ΟΛΟΙ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ, 7 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2016
ΣΤΟ 3ο / 7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ από 8:30π.μ. – 7:00μ.μ.
ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ Δ.Σ. ΚΑΙ Ε.Σ. ΤΗΣ Α΄ ΕΛΜΕ ΑΧΑΪΑΣ
Συνάδελφοι,
Η εκπαιδευτική κοινότητα παρακολουθεί με έντονη και δικαιολογημένη ανησυχία την εφαρμογή και στην εκπαίδευση όλων των δυσβάσταχτων μέτρων του αριστερού 3ου μνημονίου. Παράλληλα, η Κυβέρνηση της χώρας επέκτεινε τα μνημόνια για πολλά χρόνια ακόμα, δημιούργησε το «Υπερταμείο» στο οποίο παρέδωσε τη δημόσια περιούσια για 99 χρόνια, παρέδωσε την εθνική κυριαρχία και σύντομα θα παραδώσει και τα "εργασιακά" (το διαμάντι στο φωτοστέφανο της Αριστεράς που θρηνεί για το χαμένο «ηθικό πλεονέκτημά» της, την ώρα που εξανδραποδίζει τους Έλληνες πολίτες). Κόβει το ΕΚΑΣ σταδιακά από όλους και οι μισθοί και οι συντάξεις καταβαραθρώνονται, συνεργάζεται πλέον αρμονικά με τους «θεσμούς» (την πρώην «μισητή τρόικα»). Είναι αυτοί που έλεγαν τους άλλους «μερκελιστές», χωρίς να καταλαβαίνουν ότι έβλεπαν τον εαυτό τους στον καθρέπτη. Είναι αυτοί που κορόιδευαν προεκλογικά το λαό λέγοντας ότι «θα βαράμε το νταούλι και θα χορεύουν οι αγορές» και τώρα χορεύουν το λαό. Είναι αυτοί που διακήρυσσαν «κανένα σπίτι στα χέρια τραπεζίτη» και οδηγούν την περιουσία των Ελλήνων στις τράπεζες και τα ξένα επιθετικά funds.
Έτσι και ο προηγούμενος υπουργός Παιδείας εφαρμόζοντας κάθε απαίτηση του μνημονίου, άσκησε σκληρή νεοφιλελεύθερη πολιτική, δηλώνοντας αριστερός. Βέβαια, έκανε φιλότιμες προσπάθειες να επινοήσει αριστερά «ισοδύναμα» έχοντας ανακινήσει, για παράδειγμα, τα ζητήματα της προσευχής στο σχολείο, των σχολικών παρελάσεων, της διδασκαλίας των Θρησκευτικών κ.α. Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου επέμενε να παρουσιάζει μία πλασματική ομαλότητα στη Δημόσια Εκπαίδευση, αδιαφορώντας για τα αναγκαία ποιοτικά χαρακτηριστικά της. Δεν έλαβε υπόψη της τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Αντίθετα, έχοντας ως συμβούλους του γνωστούς συνδικαλιστές της αριστεράς:
- Μείωσε τις ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό, δημιουργώντας τεχνητά πλεονάσματα με διάφορες εγκυκλίους, ετοιμάζοντας έντεχνα υποχρεωτικές μετακινήσεις εκπαιδευτικών εντός και εκτός περιφέρειας.
- Υπερηφανευόταν ότι τη φετινή χρονιά όλα ξεκίνησαν τέλεια στα σχολεία, «ξεχνώντας» ότι δεν υπάρχουν βιβλία ούτε οδηγίες και αναλυτικά προγράμματα σπουδών στους τομείς και τις ειδικότητες των ΕΠΑΛ και ότι συρρίκνωσε το δημόσιο σχολείο για να μην προσλάβει εκπαιδευτικούς.
- Οδήγησε τους μαθητές σε μετακινήσεις – μεταναστεύσεις από ΓΕΛ και ΕΠΑΛ με ολιγομελή τμήματα.
