Thumbnail
Κίνηση για την Αλλαγή στην ΕΜΕ

ΚΙΝΗΣΗ για την ΑΛΛΑΓΗ στην ΕΜΕ»


Οι εξισώσεις είναι περισσότερο ενδιαφέρουσες για μένα. Η πολιτική είναι για το παρόν, ενώ οι εξισώσεις είναι για την αιωνιότητα.
Αλβέρτος Αϊνστάιν, 1879-1955,  φυσικός
(αρνούμενος κάποια πολιτική θέση το 1952)


 Με αφορμή:
•    Τις δηλώσεις του υπουργού της εκπαίδευσης Νίκου Φίλη, σε ημερίδα για την τεχνική εκπαίδευση, όπου πρότεινε να  ανατεθεί και σε άλλες ειδικότητες εκπαιδευτικών η διδασκαλία Φυσικής και Μαθηματικών στα σχολεία:
«Από τη δική μου μαθητική και φοιτητική εμπειρία οι καλύτεροι και οι καλύτερες του θετικού τμήματος στο σχολείο μου συνέχιζαν τις σπουδές τους στα Πολυτεχνεία και ήξεραν πολύ καλή Φυσική και πολύ καλά Μαθηματικά, αλλά δεν μπορούσαν να διδάξουν Μαθηματικά και Φυσική στην Τεχνική Εκπαίδευση. Προκύπτει ένα ερώτημα, γιατί περιχαρακώνουμε τα αντικείμενα; Χρειάζεται κάποια διδακτική μόρφωση νωρίτερα; Το ίδιο ισχύει και για τους άλλους φυσικούς και μαθηματικούς. Τότε να το κάνουμε.»…   
•    Την απόφαση του προεδρείου του Δ.Σ. της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας (ΕΜΕ) για συνάντηση μαζί του, χωρίς να έχει συζητηθεί και αποφασιστεί στο Δ.Σ. τι ακριβώς θα αναφέρει το Δ.Σ. στη συνάντηση,  τονίζουμε τα εξής:
A.    Κανένα παιδαγωγικό επιχείρημα δεν συνάδει με την εκφρασθείσα πρόθεση του υπουργού για ανάθεση της διδασκαλίας των Μαθηματικών σε άλλες ειδικότητες. Οι απόψεις του υπουργού  είναι προσωπικές και εμπειρικές και δεν βασίζονται σε επιστημονικά και ερευνητικά συμπεράσματα!
B.    Μοναδικός λόγος για κάτι τέτοιο είναι η κάλυψη εκ των ενόντων διδακτικών αναγκών, με αποτέλεσμα τη μείωση των όποιων προσλήψεων σχετικών ειδικοτήτων και ελαχιστοποίηση των διορισμών. Εν τέλει στόχος του Υπουργείου  είναι η προσαρμογή της Εκπαίδευσης στις οικονομικές και εκπαιδευτικές απαιτήσεις των δανειστών και η λειτουργία ενός φτηνού σχολείου, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης και τα λαϊκά στρώματα.
Γ. Οι φοιτητές των Μαθηματικών Τμημάτων προσανατολίζονται στο εκπαιδευτικό σύστημα και προετοιμάζονται για τη διδασκαλία των μαθηματικών εννοιών, η οποία απαιτεί βαθιά γνώση των διαδικασιών της μάθησης, της παιδαγωγικής-διδακτικής επιστήμης  και ψυχολογίας.
Δ. Τα Μαθηματικά πρέπει να διδάσκονται από Μαθηματικούς και όχι από «περαστικούς». Γιατί περαστικός είναι όποιος δέχεται να διδάξει από ιδιοτέλεια είτε για να μην ταλαιπωρηθεί μετακινούμενος σε διπλανό σχολείο είτε για να εγγράψει στο βιογραφικό του ότι δίδαξε Μαθηματικά.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 47.000 υποψήφιους ως 31/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 31/05

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Κυριάκος Μητσοτάκης
Μητσοτάκης: «H ανεργία στη χώρα μας είναι σήμερα μικρότερη από της Σουηδίας»
Κυρ. Μητσοτάκης: H ανεργία στη χώρα μας είναι σήμερα μικρότερη από αυτή της Σουηδίας, της Φινλανδίας και της Ισπανίας
Μητσοτάκης: «H ανεργία στη χώρα μας είναι σήμερα μικρότερη από της Σουηδίας»
το κτίριο της πρυτανείας του ΕΚΠΑ
Νέο Μεγάλο Αφιέρωμα στα μοριοδοτούμενα Μεταπτυχιακά Εκπαιδευτικών 2025
Το alfavita.gr ειναι το μεγαλύτερο ενημερωτικό site για την εκπαίδευση με πάνω από 4.000.000 μοναδικούς επισκέπτες το μήνα! Και φέτος παρουσιάζουμε...
Νέο Μεγάλο Αφιέρωμα στα μοριοδοτούμενα Μεταπτυχιακά Εκπαιδευτικών 2025