Thumbnail
Κίνηση για την Αλλαγή στην ΕΜΕ

ΚΙΝΗΣΗ για την ΑΛΛΑΓΗ στην ΕΜΕ»


Οι εξισώσεις είναι περισσότερο ενδιαφέρουσες για μένα. Η πολιτική είναι για το παρόν, ενώ οι εξισώσεις είναι για την αιωνιότητα.
Αλβέρτος Αϊνστάιν, 1879-1955,  φυσικός
(αρνούμενος κάποια πολιτική θέση το 1952)


 Με αφορμή:
•    Τις δηλώσεις του υπουργού της εκπαίδευσης Νίκου Φίλη, σε ημερίδα για την τεχνική εκπαίδευση, όπου πρότεινε να  ανατεθεί και σε άλλες ειδικότητες εκπαιδευτικών η διδασκαλία Φυσικής και Μαθηματικών στα σχολεία:
«Από τη δική μου μαθητική και φοιτητική εμπειρία οι καλύτεροι και οι καλύτερες του θετικού τμήματος στο σχολείο μου συνέχιζαν τις σπουδές τους στα Πολυτεχνεία και ήξεραν πολύ καλή Φυσική και πολύ καλά Μαθηματικά, αλλά δεν μπορούσαν να διδάξουν Μαθηματικά και Φυσική στην Τεχνική Εκπαίδευση. Προκύπτει ένα ερώτημα, γιατί περιχαρακώνουμε τα αντικείμενα; Χρειάζεται κάποια διδακτική μόρφωση νωρίτερα; Το ίδιο ισχύει και για τους άλλους φυσικούς και μαθηματικούς. Τότε να το κάνουμε.»…   
•    Την απόφαση του προεδρείου του Δ.Σ. της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας (ΕΜΕ) για συνάντηση μαζί του, χωρίς να έχει συζητηθεί και αποφασιστεί στο Δ.Σ. τι ακριβώς θα αναφέρει το Δ.Σ. στη συνάντηση,  τονίζουμε τα εξής:
A.    Κανένα παιδαγωγικό επιχείρημα δεν συνάδει με την εκφρασθείσα πρόθεση του υπουργού για ανάθεση της διδασκαλίας των Μαθηματικών σε άλλες ειδικότητες. Οι απόψεις του υπουργού  είναι προσωπικές και εμπειρικές και δεν βασίζονται σε επιστημονικά και ερευνητικά συμπεράσματα!
B.    Μοναδικός λόγος για κάτι τέτοιο είναι η κάλυψη εκ των ενόντων διδακτικών αναγκών, με αποτέλεσμα τη μείωση των όποιων προσλήψεων σχετικών ειδικοτήτων και ελαχιστοποίηση των διορισμών. Εν τέλει στόχος του Υπουργείου  είναι η προσαρμογή της Εκπαίδευσης στις οικονομικές και εκπαιδευτικές απαιτήσεις των δανειστών και η λειτουργία ενός φτηνού σχολείου, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης και τα λαϊκά στρώματα.
Γ. Οι φοιτητές των Μαθηματικών Τμημάτων προσανατολίζονται στο εκπαιδευτικό σύστημα και προετοιμάζονται για τη διδασκαλία των μαθηματικών εννοιών, η οποία απαιτεί βαθιά γνώση των διαδικασιών της μάθησης, της παιδαγωγικής-διδακτικής επιστήμης  και ψυχολογίας.
Δ. Τα Μαθηματικά πρέπει να διδάσκονται από Μαθηματικούς και όχι από «περαστικούς». Γιατί περαστικός είναι όποιος δέχεται να διδάξει από ιδιοτέλεια είτε για να μην ταλαιπωρηθεί μετακινούμενος σε διπλανό σχολείο είτε για να εγγράψει στο βιογραφικό του ότι δίδαξε Μαθηματικά.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

107-synodos-pritaneon
Στο Μυστρά η 107η Σύνοδος των Πρυτάνεων (video) - Οι παρεμβάσεις Δ. Κατσή και Δ.  Πτωχού
Χαρακτηριστικά τα όσα ανέφερε ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου κ. Αθανάσιος Κατσής υπογραμμίζοντας «στόχος να προσπαθήσουμε μέσα από την...
Στο Μυστρά η 107η Σύνοδος των Πρυτάνεων (video) - Οι παρεμβάσεις Δ. Κατσή και Δ.  Πτωχού