- Προχώρησε σε συρρίκνωση της τεχνικής εκπαίδευσης με το νέο αναλυτικό πρόγραμμα και την κατάργηση τομέων & ειδικοτήτων.
- Δημιούργησε αδικίες και χάος με τις αντιεπιστημονικές αναθέσεις των μαθημάτων.
- Επέβαλε μια απαράδεκτη διάκριση μεταξύ των μαθημάτων σε πρωτεύοντα, δευτερεύοντα και τριτεύοντα, απαξίωσε το μάθημα των Θρησκευτικών.
- Δεν μείωσε το διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών παρά τις υποσχέσεις. Αντίθετα, αύξησε το διδακτικό ωράριο των υπευθύνων εργαστηρίων Φυσικών Επιστημών και Πληροφορικής. Στην Πληροφορική κατήργησε και την υποστήριξη των ερευνητικών εργασιών. Μείωσε με απανωτές εγκυκλίους και με αντιπαιδαγωγικό και άνισο για τους μαθητές τρόπο τα επίπεδα διδασκαλίας των Αγγλικών. Μείωσε το ωρολόγιο πρόγραμμα των μαθητών του Γυμνασίου από 35 σε 32 ώρες χωρίς καμία επιστημονική τεκμηρίωση για την μείωση των ωρών συγκεκριμένων μαθημάτων Όλα αυτά με καθαρά δημοσιονομικό στόχο να εξοικονομήσει εκπαιδευτικούς.
- Χιλιάδες αναπληρωτές απολύθηκαν. Έταζε 20.000 διορισμούς μονίμων αλλά είχαμε μηδενικούς διορισμούς. Μιλούσε για κονδύλια για 20.800 αναπληρωτές, τη στιγμή που έκανε ελάχιστες προσλήψεις.
- Δημιούργησε εργασιακή ανασφάλεια στους συναδέλφους που υπηρετούν στα πρώην ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής, αφού οι ώρες στους επαγγελματικούς τομείς των νέων Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνάσιων- Λυκείων μειώνονται δραστικά. Το ΕΕΕΕΚ υπολειτουργεί χωρίς το αναγκαίο μόνιμο προσωπικό. Εκκρεμεί η μεταφορά των μαθητών σε αυτά τα σχολεία, με αποτέλεσμα ελάχιστοι μαθητές να φοιτούν. Απορρίφθηκαν αιτήσεις σχολείων για δημιουργία τμημάτων ένταξης για δημοσιονομικούς λόγους.
- Έστειλε εγκυκλίους που ζητούσαν όχι μόνο από τους Διευθυντές των σχολείων να παρανομούν και να παρακαμφθούν τα συλλογικά όργανα (Σύλλογοι Διδασκόντων), προκειμένου να υλοποιηθούν όλες οι υπηρεσιακές μεταβολές στις 2/9/2016 (!), αλλά και τα ΠΥΣΔΕ να παρακαμφθούν σε περίπτωση που δεν ανταποκρίνονταν στις παρανομίες αυτές και να κάνουν τις υπηρεσιακές μεταβολές οι Δ/ντές Εκπ/σης.
- Διατήρησε και προσπάθησε να εφαρμόσει όλες τις διατάξεις του καθηκοντολογίου (π.χ. κοινό κενό τρίωρο). Προχώρησε σε διαθέσεις εκπαιδευτικών σε γραφεία με αποφάσεις μονομελών οργάνων της διοίκησης και σε διαθέσεις στα ΙΕΚ, που δεν ανήκουν στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Μετά από όλα αυτά παρέδωσε τη σκυτάλη στον νέο υπουργό Παιδείας, τον κ. Γαβρόγλου, πρώην Πρόεδρο της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής. Θυμίζουμε ότι στο πόρισμά του (Μάιος 2016), που προέκυψε ύστερα από έναν διάλογο – παρωδία, προβλέπονται μεταξύ άλλων μέχρι το 2022 αλλαγές, όπως:
- Υλοποίηση των μνημονιακών δεσμεύσεων για την εκπαίδευση στις κατευθύνσεις του ΟΟΣΑ. Οδηγούμαστε σε καταργήσεις και συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, αύξηση του ανώτατου ορίου μαθητών ανά τμήμα, αύξηση του εβδομαδιαίου ωραρίου διδασκαλίας, για να επιτευχτεί ο μνημονιακός στόχος της ευθυγράμμισης του αριθμού των μαθητών ανά τάξη και εκπαιδευτικό με το διεθνή μέσο όρο μέχρι τον Ιούνιο του 2018 (αριστερή μνημονιακή δέσμευση).
