα βήματά μας.
Ακολουθεί η ανακοίνωση του «Αριστοτέλη» για γ’ αξιολόγηση και εκπαιδευτικό μνημόνιο στις 5/1/2017
Μόνο στα σχολεία του συλλόγου μας η μείωση των θέσεων εργασίας από τις συγχωνεύσεις και την κατάργηση της ώρας της σίτισης ως διδακτικής, ξεπερνά τις 60. Συγκεκριμένα τα μέτρα του εκπαιδευτικού μνημονίου που συμφώνησε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ με τους θεσμούς είναι:
- Υποχρεωτική παραμονή στο σχολείο όλο το εργασιακό ωράριο -30 ώρες- και ανερυθρίαστα υποστηρίζει ότι αυτό ίσχυε από το 1985!!! Αφού ισχύει από το 1985 γιατί χρειάζεται να το θεσμοθετήσει ξανά; Είναι σαφές ότι η συζήτηση για το ωράριο συνδέεται με τις απαιτήσεις του ΟΟΣΑ για αύξηση του διδακτικού ωραρίου άμεσα και έμμεσα: άμεσα με την απευθείας αύξηση του διδακτικού ωραρίου μας και έμμεσα με την υπαγωγή στο εργασιακό ωράριο μια σειρά δραστηριοτήτων που κανονικά ανάγονται στο διδακτικό (π.χ. σίτιση, κάλυψη απουσίας εκπαιδευτικού κ.λπ.)
- Τον αποχαρακτηρισμό της ώρας της σίτισης ως διδακτικής που συνιστά σαφέστατη αύξηση διδακτικού ωραρίου. Επιχειρούν με αυτό τον τρόπο, να δημιουργήσουν νέα πλεονάσματα ωρών για να μειώσουν τις απαιτούμενες θέσεις εργασίας ώστε να περικόψουν τις προσλήψεις προσωπικού και να εξυπηρετήσουν τη λογική της ευελιξίας –κινητικότητας με απολύσεις, μετατάξεις κ.λπ.
- Κριτήρια και πρόγραμμα συγχωνεύσεων καταργήσεων σχολικών μονάδων με στόχο την εξοικονόμηση προσωπικού. Μόνο στο σύλλογό μας τα συστεγαζόμενα σχολεία που κινδυνεύουν με συγχωνεύσεις είναι:
1 11ο – 63ο | 2 21ο - 165ο ΔΣ | 5 57ο-61ο ΔΣ |
3 39ο-141ο ΔΣ | 4 44ο-152ο ΔΣ | 5 54ο-55ο ΔΣ |
Ταυτόχρονα, η ενεργοποίηση του ΠΔ79 με τις εγγραφές και μετακινήσεις μαθητών σε όμορα σχολεία και εκτός των ορίων του κάθε Δημοτικού και Νηπιαγωγείου (όπως γίνεται κατ’ επανάληψη με τα προσφυγόπουλα τον τελευταίο χρόνο) σημαίνει δραματική μείωση της σημερινής λειτουργικότητας.
4. Αξιολόγηση στελεχών και αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων εντός του 2018 – ξαναφέρνει όλο το σχέδιο που το εκπαιδευτικό κίνημα δεν επέτρεψε να εφαρμοστεί το 2014. Είναι ξεκάθαρο ότι προχωρούν σταθερά στην υλοποίηση των προτάσεων του ΟΟΣΑ (Φλεβάρης 2017) και της Κομισιόν (Νοέμβρης 2017) για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου. Πιο συγκεκριμένα, σύνδεση εκπαιδευτικών αποτελεσμάτων και ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, καλλιέργεια “κουλτούρας αξιολόγησης”, ταξική διαφοροποίηση σχολικών μονάδων και ανταγωνιστική χρηματοδότησή τους.
5. Επιλογή στελεχών με εμπλοκή ΑΣΕΠ που σηματοδοτεί την ακόμα μεγαλύτερη στροφή στο διοικητισμό, στο εκπαιδευτικό management και την επιβολή του στο σώμα της ζωντανής εκπαίδευσης Επιχειρούν να διαμορφώσουν μια ομάδα πιστών στελεχών που αν και θα προέρχεται από τον κόσμο της εκπαίδευσης, θα πρέπει να διαχωριστεί πλήρως από αυτόν στη λογική της χειραγώγησης, του διοικητικού αυταρχισμού και της μετατροπής των συλλόγων διδασκόντων σε παθητικά όργανα υλοποίησης των κατευθύνσεων των υπερεθνικών οργανισμών και των κρατικών επιλογών. Προϋποθέσεις αναγκαίες για την προώθηση του σχολείου της αγοράς
Σ΄ αυτά να προσθέσουμε τις δηλώσεις του Υπ. Παιδείας στη ΔΟΕ Ø για εφαρμογή από του χρόνου της 2χρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής σε 205 περιοχές αλλά με ελεύθερη επιλογή του γονέα για το αν το παιδί του θα πάει στο δημόσιο νηπιαγωγείο ή στον ιδιωτικό ή δημοτικό βρεφονηπιακό σταθμό! Θα ανοίξει έτσι τη λειτουργία μέρους της υποχρεωτικής εκπαίδευσης να παρέχεται από δομές εκτός εκπαίδευσης -στους Δήμους- την ώρα που η ΚΕΔΕ ζητάει να πάρει στην ευθύνη της όλες τις δομές εκπαίδευσης της ΠΕ και Ø τις αλλαγές στη ΔΕ: νέο Λύκειο, μαθητεία και αλλαγές στην τεχνική εκπαίδευση που διαμορφώνουν ένα ακόμα πιο ταξικό και απορριπτικό σχολείο.
