Thumbnail
Γ ΕΛΜΕ Αθήνας

Σε μία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της Αθήνας, μνημείο αυταρχισμού και αλαζονικής συμπεριφοράς από την πλευρά της πλειοψηφούσας παράταξης του Καμίνη καταργήθηκαν με 21 ψήφους τα τελευταία ψήγματα διοικητικής αποκέντρωσης και δημοκρατικής λήψης αποφάσεων για τα σχολεία, δηλαδή οι 14 Σχολικές Επιτροπές Παιδείας. Κατηγορηματικά εναντίον της Ενοποίησης των Επιτροπών, τοποθετήθηκαν και καταψήφισαν 8 δημοτικοί σύμβουλοι από τις παρατάξεις της Ανοιχτής Πόλης, της Λαϊκής Συσπείρωσης, της Ανταρσίας στις γειτονιές της Αθήνας και ο ανεξάρτητος Φ. Προβατάς, ενώ οι υπόλοιποι δεν παραβρίσκονταν στη ψηφοφορία. 

Σαφέστατα εναντίον της εισήγησης και με θυελλώδεις ομιλίες κατά της ενοποίησης τοποθετήθηκαν οι Πρόεδροι των 7 Κοινοτικών Συμβουλίων, βασιζόμενοι στις συλλογικές αποφάσεις των οργάνων τους. Εκπρόσωποι των εκπαιδευτικών Συλλόγων ΠΕ και ΕΛΜΕ πήραμε το λόγο και μεταφέραμε την αντίθεση στη συγχώνευση των ΣΕΠ, με βάση τα ψηφίσματα τα οποία καταθέσαμε. Το ίδιο έκαναν η Ομοσπονδία Γονέων Αττικής και οι διευθυντές σχολείων της δευτεροβάθμιας εκπ/σης. Καταγγέλλουμε τον τραμπουκισμό εναντίον των εκπαιδευτικών την ώρα που ανοίξαμε πανό μπροστά στο Δημαρχείο από ανθρώπους με πολιτικά που δήλωναν «προσωπική φρουρά» του Δημάρχου.

Με τη συγχώνευση των Σχολικών Επιτροπών στις σούπερ δύο (μία για κάθε βαθμίδα εκπ/σης) θα υπάρξει υπερσυγκέντρωση της διαχείρισης χρημάτων, που αποσκοπεί στην παράδοση των σχολείων σε χορηγούς και ιδρύματα (Νιάρχος, Μποδοσάκης, Τράπεζα Πειραιώς) μέσω «φιλεύσπλαχνων» ΜΚΟ και τη λεηλασία των ταμείων των Σχολικών επιτροπών (όλα τα χρήματα θα περιέλθουν στα χέρια της Μίας Επιτροπής). 

Θα επικρατήσει αδιαφάνεια εξαιτίας της έλλειψης ελέγχου, αφού εξανεμίζεται η συμμετοχή των εκπαιδευτικών σωματείων και θα οδηγηθούμε στην κατηγοριοποίηση των σχολείων.

Η επιβεβαίωση σε όλες τις προβλέψεις μας αλλά και οι πραγματικοί σκοποί της παράταξης Καμίνη έγιναν φανεροί όταν εκφράστηκαν από την πλευρά της σκέψεις για συγχώνευση σχολείων, επέλαση των ιδιωτών και άσκηση ενιαίας εκπαιδευτικής πολιτικής του Δήμου στα σχολεία. Εξάλλου ο κ. Δήμαρχος, όταν πήρε το λόγο, παρακάμπτοντας ακόμα και τις πιο μετριοπαθείς εκκλήσεις για αναβολή της συζήτησης, επέβαλλε την απόλυτη αλήθεια του.

Συνεχίζουμε να αντιπαλεύουμε την παράδοση των δημόσιων σχολείων στους γραφειοκράτες του Δήμου και στους «ευεργέτες».

Τα δημόσια σχολεία ανήκουν στο λαό της Αθήνας, στις γειτονιές του στους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές και θα τα περασπιστούμε μέχρι τέλους. Θα παλέψουμε για τη γενναία χρηματοδότησή τους από τον κρατικό προϋπολογισμό.

Γ ΕΛΜΕ ΑΘΗΝΑΣ ΤΑΫΓΕΤΟΥ 60, ΠΑΤΗΣΙΑ, ΑΘΗΝΑ ΤΗΛ – ΦΑΞ: 210 2012013 [email protected]

Δεν συμμετέχουμε στις δύο νέες Σχολικές Επιτροπές πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (έγιναν ΝΠΔΔ). Κανένας εκπαιδευτικός, γονιός, μαθητής, δημοτικός και κοινοτικός σύμβουλος να μην συμμετάσχει σ΄ αυτές, καταδικάζοντας έτσι τα δημόσια σχολεία της Αθήνας σε διάλυση. 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ποιοι οδηγούν τα «ΑΟ» αυτοκίνητα στην Ελλάδα - Τι σημαίνουν οι μυστηριώδεις πινακίδες

Voucher 2250 ευρώ σε ανέργους με ΚΑΥΑΣ DYPAHS - ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΚΕΚ ΕΔΩ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 1/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

9 «αθώες» καθημερινές συνήθειες που αφαιρούν χρόνια ζωής
Είναι σωστό να σβήνουμε την τηλεόραση από το πολύπριζο;
Η πρακτική αυτή έχει αποκτήσει δημοτικότητα κυρίως για λόγους εξοικονόμησης ρεύματος. Ωστόσο, κρύβει κινδύνους για τη μακροχρόνια λειτουργία της...
Είναι σωστό να σβήνουμε την τηλεόραση από το πολύπριζο;
trofes-stomaxi-512x320.jpg
Πόνος στο στομάχι: Τι σημαίνει και πώς να τον αντιμετωπίσετε
Συχνά σχετίζεται με πεπτικές διαταραχές, όπως η δυσπεψία ή η γαστρίτιδα, αλλά δεν αποκλείεται να αποτελεί ένδειξη πιο επικίνδυνων παθήσεων, όπως...
Πόνος στο στομάχι: Τι σημαίνει και πώς να τον αντιμετωπίσετε