- Πρόβλεψη για διοικητική αυτονομία των σχολείων με ενίσχυση του ρόλου των Σχολικών Συμβουλίων (Σύλλογος Γονέων & Τοπική Αυτοδιοίκηση) στη διοίκηση των σχολείων.
- Μείωση του κόστους της εκπαίδευσης και προώθηση της ιδιωτικής χρηματοδότησης, δηλαδή δημόσιο σχολείο που θα αναζητεί πόρους στην αγορά. Η υποχρηματοδότηση της δημόσιας εκπαίδευσης θεωρείται δεδομένη. Προτείνεται «οικονομική αυτονομία» της σχολικής μονάδας και αναζήτηση πρόσθετων πόρων από τα σχολεία. Δηλαδή η αριστερή κυβέρνηση αποποιείται των ευθυνών της απέναντι στο δημόσιο σχολείο.
- Αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας και υλοποίηση των σχετικών διαδικασιών από το Δεκέμβρη του 2016, με όμοιες διαδικασίες με αυτές που επιχειρήθηκε να εφαρμοστούν και παλιότερα.
Παράλληλα όμως και η επιτροπή του κ. Αντ. Λιάκου κατέθεσε πόρισμα και σχετικό υπόμνημα στα οποία:
- Προτείνεται επαναφορά της αξιολόγησης και σύνδεσή της με τις επιδόσεις των μαθητών. Το πόρισμα του κ. Λιάκου αναφέρει για τους εκπαιδευτικούς ότι: «...πολύ εύκολα τους θέτεις προ των ευθυνών τους διότι θα βλέπουμε αμέσως ποιος εκπαιδευτικός έχει υπερβολικές αποκλίσεις στην αξιολόγησή του από τον γραπτό βαθμό και αυτό θα αποτελέσει ένα από τα κριτήρια αξιολόγησής του». Και στο υπόμνημά του ωθεί σε μετάταξη ή απόλυση όποιον δε συμμορφωθεί με το πρόγραμμά του.
- Ανακινείται το ζήτημα των ειδικοτήτων, με το σκεπτικό ότι είναι πολλές, ώστε να καταργήσουν όποιες νομίζουν. Ο κ. Λιάκος μίλησε για «150 ειδικότητες που έχουν παρεισφρήσει στην εκπ/ση»!
- Εντατικοποιείται το Λύκειο και μετατρέπεται σε διετές εξεταστικό κέντρο με κατάληξη εξετάσεις αυξημένης δυσκολίας, Πανελλαδικού ή Περιφερειακού επιπέδου(!), που θα οδηγούν στην απόκτηση Εθνικού Απολυτήριου μόνο από τους καλούς μαθητές. Με αυτόν τον τρόπο αποκαλύπτεται ότι εξαπατήθηκαν μαθητές και γονείς, όταν ο κ. Φίλης μιλούσε για δήθεν ελεύθερη πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Παράλληλα επαναφέρει την Τράπεζα Θεμάτων από την 4η τάξη του Γυμνασίου και στις δύο τάξεις των Λυκείων και την προσμέτρηση του προφορικού βαθμού. Και όλα αυτά προβλέπεται να εφαρμοστούν σε μαθητές που θα έρχονται ημιμαθείς από τα Γυμνάσια εξαιτίας της κατηγοριοποίησης των μαθημάτων σε αυτά, με αποτέλεσμα εύκολα να εγκαταλείπουν και το Γενικό αλλά και το εξίσου απαιτητικό Τεχνικό Λύκειο και να στρέφονται στην κατάρτιση, στις ΕΠΑΣ που θα επαναλειτουργήσουν (!).
