Ενημερωτικό Δελτίο για το ΠΥΣΠΕ Κυκλάδων 30-8 -2016
του αιρετού Καλημερίδη Γιώργου
Στο ΠΥΣΠΕ στις 30 – 9 συζητήθηκαν τα εξής θέματα :
α. Τοποθέτηση των εκπαιδευτικών που κρίθηκαν υπεράριθμοι
β. Τοποθέτηση των συναδέλφων όλων των ειδικοτήτων που ζητούσαν απόσπαση ή ήρθαν από άλλο ΠΥΣΠΕ.
Ήδη ως Αγωνιστική Κίνηση από το υπηρεσιακό στις 26-8 είχαμε εκφράσει τη διαφωνία μας για τον τρόπο που προχωράει το υπουργείου και η ΔΠΕ Κυκλάδων στον προσδιορισμό των υπεραριθμιών, χωρίς να λαμβάνουν υπόψη τους τους συλλόγους διδασκόντων και τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων σε εκπαιδευτικό προσωπικό. Γι αυτό το λόγο είχαμε δηλώσει αποχή, συμμετέχοντας στην κινητοποίηση του τοπικού συλλόγου Π.Ε. Ο μοναδικός στόχος τους είναι να “κλειδώσουν” τη λειτουργία των σχολείων με βάση τους ασφυκτικούς δημοσιονομικούς περιορισμούς και τη λογική της εξοικονόμησης της εργαλειοθήκης του ΟΟΣΑ. Και στη συνεδρίαση στις 30 – 9 τονίσαμε ότι όλες οι υπηρεσιακές μεταβολές πρέπει να γίνουν με μια διαφορετική λογική που θα λαμβάνει υπόψη της, τα εξής :
α. Ένας δάσκαλος ανά τμήμα και ένας δάσκαλος υπεύθυνος ολοημέρου, να λειτουργήσει η τελευταία ώρα του ολοήμερου χωρίς όρους και προϋποθέσεις ,
β. Όλες οι ειδικότητες στα σχολεία, όχι στην εξαντλητική περιπλάνηση των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων μεταξύ πολλών σχολείων, διαμόρφωση των ωραρίων των εκπαιδευτικών και αντίστοιχος υπολογισμός των κενών, με βάση τη λειτουργία των σχολικών μονάδων και των αναγκών τους και όχι στη βάση μιας εξοικονομίστικης οπτικής που λογιστικά προσπαθεί μέσω μικρών πλεονασμάτων σε διδακτικές ώρες να μπαλώσει και να εξαφανίσει κενά,
γ. Ενίσχυση όλων των αντισταθμιστικών εκπαιδευτικών δράσεων (ενισχυτική διδασκαλία, τμήματα ένταξης ), για να διασφαλιστεί το εκπαιδευτικό έργο όλων των σχολικών μονάδων ,
δ. Με βάση τις συνεδριάσεις των συλλόγων διδασκόντων να εξεταστούν όλες οι περιπτώσεις τμημάτων που μπορούν να χωριστούν ( παιδιά με διάγνωση, παιδιά που φοιτούν στα τμήματα ένταξης κτλ),
ε. Στην προσχολική να ληφθεί υπόψη η νησιωτικότητα και να προχωρήσουμε όχι με βάση την εγκύκλιο Φίλη για 14 παιδιά ανά τμήμα.
Καμιά από τις παραπάνω προτάσεις δεν έγινε δεκτή και οι τοποθετήσεις πραγματοποιήθηκαν στη λογική του ΟΟΣΑ και στην προσπάθεια να εξαφανιστούν οι ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό. Μάλιστα, σύμφωνα με την διεύθυνση, η διεκδίκηση θέσεων εργασίας και η πάλη για την αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου, είναι ιδιοτελείς στόχοι που εξυπηρετούν συντεχνιακά συμφέροντα. Φαίνεται ότι για τη διοίκηση οι ανάγκες των παιδιών και της εργαζόμενης πλειοψηφίας για μόρφωση μπορούν να εξυπηρετηθούν και χωρίς εκπαιδευτικούς. Φαίνεται ότι η πολιτική της λιτότητας είναι τελικά ευεργετική όχι μόνο για την πολιτική του κεφαλαίου, αλλά και για τις ανάγκες των παιδιών. Δυστυχώς όμως αυτά τα έχουμε ακούσει από την εποχή της Διαμαντοπούλου, την εποχή των συγχωνεύσεων και της φωτοτυπίας. Οι νέοι διαχειριστές του φτηνού σχολείου της αγοράς δεν έχουν να προσθέσουν τίποτα το καινούργιο σε αυτή την επιχειρηματολογία.
Οφείλει ασφαλώς η διοίκηση και το υπουργείο να απαντήσουν πώς θα συνεδριάσουν οι σύλλογοι διδασκόντων στα σχολεία των Κυκλάδων όταν τα περισσότερα δεν έχουν ακόμη και σήμερα εκπαιδευτικούς και λείπουν ακόμη και με τους δικούς τους υπολογισμούς περισσότεροι από 300 εκπαιδευτικοί. Γεγονός που αναδεικνύει την ανάγκη των μόνιμων μαζικών διορισμών. Καλούμε όποιους συλλόγους μπορέσουν να συνεδριάσουν να καταγράψουν τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων τους και να μη δεχτούν να γίνουν συνένοχοι της πολιτικής που οδηγεί στην ανεργία χιλιάδες συναδέλφους μας αναπληρωτές.
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟ ΠΥΣΠΕ ΚΥΚΛΑΔΩΝ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη