Συναδέλφισσες – συνάδελφοι
Το ΔΣ της Α ΕΛΜΕ Αχαΐας σας καλεί:
Σε συγκέντρωση διεκδίκησης την Τρίτη 13/9/2016 και ώρα 12:30 στα γραφεία της Περιφερειακής Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας με θέματα:
- Έγκριση ολιγομελών τμημάτων.
- Τρέχοντα εκπαιδευτικά ζητήματα (κατανομή μαθητών στα τμήματα, τοποθετήσεις συναδέλφων κλπ).
Για το Δ. Σ.