Η απογοήτευση για τη σημερινή στάση της ΟΛΜΕ είναι διάχυτη. "Γίνονται τόσα από το υπουργείο Παιδείας στην εκπαίδευση και δεν μιλάει κανείς". Αυτό οφείλεται στη φιλοκυβερνητική στάση των αριστερών παρατάξεων που δεν έχουν καθορίσει τι είδους κριτική, τι είδους διεκδίκηση θα υιοθετήσουν απέναντι στην κυβέρνηση της «πρώτης και δεύτερης φοράς αριστεράς».
Αντίθετα, η παράταξη της ΔΑΚΕ ΔΕ τοποθετείται με υπευθυνότητα απέναντι σε όλες τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η εκπαίδευση στην κρίσιμη περίοδο των μνημονίων και διαχρονικά δίνει τη μάχη για:
- Αναγνώριση της ιδιαιτερότητας και της σημασίας του εκπαιδευτικού έργου. Αυτό σημαίνει αξιοπρεπείς μισθούς με τη δημιουργία Ειδικού Εκπαιδευτικού Μισθολογίου για τους Εκπαιδευτικούς, ανατροπή της εξοντωτικής προοπτικής για διδασκαλία έως την ηλικία των 67 ετών. Επαναφορά της ειδικής ρύθμισης που προέβλεπε σύνταξη με 30 έτη εργασίας και όριο ηλικίας τα 60 χωρίς ποινή, επαναφορά του διδακτικού ωραρίου στα προ του 2013 επίπεδα. Άρση του «παγώματος» της μισθολογικής μας εξέλιξης που έχει επιβληθεί με το ν. 4354/2015.
- Εργασιακά δικαιώματα εκπαιδευτικών: Κάλυψη όλων των κενών με μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών. Να σταματήσει η συρρίκνωση του δημοσίου σχολείου, που οδηγεί στην απαξίωσή του από την κοινωνία και στην απόλυση τους αναπληρωτές. Στήριξη των δίκαιων αιτημάτων των αναπληρωτών συναδέλφων. Καμιά κατάργηση καμιάς ειδικότητας στο δημόσιο σχολείο. Αξιοποίηση για τις προσλήψεις αναπληρωτών και των χρημάτων που εξασφαλίζονται από τις εκατοντάδες άδειες άνευ αποδοχών που έχουν δοθεί από τα ΑΠΥΣΔΕ. Κάλυψη των κενών στην Ειδική Αγωγή με μονίμους διορισμούς.
- Επιστημονική και επαγγελματική εξέλιξη των εκπαιδευτικών: Σχολή Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών που θα αναλαμβάνει τη συστηματική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, έτσι ώστε να παραμένουν επιστημονικά επαρκείς, παρακολουθώντας και τις σύγχρονες παιδαγωγικές αντιλήψεις. Ανάγκη ετήσιας επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών τουλάχιστον μία φορά στη διάρκεια του υπηρεσιακού τους βίου με πλήρη απαλλαγή από τα διδακτικά τους καθήκοντα.. Επιπρόσθετα θα πρέπει να προβλέπονται ταχύρρυθμες επιμορφώσεις, έτσι ώστε η επιμόρφωση να είναι συνεχής. Ίδρυση Σχολής Στελεχών για την εκπαίδευση και εισαγωγή σε αυτήν κατόπιν γραπτών εξετάσεων, ώστε να έχουμε αξιοκρατική επιλογή Στελεχών της Εκπ/σης.