Η πολιτική αυτή είναι μια πολιτική διαιώνισης της ανεργίας και της ελαστικής απασχόλησης των εκπαιδευτικών, την ίδια στιγμή που οδηγεί στην κλίνη του Προκρούστη τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας.
Ταυτόχρονα η 3η αξιολόγηση φέρνει:
· νέες περικοπές στα προνοιακά επιδόματα (3τεκνοι και πολύτεκνοι) και στις συντάξεις μέχρι και 40% στις κύριες και επικουρικές συντάξεις, για παλαιούς και νέους ασφαλισμένους καθώς σύμφωνα με το Ν.4387/2016 (νόμος Κατρούγκαλου), γίνεται επανυπολογισμός και από 1/1/2019 καταργείται η προσωπική διαφορά των παλιών συνταξιούχων.
· επιτάχυνση των ιδιωτικοποιήσεων και γενικό ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας με τελευταίο λάφυρο τη ΔΕΗ και την ιδιωτικοποίηση της ενέργειας, για να κερδοσκοπήσει το κεφάλαιο ντόπιο και ξένο.
· γενίκευση των πλειστηριασμών για να μεταφερθεί τεράστιος πλούτος από τη λαϊκή κατοικία στα ξένα FUNDS και τις τράπεζες ενώ θέλουν να επεκτείνουν τους ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς και τις κατασχέσεις και για τα χρέη προς το δημόσιο.
Ενώ ο προϋπολογισμός προβλέπει συγκεκριμένα: Μείωση των δαπανών για κοινωνική πρόνοια κατά 8% - από τα συνολικά 21 δις του 2017 στα 19.4 δις το 2018. Το ΕΚΑΣ, από τα 320 εκατομμύρια το 2017 θα φτάσει μόλις τα 80 το 2018 και σύμφωνα και με τη μνημονιακή δέσμευση θα καταργηθεί εντελώς το 2019! Η επιχορήγηση των νοσοκομείων από 1,3 δις ευρώ το 2017 προβλέπει δραστική μείωση αυτής της "σπατάλης" κατά 28% - μείον 360 εκατομμύρια. Η επιχορήγηση των συγκοινωνιών με 265 εκατομμύρια το 2017 θα περιοριστεί στα 179 εκατομμύρια το 2018, δηλ μείωση της "σπατάλης" κατά 32%. ΠΑΚΤΩΛΟ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ: Το 2018 θα δοθούν 6 δισεκατομμύρια για τόκους για το ΧΡΕΟΣ στους διεθνείς τοκογλύφους!
ΣΥΝΟΛΙΚΑ από τα 2,7 δις επιπλέον έσοδα του 2018, τα 950 εκ. θα είναι από αύξηση φόρων και τα υπόλοιπα, αναμένονται από την επιτάχυνση των ιδιωτικοποιήσεων - του ξεπουλήματος των δημόσιων αγαθών, της ΔΕΗ του νερού, των συγκοινωνιών.
Η υπονόμευση του δικαιώματος στην απεργία, που κατακτήθηκε με αίμα εργατών, περιλαμβάνεται στα προαπαιτούμενα της Γ΄ αξιολόγησης. Απαγορεύει πρακτικά την προκήρυξη απεργιών από τα πρωτοβάθμια σωματεία καθώς θέτει προϋπόθεση τη συμμετοχή 50% + 1 των οικονομικά τακτοποιημένων μελών στη ΓΣ. Κυβέρνηση και θεσμοί προσπαθούν να δώσουν ένα αποφασιστικό χτύπημα, στη συλλογικότητα των εργαζόμενων στη βάση, στο πρωτοβάθμιο σωματείο. Η τροπολογία αποσύρθηκε κάτω από τη γενική κατακραυγή, αλλά, θα επανέλθει το αμέσως επόμενο διάστημα.
Κυβέρνηση –ΕΕ – Κεφάλαιο δε θα σταματήσουν αν δεν τους σταματήσουμε
Να πληρώσει το κεφάλαιο για την κρίση - Να ζήσει ο λαός
Με τη συμμετοχή μας στην απεργία να δείξουμε τη δύναμή μας και την απόφασή μας να ξαναβγούμε στο δρόμο.
Να δείξουμε ότι δε θα μείνουμε σε αυτή την απεργία, αλλά θα συνεχίσουμε και θα γενικεύσουμε τις αντιστάσεις και θα μας βρουν μπροστά τους. Δε θα αφήσουμε να εφαρμόσουν τα μέτρα λαιμητόμο. Δεν τους χαρίζουμε τις ζωές μας.
Η θύελλα των αντιεκπαιδευτικών και αντιλαϊκών μέτρων της 3ης αξιολόγησης είναι μπροστά μας. Δεν αξίζει στον κόσμο της εκπαίδευσης στον 21ο αιώνα να υποταχθεί στη διαιώνιση της εξοικονόμησης και στην αντιεπιστημονική και αντιπαιδαγωγική συνταγή του ΟΟΣΑ, της Κομισιόν και των εγχώριων εκφραστών του σχολείου της αγοράς και των δεξιοτήτων. Το χρωστάμε στη νέα γενιά και στα δικαιώματά της. Το οφείλουμε στους εαυτούς μας, στις ανάγκες και τα δικαιώματά μας!
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη