Thumbnail
ΕΛΜΕ Σερρών

Το Υπουργείο Παιδείας στα πλαίσια των περικοπών και της εξοικονόμησης εκπαιδευτικού προσωπικού επιχειρεί για μια ακόμη φορά να δημιουργήσει τεχνητά πλεονάσματα παρεμβαίνοντας στην ομαλή εκπαιδευτική διαδικασία χωρίς παιδαγωγικά και επιστημονικά κριτήρια.

Με πρόσφατη Υ.Α καταργείται στην ουσία η διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας κατά επίπεδα γνώσεων στο Γυμνάσιο σε περίπτωση σχολικών μονάδων όπου υπάρχει μονός αριθμός τμημάτων. Δηλαδή από τη μία πλευρά η νομοθεσία προβλέπει τη σχετική διαδικασία διαπίστωσης ανομοιογένειας στο γνωστικό επίπεδο των μαθητών (κατατακτήρια διαγνωστική δοκιμασία), αλλά από την άλλη πλευρά απαγορεύει την κατανομή των μαθητών σε επίπεδα ανάλογα με τον αριθμό τμημάτων της τάξης. Μάλιστα ενώ η εν λόγω Υ.Α αφορούσε μόνον στην Α΄ Τάξη το υπουργείο διεύρυνε το μέτρο και για τις υπόλοιπες τάξεις γυμνασίου μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Οι αποφάσεις του Υπ. Παιδείας για τα επίπεδα της αγγλικής είναι σε πλήρη ανακολουθία με την εφαρμογή του Ενιαίου Προγράμματος Ξένων Γλωσσών και τη σύνδεση με το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας

Κατά τον ίδιο τρόπο εκδόθηκε Υ.Α η οποία καταργεί τη στήριξη από τους καθηγητές της Πληροφορικής στο πλαίσιο δύο δίωρων την εβδομάδα των ομάδων ερευνητικών εργασιών στα Γενικά και Εσπερινά Λύκεια. Στο παρελθόν η συμμετοχή των καθηγητών Πληροφορικής κρίθηκε αναγκαία για τη διαδικασία των ερευνητικών εργασιών και συνέβαλε θετικά στο έργο των ομάδων. Θυμίζουμε ότι η βασική χρήση των ΤΠΕ (πιστοποίηση Α΄ Επιπέδου) από τους εκπαιδευτικούς μπορεί να θεωρείται δεδομένη, αλλά το Υπ. Παιδείας δεν έχει μεριμνήσει για την παρακολούθηση προγραμμάτων χρήσης ΤΠΕ Επιπέδου Β΄ από τους εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων. Βέβαια να επισημάνουμε ότι η στήριξη των καθηγητών πληροφορικής αφορούσε εξειδικευμένες γνώσεις που απαιτούνταν για τη συλλογή και επεξεργασία δεδομένων καθώς και την εξαγωγή αποτελεσμάτων. Η κατάργηση των δίωρων έρχεται να προστεθεί στη μείωση των ωρών πληροφορικής στο Δημοτικό και στην κατάργηση της τρίωρης εργαστηριακής απασχόλησης.

Το Δ.Σ της ΕΛΜΕ Σερρών εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία του για τα παραπάνω αντιεκπαιδευτικά μέτρα και ζητά την ανάκλησή τους. Η δημιουργία τεχνητών πλεονασμάτων με στόχο την εξοικονόμηση εκπαιδευτικού προσωπικού εξαιτίας της πολιτικής αδιοριστίας μόνιμων εκπαιδευτικών μπορεί να «κερδίζει» επιφανειακούς, οικονομικούς και επικοινωνιακούς στόχους αλλά τελικά έχει εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό κόστος.       

ΓΙΑ  ΤΟ Δ.Σ.

           Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ            Η ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

    ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΝΟΥ         ΝΥΜΦΟΔΩΡΑ ΤΣΙΑΟΥΣΗ 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Παγωτό φράουλα - μπανάνα
Απολαυστικό παγωτό μπανάνα – φράουλα με μέλι και κομματάκια σοκολάτας
Μια πανεύκολη συνταγή για να ετοιμάσετε σπιτικό παγωτό, με απλά υλικά, όπως είναι οι μπανάνες και οι φράουλες, το μέλι και την κρέμα γάλακτος
Απολαυστικό παγωτό μπανάνα – φράουλα με μέλι και κομματάκια σοκολάτας
kataskinoseis.jpg
Έρευνα: Mε λιγότερα συναισθηματικά προβλήματα τα παιδιά που ζουν κοντά σε χώρους πρασίνου
Η συσχέτιση παρέμεινε ακόμα και όταν οι ερευνητές συνυπολόγισαν το φύλο του παιδιού, την εκπαίδευση των γονέων, την ηλικία τους κατά τη γέννηση και...
Έρευνα: Mε λιγότερα συναισθηματικά προβλήματα τα παιδιά που ζουν κοντά σε χώρους πρασίνου