Για άλλη μια φορά, όπως και στην περιγραφική αξιολόγηση, το Υπουργείο Παιδείας και το ΙΕΠ, περιφρονούν το ρόλο των Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων. Επανειλημμένα η ΕΛΜΕ ΠΠΣ έχει προτείνει ότι καινοτομίες όπως π.χ. η Θεματική Εβδομάδα και οι Δημιουργικές Εργασίες, θα έπρεπε να σχεδιάζονται στα Π&ΠΣ από κοινού με το ΙΕΠ και τους Σχολικούς Συμβούλους. Κατόπιν, να συντάσσεται οδηγός εκπαιδευτικού και οι δράσεις να υλοποιούνται πιλοτικά σε αντιπροσωπευτικό δείγμα σχολείων. Τα αποτελέσματα από την πιλοτική εφαρμογή να αποτιμώνται, να γίνονται οι απαραίτητες παρεμβάσεις και τελικά να προωθούνται οι καινοτομίες ως έτοιμες εφαρμογές στο σύνολο των σχολείων. Αντί αυτού, οι εκπαιδευτικοί καλούνται να υλοποιήσουν τις δράσεις σύμφωνα με γενικόλογες οδηγίες και διευκρινίσεις που σποραδικά καταφθάνουν σε e-mail.
Ας αναγνωρίσει η Πολιτεία τον ειδικό ρόλο των ΠΠΣ και ας αξιοποιήσει τις υποδομές μαζί με τους ικανότατους εκπαιδευτικούς που διαθέτουν, αποσκοπώντας στη βελτίωση της παρεχόμενης δημόσιας εκπαίδευσης. Ο χαρακτηρισμός Πρότυπο Πειραματικό αφορά το σχεδιασμό και την υλοποίηση κι όχι το ψευδεπίγραφο σχολείο ελίτ.
Εκ του ΔΣ της ΕΛΜΕ ΠΠΣ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5
Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη
Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)
ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα