Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ Σητείας "ο Μύσων"

Η νέα σχολική χρονιά βρίσκει μετά από χρόνια τα σχολεία στελεχωμένα με αναπληρωτές εκπαιδευτικούς ΠΕ70 και ΠΕ60, από την αρχή του διδακτικού έτους, με ελλείψεις οι οποίες σημειώνονται σε ειδικότητες και την ειδική αγωγή.

Η χρόνια αδιοριστία οδήγησε στο φαινόμενο των μόνιμων πλέον αναπληρωτών, με φετινό εύρημα την υπαγωγή τους σε προγράμματα ΕΣΠΑ και ΠΔΕ στα ολιγοθέσια σχολεία.

Οι μηδενικοί διορισμοί στην Ειδική Αγωγή έχουν ως άμεσο αποτέλεσμα την υποστελέχωση των δομών της, γεγονός που καθιστά επιτακτικό το πάγιο αίτημά μας για τους παραπάνω άμεσους και μόνιμους διορισμούς στο ευαίσθητο αυτό κομμάτι της εκπαίδευσης, του οποίου η εύρυθμη λειτουργία χαρακτηρίζει μία πολιτισμένη κοινωνία.

Για το Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος                                     Η Γεν. Γραμματέας

Αλεξάκης Αλέξανδρος                    Σαντιμπαντάκη Ελένη

*

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Οδήγηση τέλος για ηλικιωμένους: Ποιοι χάνουν το δίπλωμα στα 65 και ποιοι στα 67

Voucher ΔΥΠΑ 750 ευρώ: - Πότε οι πληρώνεστε και που ξεκινάτε πρώτοι

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 25/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Αρετή Σιδηροπούλου
Παγκόσμια πρωτοτυπία: Ελληνίδα εκπαιδευτικός δημιούργησε ένα μοναδικό λεξικό (Video)
Πρόκειται για μια παγκόσμια πρωτοτυπία - Το λεξικό αυτό «μπορεί να αποτελέσει πηγή έμπνευσης»
Παγκόσμια πρωτοτυπία: Ελληνίδα εκπαιδευτικός δημιούργησε ένα μοναδικό λεξικό (Video)
Ζαχαράκη: Πρόγραμμα συνεργασίας με Αρμενία
Ζαχαράκη: Υπογραφή διμερούς συμφωνίας Ελλάδας–Αρμενίας για συνεργασία στην εκπαίδευση και την επιστήμη 2025–2029
Ελληνοαρμενική συνεργασία στην εκπαίδευση: Νέα συμφωνία για την περίοδο 2025–2029
Ζαχαράκη: Υπογραφή διμερούς συμφωνίας Ελλάδας–Αρμενίας για συνεργασία στην εκπαίδευση και την επιστήμη 2025–2029