- Εκπαιδευτικά: Σύγχρονα αναλυτικά προγράμματα που να υπακούν στις ανάγκες της κοινωνίας και όχι στις ιδεοληψίες της κυβέρνησης. Οι αλλαγές στα αναλυτικά προγράμματα, στα ωρολόγια προγράμματα και στα βιβλία να αποτελούν προϊόν σοβαρής διαβούλευσης και να ανταποκρίνονται σε επιστημονικά δεδομένα, λαμβάνοντας υπόψη και τον γενικότερο σχεδιασμό για το μέλλον της χώρας. Αναβάθμιση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης με επιπλέον επιλεγόμενα μαθήματα στο Γυμνάσιο και με πιστοποίηση γνώσεων. Πιστοποίηση και στην Πληροφορική. Να σταματήσει η απαξίωση του μαθήματος των Θρησκευτικών. Να λειτουργήσουν οι απαραίτητες υποστηρικτικές δομές στα Γυμνάσια (ενισχυτική διδασκαλία) και στα Λύκεια (ΠΔΣ). Ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες απαιτήσεις της Παιδαγωγικής.
- Επαγγελματική Εκπαίδευση: Δύο πυλώνες στην ανώτερη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, όπως ισχύει σε όλο τον κόσμο. Αναβάθμιση της Τεχνικής – Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και ένταξη όλων των τεχνικών επαγγελματικών δομών των άλλων υπουργείων στη Δευτεροβάθμια Εκπ/ση του Υπουργείου Παιδείας. Κανένα ΕΠΑΛ και καμία Επαγγελματική Σχολή σε άλλο υπουργείο. Να μην περάσει η Τεχνική Εκπαίδευση σε μεταλυκειακό επίπεδο. Αξιοποίηση ευρωπαϊκών πόρων για πρόγραμμα διαφήμισης της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στα Γυμνάσια της χώρας. Η μόνη διαφορά των ΕΠΑΣ από τα ΕΠΑΛ να είναι τα λιγότερα γενικά μαθήματα και τα περισσότερα τεχνικά μαθήματα. Επαγγελματικά δικαιώματα για όλες τις ειδικότητες. Η «μαθητεία» στο 4ο μεταλυκειακό έτος ειδίκευσης να λειτουργεί με αναγκαίες προϋποθέσεις την ασφάλιση, την πλήρη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, την αμοιβή των μαθητών και εποπτεία από τους εκπαιδευτικούς.
- Ειδική Αγωγή: Να σταματήσει η υποβάθμισή της και η απόπειρα υποβάθμισης των τμημάτων ένταξης.
- Αξιολόγηση: Η κοινωνία δεν αντιλαμβάνεται τη γενική άρνηση της ΟΛΜΕ για αξιολόγηση. Απορρίπτουμε απερίφραστα οποιαδήποτε αξιολόγηση στοχεύει στην περιστολή του μισθολογικού κόστους με τη σύνδεση αξιολόγησης και μισθολογικής εξέλιξης. Απορρίπτουμε την αξιολόγηση από ατομικούς αξιολογητές και μέσα από αντιεπιστημονικές διαδικασίες. Απορρίπτουμε την αξιολόγηση που σχετίζεται με τις επιδόσεις των μαθητών. Απορρίπτουμε την αξιολόγηση που δεν οδηγεί στη βελτίωση του εκπαιδευτικού συστήματος και του εκπαιδευτικού.
- Αυτονομία σχολικής μονάδας: Πιστεύουμε στην αυτονομία του εκπαιδευτικού με την έννοια της ποικιλόμορφης συμμετοχής του στην παιδαγωγική διαδικασία. Απορρίπτουμε την ύπαρξη διαφορετικών αναλυτικών προγραμμάτων, γιατί αυτό οδηγεί σε κατηγοριοποίηση των σχολείων. Θεωρούμε ότι η επιχειρούμενη διοικητική και οικονομική αυτονομία των σχολείων έχει ως στόχο την απόσυρση του κράτους από την υποχρέωσή του να διασφαλίζει τους αναγκαίους πόρους για τη λειτουργία τους και τις απορρίπτουμε.
