ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ – ΣΥΛΑΛΛΗΤΗΡΙΟ
Το ΔΣ της Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας, πρωτοβάθμια σωματεία της περιοχής και το Νομαρχιακό τμήμα της ΑΔΕΔΥ καλούν σε συγκέντρωση – συλλαλητήριο ενάντια στην ψήφιση των νέων αντιλαϊκών μέτρων.
Πέμπτη 18/5/2017, στο Εργατικό κέντρο Πάτρας και ώρα 6.30 μμ.
Για το Δ. Σ.