Thumbnail
ΕΛΜΕ Σερρών

Το Υπουργείο Παιδείας στα πλαίσια των περικοπών και της εξοικονόμησης εκπαιδευτικού προσωπικού επιχειρεί για μια ακόμη φορά να δημιουργήσει τεχνητά πλεονάσματα παρεμβαίνοντας στην ομαλή εκπαιδευτική διαδικασία χωρίς παιδαγωγικά και επιστημονικά κριτήρια.

Με πρόσφατη Υ.Α καταργείται στην ουσία η διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας κατά επίπεδα γνώσεων στο Γυμνάσιο σε περίπτωση σχολικών μονάδων όπου υπάρχει μονός αριθμός τμημάτων. Δηλαδή από τη μία πλευρά η νομοθεσία προβλέπει τη σχετική διαδικασία διαπίστωσης ανομοιογένειας στο γνωστικό επίπεδο των μαθητών (κατατακτήρια διαγνωστική δοκιμασία), αλλά από την άλλη πλευρά απαγορεύει την κατανομή των μαθητών σε επίπεδα ανάλογα με τον αριθμό τμημάτων της τάξης. Μάλιστα ενώ η εν λόγω Υ.Α αφορούσε μόνον στην Α΄ Τάξη το υπουργείο διεύρυνε το μέτρο και για τις υπόλοιπες τάξεις γυμνασίου μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Οι αποφάσεις του Υπ. Παιδείας για τα επίπεδα της αγγλικής είναι σε πλήρη ανακολουθία με την εφαρμογή του Ενιαίου Προγράμματος Ξένων Γλωσσών και τη σύνδεση με το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας

Κατά τον ίδιο τρόπο εκδόθηκε Υ.Α η οποία καταργεί τη στήριξη από τους καθηγητές της Πληροφορικής στο πλαίσιο δύο δίωρων την εβδομάδα των ομάδων ερευνητικών εργασιών στα Γενικά και Εσπερινά Λύκεια. Στο παρελθόν η συμμετοχή των καθηγητών Πληροφορικής κρίθηκε αναγκαία για τη διαδικασία των ερευνητικών εργασιών και συνέβαλε θετικά στο έργο των ομάδων. Θυμίζουμε ότι η βασική χρήση των ΤΠΕ (πιστοποίηση Α΄ Επιπέδου) από τους εκπαιδευτικούς μπορεί να θεωρείται δεδομένη, αλλά το Υπ. Παιδείας δεν έχει μεριμνήσει για την παρακολούθηση προγραμμάτων χρήσης ΤΠΕ Επιπέδου Β΄ από τους εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων. Βέβαια να επισημάνουμε ότι η στήριξη των καθηγητών πληροφορικής αφορούσε εξειδικευμένες γνώσεις που απαιτούνταν για τη συλλογή και επεξεργασία δεδομένων καθώς και την εξαγωγή αποτελεσμάτων. Η κατάργηση των δίωρων έρχεται να προστεθεί στη μείωση των ωρών πληροφορικής στο Δημοτικό και στην κατάργηση της τρίωρης εργαστηριακής απασχόλησης.

Το Δ.Σ της ΕΛΜΕ Σερρών εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία του για τα παραπάνω αντιεκπαιδευτικά μέτρα και ζητά την ανάκλησή τους. Η δημιουργία τεχνητών πλεονασμάτων με στόχο την εξοικονόμηση εκπαιδευτικού προσωπικού εξαιτίας της πολιτικής αδιοριστίας μόνιμων εκπαιδευτικών μπορεί να «κερδίζει» επιφανειακούς, οικονομικούς και επικοινωνιακούς στόχους αλλά τελικά έχει εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό κόστος.       

ΓΙΑ  ΤΟ Δ.Σ.

           Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ            Η ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

    ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΝΟΥ         ΝΥΜΦΟΔΩΡΑ ΤΣΙΑΟΥΣΗ 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

xartis231.jpg
O χάρτης του gov.gr με τα ασφαλή σημεία συγκέντρωσης στην Ελλάδα σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης
Το mySafetyPlan προσφέρει σε κάθε πολίτη τη δυνατότητα να εντοπίσει άμεσα πού πρέπει να κατευθυνθεί σε σεισμό ή άλλη φυσική καταστροφή
O χάρτης του gov.gr με τα ασφαλή σημεία συγκέντρωσης στην Ελλάδα σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης
Παραλία στην Ελλάδα
Η άγνωστη παραλία με τα απίθανα νερά για ήσυχες αποδράσεις κοντά στη Θεσσαλονίκη
Ιδανικός προορισμός για όσους αναζητούν απόλυτη ηρεμία, φυσική ομορφιά και απομόνωση – μόλις λίγη ώρα από το κέντρο της πόλης
Η άγνωστη παραλία με τα απίθανα νερά για ήσυχες αποδράσεις κοντά στη Θεσσαλονίκη