Thumbnail
ΠΕΚ

Με πρόσφατο έγγραφό  της προς τα ΕΠΑΛ της αρμοδιότητάς της  η Δ.Δ.Ε. Αν. Αττικής ζητά κατ΄ εφαρμογή της Υ.Α.  133381/Δ4/12-8-2016) την αποστολή στοιχείων σχετικά με τον αριθμό μαθητών πριν και μετά τη λήξη του α τετραμήνου, το πλεόνασμα των ωρών που τυχόν προκύπτει ανά εκπαιδευτικό και ειδικότητα και την τροποποίηση των αναθέσεων των εκπαιδευτικών.

Πρόκειται στην ουσία για την εφαρμογή της Υ.Α. 103539/Δ4 του πρώην υπουργού Παιδείας Ν. Φίλη, περί μη παρακολουθούντων  μαθητών στα ΕΠΑΛ, σύμφωνα με την οποία σε ειδική πράξη του Συλλόγου διδασκόντων στο τέλος του Α΄ τετραμήνου:

«“εφόσον έχει διαπιστωθεί ότι το άθροισμα των απουσιών του μαθητή είναι μεγαλύτερο από τον αριθμό απουσιών που χαρακτηρίζει τη φοίτηση ανεπαρκή, ο μαθητής χαρακτηρίζεται ως μη παρακολουθών και δεν λαμβάνεται υπόψη α) στα αριθμητικά δεδομένα του τμήματος για τις αναθέσεις των μαθημάτων, θεωρητικών και εργαστηριακών, καθώς και β) στον προγραμματισμό τμημάτων για το επόμενο σχολικό έτος, κενών και πλεονασμάτων των εκπαιδευτικών.”

Παρά τις διαβεβαιώσεις του Υπουργείου, η εφαρμογή της συγκεκριμένης Υ.Α.:

  • ουσιαστικά μεταθέτει τον χαρακτηρισμό φοίτησης στο τέλος του α τετραμήνου,
  • δημιουργεί αναστάτωση στη λειτουργία των σχολείων με ανακατανομή τμημάτων και αλλαγές αναθέσεων ,
  •  θεωρεί ως  « μη υπαρκτούς»  τους μαθητές που ενδεχομένως έχουν υπερβεί το όριο απουσιών αλλά θα επιθυμούσαν να παρακολουθούν,
  • εντείνει την εργασιακή ανασφάλεια των εκπαιδευτικών  των ΕΠΑΛ που στη μέση της χρονιάς  θα πρέπει να αναζητήσουν  τρόπους συμπλήρωσης του ωραρίου τους.

Οδηγεί παράλληλα στο κλείσιμο ή τη συγχώνευση τμημάτων από τη νέα σχολική χρονιά.

Απ΄ ότι φαίνεται και από την  πρόσφατη πρόταση του ΙΕΠ για το Λύκειο και την πρόσβαση στην  Τριτοβάθμια εκπαίδευση, επιχειρείται  πλέον ανοικτά η υποβάθμιση και η ακύρωση του ρόλου της επαγγελματικής εκπαίδευσης.

Η ΠΕΚ θα αντισταθεί με όλες τις δυνάμεις της στην επιχειρούμενη υποβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και θα αγωνίζεται σταθερά για την αναβάθμισή της για ένα εκπαιδευτικό σύστημα που θα συνδέεται με τις ανάγκες της κοινωνίας και της οικονομίας και θα προάγει ένα δημιουργικό μέλλον για τους νέους. Καλούμε το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ  να πάρει θέση στην επιχειρούμενη προσπάθεια υποβάθμισης της Επαγγελματικής εκπαίδευσης από τη συγκυβέρνηση ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – ΑΝ.ΕΛ.

 

 

ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

gates.jpg
Φρίκη στην Ηλιούπολη: «Serial killer» πέταξε αποκεφαλισμένο γατάκι σε νηπιαγωγείο, τουλάχιστον 8 νεκρά ζώα
Σοκ σε εκπαιδευτικούς και μαθητές – Μικρά παιδιά αντίκρισαν το αποτρόπαιο θέαμα, σε συναγερμό αστυνομία και δήμος για τον εντοπισμό του δράστη
Φρίκη στην Ηλιούπολη: «Serial killer» πέταξε αποκεφαλισμένο γατάκι σε νηπιαγωγείο, τουλάχιστον 8 νεκρά ζώα
dypa
Σήμερα είναι η ημέρα της πληρωμής για το δώρο Χριστουγέννων ΔΥΠΑ - Ποιοι πρέπει να δηλώσουν παρουσία
Για αναλυτικές οδηγίες και επιπλέον διευκρινίσεις, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκέπτονται τον επίσημο ιστότοπο της ΔΥΠΑ, όπου αναρτώνται συνεχώς...
Σήμερα είναι η ημέρα της πληρωμής για το δώρο Χριστουγέννων ΔΥΠΑ - Ποιοι πρέπει να δηλώσουν παρουσία
seismos
Σεισμός στην Πάτρα σήμερα το πρωί
Σύμφωνα με τα πρώτα σεισμολογικά δεδομένα, ο σεισμός είχε μέγεθος 3,6 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ και σημειώθηκε σε απόσταση 79 χιλιομέτρων...
Σεισμός στην Πάτρα σήμερα το πρωί
τεχνητη
Τεχνητή Νοημοσύνη: Το τέλος της εργασίας ή η γέννηση επαγγελμάτων επιστημονικής φαντασίας;
Από τον «φύλακα-άγγελο» των servers μέχρι τον ψυχολόγο των ρομποταξί: Αυτές είναι οι νέες θέσεις εργασίας που πληρώνουν χρυσάφι
Τεχνητή Νοημοσύνη: Το τέλος της εργασίας ή η γέννηση επαγγελμάτων επιστημονικής φαντασίας;