Για άλλη μια φορά, όπως και στην περιγραφική αξιολόγηση, το Υπουργείο Παιδείας και το ΙΕΠ, περιφρονούν το ρόλο των Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων. Επανειλημμένα η ΕΛΜΕ ΠΠΣ έχει προτείνει ότι καινοτομίες όπως π.χ. η Θεματική Εβδομάδα και οι Δημιουργικές Εργασίες, θα έπρεπε να σχεδιάζονται στα Π&ΠΣ από κοινού με το ΙΕΠ και τους Σχολικούς Συμβούλους. Κατόπιν, να συντάσσεται οδηγός εκπαιδευτικού και οι δράσεις να υλοποιούνται πιλοτικά σε αντιπροσωπευτικό δείγμα σχολείων. Τα αποτελέσματα από την πιλοτική εφαρμογή να αποτιμώνται, να γίνονται οι απαραίτητες παρεμβάσεις και τελικά να προωθούνται οι καινοτομίες ως έτοιμες εφαρμογές στο σύνολο των σχολείων. Αντί αυτού, οι εκπαιδευτικοί καλούνται να υλοποιήσουν τις δράσεις σύμφωνα με γενικόλογες οδηγίες και διευκρινίσεις που σποραδικά καταφθάνουν σε e-mail.
Ας αναγνωρίσει η Πολιτεία τον ειδικό ρόλο των ΠΠΣ και ας αξιοποιήσει τις υποδομές μαζί με τους ικανότατους εκπαιδευτικούς που διαθέτουν, αποσκοπώντας στη βελτίωση της παρεχόμενης δημόσιας εκπαίδευσης. Ο χαρακτηρισμός Πρότυπο Πειραματικό αφορά το σχεδιασμό και την υλοποίηση κι όχι το ψευδεπίγραφο σχολείο ελίτ.
Εκ του ΔΣ της ΕΛΜΕ ΠΠΣ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/8
Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