Συνάδελφοι,
Μας αναδείξατε πρώτη δύναμη στις εκλογές των αιρετών. Δεσμευόμαστε ότι την ψήφο αυτήν θα την τιμήσουμε. Θα αγωνιστούμε για να μην περάσουν οι κυβερνητικές αυθαιρεσίες σε βάρος των συναδέλφων. Προειδοποιούμε τον νέο Υπουργό Παιδείας να μην εφαρμόσει οτιδήποτε από τα πορίσματα διαλύει τη Δημόσια Εκπαίδευση και εξοντώνει τους εκπαιδευτικούς. Δηλώνουμε απερίφραστα ότι θα στηρίξουμε το Δημόσιο Σχολείο και τους Λειτουργούς του και θα αντιταχθούμε σε κάθε πολιτική που θα τους απαξιώνει.
Η ΔΑΚΕ Δ.Ε. δηλώνει ότι θα αντιταχθεί στην καταστροφική εκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης.
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΦΑΝΕΡΟΙ ΚΑΙ ΚΡΥΦΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ - ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΤΗΣ ΒΛΑΠΤΟΥΝ ΣΟΒΑΡΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ.
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ, ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Η ΚΟΡΟΪΔΙΑ! ΠΑΡΤΕ ΘΕΣΗ! ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΗΝΥΜΑ!
Από την ΤΕ της ΔΑΚΕ ΔΕ Α΄ Αχαΐας http://dakedeachaias.blogspot.gr
ΟΛΟΙ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ, 7 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2016, | |||||||||
ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΈΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ Δ.Σ. ΚΑΙ Ε.Σ. ΤΗΣ Α' ΕΛΜΕ ΑΧΑΪΑΣ | |||||||||
ΣΤΟ 3ο / 7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΠΟ 8:30π.μ - 7:00μ.μ. | |||||||||
*Αναγνώριση της ιδιτερότητας του | |||||||||
εκπαιδευτικού έργου. | ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. | ||||||||
1 | ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΥ | ΕΥΘΥΜΙΑ | 25 | ΠΟΤΑΜΙΑΝΟΥ | ΘΕΑΝΩ | ||||
*Καμιά άλλη περικοπή στους μισθούς | 2 | ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 26 | ΡΟΥΣΣΗΣ | ΣΤΑΥΡΟΣ | |||
μας. Μέτρα οικονομικής ανακούφισης. | 3 | ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ | ΑΝΤΩΝΙΟΣ | 27 | ΣΑΜΠΑΖΙΩΤΗΣ | ΜΙΧΑΗΛ | |||
4 | ΒΕΝΕΡΗΣ | ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ | 28 | ΣΚΑΝΑΒΗΣ | ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | ||||
*Εκπαιδευτικό μισθολόγιο | 5 | ΓΚΟΤΣΟΠΟΥΛΟΥ | ΓΕΩΡΓΙΑ | 29 | ΣΠΙΝΟΣ | ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ | |||
6 | ΔΗΜΗΤΡΟΥΚΑ | ΘΕΟΔΩΡΑ | 30 | ΣΤΑΝΙΤΣΑΣ | ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ | ||||
*Άρση του περιοριστικού πλαισίου για | 7 | ΕΥΣΤΡΑΤΙΑΔΗΣ | ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ | 31 | ΤΖΟΥΡΟΥΝΗΣ | ΦΩΤΙΟΣ | |||
