Thumbnail
ΠΕΚ

Με πρόσφατο έγγραφό  της προς τα ΕΠΑΛ της αρμοδιότητάς της  η Δ.Δ.Ε. Αν. Αττικής ζητά κατ΄ εφαρμογή της Υ.Α.  133381/Δ4/12-8-2016) την αποστολή στοιχείων σχετικά με τον αριθμό μαθητών πριν και μετά τη λήξη του α τετραμήνου, το πλεόνασμα των ωρών που τυχόν προκύπτει ανά εκπαιδευτικό και ειδικότητα και την τροποποίηση των αναθέσεων των εκπαιδευτικών.

Πρόκειται στην ουσία για την εφαρμογή της Υ.Α. 103539/Δ4 του πρώην υπουργού Παιδείας Ν. Φίλη, περί μη παρακολουθούντων  μαθητών στα ΕΠΑΛ, σύμφωνα με την οποία σε ειδική πράξη του Συλλόγου διδασκόντων στο τέλος του Α΄ τετραμήνου:

«“εφόσον έχει διαπιστωθεί ότι το άθροισμα των απουσιών του μαθητή είναι μεγαλύτερο από τον αριθμό απουσιών που χαρακτηρίζει τη φοίτηση ανεπαρκή, ο μαθητής χαρακτηρίζεται ως μη παρακολουθών και δεν λαμβάνεται υπόψη α) στα αριθμητικά δεδομένα του τμήματος για τις αναθέσεις των μαθημάτων, θεωρητικών και εργαστηριακών, καθώς και β) στον προγραμματισμό τμημάτων για το επόμενο σχολικό έτος, κενών και πλεονασμάτων των εκπαιδευτικών.”

Παρά τις διαβεβαιώσεις του Υπουργείου, η εφαρμογή της συγκεκριμένης Υ.Α.:

  • ουσιαστικά μεταθέτει τον χαρακτηρισμό φοίτησης στο τέλος του α τετραμήνου,
  • δημιουργεί αναστάτωση στη λειτουργία των σχολείων με ανακατανομή τμημάτων και αλλαγές αναθέσεων ,
  •  θεωρεί ως  « μη υπαρκτούς»  τους μαθητές που ενδεχομένως έχουν υπερβεί το όριο απουσιών αλλά θα επιθυμούσαν να παρακολουθούν,
  • εντείνει την εργασιακή ανασφάλεια των εκπαιδευτικών  των ΕΠΑΛ που στη μέση της χρονιάς  θα πρέπει να αναζητήσουν  τρόπους συμπλήρωσης του ωραρίου τους.

Οδηγεί παράλληλα στο κλείσιμο ή τη συγχώνευση τμημάτων από τη νέα σχολική χρονιά.

Απ΄ ότι φαίνεται και από την  πρόσφατη πρόταση του ΙΕΠ για το Λύκειο και την πρόσβαση στην  Τριτοβάθμια εκπαίδευση, επιχειρείται  πλέον ανοικτά η υποβάθμιση και η ακύρωση του ρόλου της επαγγελματικής εκπαίδευσης.

Η ΠΕΚ θα αντισταθεί με όλες τις δυνάμεις της στην επιχειρούμενη υποβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και θα αγωνίζεται σταθερά για την αναβάθμισή της για ένα εκπαιδευτικό σύστημα που θα συνδέεται με τις ανάγκες της κοινωνίας και της οικονομίας και θα προάγει ένα δημιουργικό μέλλον για τους νέους. Καλούμε το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ  να πάρει θέση στην επιχειρούμενη προσπάθεια υποβάθμισης της Επαγγελματικής εκπαίδευσης από τη συγκυβέρνηση ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – ΑΝ.ΕΛ.

 

 

ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 3/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Καθηγητές μουσικής
Η σιωπή απειλεί τα σχολεία: 35 χρόνια για να καλυφθούν τα κενά στη Μουσική Παιδεία
Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτικών Μουσικής Επιστήμης (ΠΑΣΕΜΕ) καταγγέλλει τη συνεχιζόμενη απαξίωση του μαθήματος της Μουσικής στη δημόσια...
Η σιωπή απειλεί τα σχολεία: 35 χρόνια για να καλυφθούν τα κενά στη Μουσική Παιδεία
daskala sxoliki taxi
Περίπου 16.000 τα εναπομείναντα κενά εκπαιδευτικών κυρίως στη Γενική Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τα εναπομείναντα κενά μετά τις προσλήψεις αναπληρωτών
Περίπου 16.000 τα εναπομείναντα κενά εκπαιδευτικών κυρίως στη Γενική Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση