Thumbnail
ΔΟΕ

Ζητάμε  ενιαία δημόσια δωρεάν δεκατετράχρονη εκπαίδευση (ενιαίο δωδεκάχρονο δημόσιο δωρεάν υποχρεωτικό σχολείο και δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή και εκπαίδευση για όλα τα παιδιά 4 έως 6 στο δημόσιο Νηπιαγωγείο).

Ενιαίο πρόγραμμα. Ελευθερία στο σύλλογο διδασκόντων να αποφασίζει την εναλλαγή του ωραρίου ανάμεσα στις νηπιαγωγούς του βασικού και του προαιρετικού προγράμματος

              Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. όπως έχει ήδη τονίσει με τις μέχρι σήμερα ανακοινώσεις του αλλά και στις συναντήσεις με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΠΕΘ, διαπιστώνει με οργή και απογοήτευση ότι οι ρυθμίσεις για την προσχολική αγωγή που μέσα στο 2016 (και ιδιαίτερα μέσα στο καλοκαίρι) αποφάσισε κι επιβάλλει το Υπουργείο, απέχουν πολύ από την παιδαγωγική θεώρηση της λειτουργίας του νηπιαγωγείου στοχεύοντας αποκλειστικά στον περιορισμό των αναγκών σε νηπιαγωγούς και το χτύπημα των εργασιακών σχέσεων σε πλήρη εναρμόνιση με τα μνημόνια.

              Ιδιαίτερα οι ρυθμίσεις για τη λειτουργία του Ολοήμερου Νηπιαγωγείου ενέχουν σοβαρό κίνδυνο υποβάθμισης ενός θεσμού που μέχρι σήμερα έχει να παρουσιάσει πολλαπλά οφέλη για τα νήπια, μέσα από την ποιοτική – παιδαγωγική χρήση του χρόνου που διαθέτει και που για να αποφευχθεί θα χρειαστεί, για μια ακόμη φορά, οι νηπιαγωγοί να υπερβάλουν σε προσφορά ώστε να μην έχουν αντίκτυπο οι ολέθριες ενέργειες της πολιτικής ηγεσίας στους μαθητές.

                Με τη διάκριση του προγράμματος σε βασικό υποχρεωτικό και προαιρετικό και την αυτονομία δραστηριοτήτων των δύο προγραμμάτων χωρίς καμία συνέχεια, χάνεται η  σύνδεση με τις σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις.

             Η υποχρεωτική ανάθεση τμήματος για ολόκληρη τη σχολική χρονιά σε μια νηπιαγωγό χωρίς τη δυνατότητα εναλλαγής, καταργεί την ενιαία γραμμή δράσης και συνεργασίας των νηπιαγωγών, με κοινούς σκοπούς και στόχους, σε ισότιμο εκπαιδευτικό πλαίσιο.

                Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. τονίζει, για μια ακόμη φορά, ότι η εφαρμογή του νέου «Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου» νηπιαγωγείου, ως αποτέλεσμα θα έχει το να δεχτεί πλήγμα τόσο η εκπαίδευση των παιδιών όσο και οι εργασιακές σχέσεις των νηπιαγωγών.

              Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.:

•            Καταγγέλλει την συστηματική προσπάθεια της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΠΕΘ για υποβάθμιση του ολοήμερου νηπιαγωγείου.

•            Απαιτεί δυνατότητα εναλλαγής του ωραρίου ανάμεσα στις νηπιαγωγούς του βασικού και του προαιρετικού προγράμματος, με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων.

•            Ζητά ενιαίο πρόγραμμα και στόχους, με συνεργασία των νηπιαγωγών

                Οι εκπαιδευτικοί της Π.Ε. υπερασπιζόμαστε το δημόσιο σχολείο.

Απαντάμε δυναμικά στην πολιτική διάλυσης της δημόσιας εκπαίδευσης από το Υπουργείο Παιδείας.

Συμμετέχουμε δυναμικά στην απεργιακή κινητοποίηση του Κλάδου την Πέμπτη 15/9/2016

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Προάγεται στην ΣΤ' Δημοτικού και στην αιωνιότητα»: Το σπαρακτικό αντίο στον 12χρονο από την Άρτα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μλ κκε
Εκδήλωση του Μ-Λ ΚΚΕ για τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή - Σάββατο, 21 Ιουνίου, 7:30 μμ, στο Σήμα
Παλαιστίνη – Ιμπεριαλισμός – Αντίσταση: Πολιτική εκδήλωση για τον αγώνα των λαών
Εκδήλωση του Μ-Λ ΚΚΕ για τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή - Σάββατο, 21 Ιουνίου, 7:30 μμ, στο Σήμα
παιδιά ξυλοδαρμός
Άγρια συμπλοκή ανηλίκων έξω από Δημοτικό Σχολείο στο Μενίδι – Σκηνές ωμής βίας σε βίντεο ντοκουμέντο
Ξύλο για τουλάχιστον 20 λεπτά με ανήλικους έξω από δημοτικό σχολείο
Άγρια συμπλοκή ανηλίκων έξω από Δημοτικό Σχολείο στο Μενίδι – Σκηνές ωμής βίας σε βίντεο ντοκουμέντο
Κυριάκος Πιερρακάκης
Πιερρακάκης: Η Silver Economy φέρνει νέα εποχή σε εκπαίδευση και εργασία- Aπαιτείται νέο μοντέλο μάθησης και ανάπτυξης
Ο Υπουργός Οικονομικών Κυριάκος Πιερρακάκης μιλά για την ανάγκη νέου μοντέλου εκπαίδευσης, εργασίας και ανάπτυξης στην εποχή της μακροβιότητας,...
Πιερρακάκης: Η Silver Economy φέρνει νέα εποχή σε εκπαίδευση και εργασία- Aπαιτείται νέο μοντέλο μάθησης και ανάπτυξης