τη συνταξιοδότηση των εκπ/κων | 8 | ΚΑΒΑΛΙΕΡΑΤΟΣ | ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ | 32 | ΤΣΕΓΓΕΝΕΣ | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | |||
9 | ΚΑΡΔΑΜΑ | ΜΑΡΙΑ | 33 | ΤΣΟΥΝΤΟΣ | ΝΙΚΟΛΑΟΣ | ||||
*Ακώλυτη μισθολογική εξέλιξη | 10 | ΚΑΡΚΑΒΕΛΙΑΣ | ΑΝΔΡΕΑΣ | 34 | ΦΛΑΜΠΟΥΡΙΑΡΗΣ | ΣΩΤΗΡΙΟΣ | |||
Άρση του "παγώματος" της | 11 | ΚΑΡΚΑΒΙΤΣΑΣ | ΧΡΗΣΤΟΣ | 35 | ΦΥΤΤΑΣ | ΓΕΩΡΓΙΟΣ | |||
μισθολογικής εξέλιξης | 12 | ΚΟΡΔΑΣ | ΑΝΔΡΕΑΣ | 36 | ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ | ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | |||
13 | ΚΟΥΜΟΥΣΗΣ | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | 37 | ΧΑΙΡΙΚΑΚΗΣ | ΜΑΡΚΟΣ | ||||
*Όχι στη σύνδεση μισθού και | 14 | ΚΟΥΡΗΣ | ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ | 38 | ΧΑΡΩΝΗΣ | ΧΡΗΣΤΟΣ | |||
αποδοτικότητας | 15 | ΚΡΗΤΙΚΟΥ | ΛΕΥΚΗ | 39 | ΧΡΥΣΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | |||
16 | ΚΩΛΕΤΣΗΣ | ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 40 | ΨΑΡΡΑΣ | ΣΠΥΡΙΔΩΝ | ||||
*Όχι στη νέα αξιολόγηση | 17 | ΛΕΚΚΑΣ | ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ | ||||||
18 | ΛΕΧΟΥΡΙΤΗΣ | ΑΝΤΩΝΙΟΣ | |||||||
*Ουσιαστική επιμόρφωση των εκπ/κών | 19 | ΛΥΡΗΣ | ΘΕΟΔΩΡΟΣ | ||||||
20 | ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ | ΓΕΩΡΓΙΟΣ | ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΓΙΑ ΤΟ Ε.Σ. | ||||||
*Στήριξη της Ειδικής Αγωγής | 21 | ΝΙΚΟΛΟΒΙΕΝΗΣ | ΣΠΥΡΙΔΩΝ | ||||||
22 | ΠΑΝΙΤΣΑΣ | ΚΥΡΙΑΚΟΣ | 1 | ΛΑΓΙΟΥ | ΖΩΗ | ||||
*Ισότιμη -Αυτόνομη Επαγγελματική | 23 | ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ | ΣΠΥΡΙΔΩΝ | 2 | ΤΕΜΠΟΝΕΡΑΣ | ΙΩΑΝΝΗΣ | |||
Εκπ/ση λυκειακού επιπέδου | 24 | ΠΙΤΣΙΟΥΓΚΑΣ | ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ | 3 | ΨΑΡΡΟΣ | ΓΕΩΡΓΙΟΣ | |||
*Επαναφορά του προηγούμενου | |||||||||
διδακτικού ωραρίου των καθηγητών | *ΟΧΙ σε: | *ΌΧΙ στην παράδοση των σχολείων στην τοπική αυτοδιοίκηση | |||||||
_συγχωνεύσεις– καταργήσεις σχολείων | |||||||||
*Μονιμοποίηση των αναπληρωτών. | _υποχρηματοδότηση των σχολείων | ||||||||
*Αναμόρφωση του θεσμικού & | *ΟΧΙ στην: | ||||||||
διοικητικού πλαισίου των Π.Π.Σ. | _διάλυση της κοινωνικής ασφάλισης | ||||||||
_συνταξιοδοτική ανασφάλεια | |||||||||
*Να φύγει η Τρόικα από τη χώρα | |||||||||
_υποβάθμιση της υγειονομικής περίθαλψης | |||||||||
*Να ανατραπεί η φοροληστρική | |||||||||
πολιτική της κυβέρνησης | |||||||||
ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΕ ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΛΑΪΚΟ ΠΡΟΣΗΜΟ |
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη