Thumbnail
κόντρα - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ Π.Ε. ΙΚΑΡΙΑΣ ΚΑΙ ΦΟΥΡΝΩΝ

Τη ίδια στιγμή που η κυβέρνηση και οι συνοδοιπόροι τους, γίνονται αμείλικτοι, καταδυναστεύουν και καταπατούν κάθε έννοια κοινωνικού δικαιώματος ψηφίζοντας μνημόνια, φόρους, πλειστηριασμούς, καταργώντας ασφαλιστικά δικαιώματα και μειώνοντας αποδοχές, την ίδια στιγμή που με την υπογραφή των νέων «αριστερών» λακέδων το Αιγαίο γεμίζει νατοϊκά πλοία αναθερμαίνοντας σενάρια «γκρίζων ζωνών» και πολεμικών διενέξεων, η ομοσπονδία μας, ρωτά «πώς το σχολείο μπορεί να αλλάξει, να γίνει καλύτερο, πώς το σχολείο μπορεί να γίνει ωφέλιμο για όλους τους μαθητές».

Τη χρονική αυτή στιγμή, που τα σχολεία μένουν χωρίς πετρέλαιο, που ακόμα υποδέχονται αναπληρωτές και ωρομίσθιους δασκάλους, τους οποίους το υπουργείο ορκίζεται πως θα διορίσει, που τα ειδικά σχολεία κλείνουν το ένα μετά το άλλο, την ώρα που ακούγονται προτάσεις που αφορούν μέχρι και την επιβολή διδάκτρων των γονέων στα δημόσια σχολεία, η  ΔΟΕ πιο ανάξια του ρόλου της από ποτέ, αντί να προωθεί τις κινητοποιήσεις, υπονομεύει κάθε ανάγκη αντίδρασης και κλιμάκωσης του αγώνα, ζητώντας τις ιδέες  και τις προτάσεις μας για το ιδανικό σχολείο!!

Διευκρινίζει, μάλιστα, θέλοντας να μας πείσει για το τυχαίο της χρονικής συγκυρίας, πως: “Οι διαδικασίες αυτές σε καμία περίπτωση δεν εντάσσονται στον «εθνικό διάλογο» που οργανώνει αυτή την περίοδο το υπουργείο Παιδείας... αφού είναι πολύ πιθανό το σχολείο αυτό να διαφοροποιείται ριζικά από το σχολείο  της κυβερνητικής/μνημονιακής πολιτικής.” Είναι πιθανό! Αλλά όχι και σίγουρο!
Δηλαδή να κάνουμε ότι δεν καταλαβαίνουμε τι συμβαίνει γύρω μας. Θα πούμε τα όνειρά μας και μετά τι θα τα κάνουμε; Προφανώς θα τα δώσουμε στο υπουργείο που θα εκτιμήσει την αυθόρμητη πρόθεση των εκπαιδευτικών για διάλογο..

«Οι διαδικασίες αυτές δεν εντάσσονται στο διάλογο του υπουργείου», αλλά σύμφωνα με κάποιες παρατάξεις «είναι ευκαιρία» τώρα να πούμε τις ιδέες μας. Και εμείς αναρωτιόμαστε γιατί είναι τώρα η ευκαιρία; Και που είναι η διαφορά ανάμεσα στον «προσχηματικό» διάλογο του υπουργείου και στις «διαδικασίες» της ΔΟΕ; Όπως και να ονομάζει το κάλεσμα που κάνει στον κλάδο η ομοσπονδία, «αυτή τη περίοδο» το περιεχόμενο δεν μπορεί παρά να είναι πανομοιότυπο με αυτό του υπουργείου. Γιατί όταν είμαστε αντιμέτωποι με την επίθεση του τρίτου ακόμα πιο βάρβαρου μνημονίου και στην καρδιά της μάχης για το ασφαλιστικό, το να καλεί η ομοσπονδία τον κλάδο να συζητήσει περί «άλλων» είναι μια κίνηση αποπροσανατολισμού από το κύριο ζήτημα της περιόδου. Για το οποίο η ΔΟΕ συνεχίζει να σφυρίζει… ότι πει η ΑΔΕΔΥ… Αυτό είναι το πραγματικό περιεχόμενο και ο στόχος των «διαδικασιών» στις οποίες μας καλεί να πάρουμε μέρος η ΔΟΕ. Ο αποπροσανατολισμός και η καλλιέργεια αυταπατών!

Και οφείλουν να εξηγήσουν όσοι μιλούν για ευκαιρίες, γιατί τώρα είναι ευκαιρία για έναν τέτοιο διάλογο; Μήπως για να συντηρηθεί στις συνειδήσεις του κλάδου το είδωλο, της «νέας αριστερής κυβέρνησης»; Γιατί δηλαδή δεν ήταν ευκαιρία να κάνει αυτή τη πρόταση η ΔΟΕ πριν από ένα χρόνο; Για ποιον άλλο λόγο αν όχι για να υπονοήσουν και να διασπείρουν τις αυταπάτες που αγωνίζεται να μας εμφυτεύσει το υπουργείο και ο Φίλης, ότι πάνω στα κοινωνικά ερείπια της ακραία μνημονιακής πολιτικής τους το σχολείο μπορεί να γίνει καλύτερο! Είναι άλλωστε χαρακτηριστικό το ενδιαφέρον κάποιων παρατάξεων προσκείμενων στη κυβέρνηση και τις πολιτικές της,  οι οποίες έχουν ήδη αρχίσει, όχι απλά συζητήσεις, αλλά, ημερίδες για αυτό το θέμα.

Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν πρέπει και δε θα μείνουμε σε αυτή την κοινωνική αφασία που αγωνίζεται να μας κρατήσει η κυβέρνηση. Ρόλος της ομοσπονδίας μας και του σωματείου μας είναι η προάσπιση των δικαιωμάτων μας και αυτός πρέπει να παραμείνει.

Η απάντηση σε αυτή την αποπροσανατολιστική πρόταση της ΔΟΕ είναι  το ραντεβού στους δρόμους και στις συνελεύσεις με πρώτους στόχους :

•    Ένα δημόσιο σχολείο μόνιμων εργασιακών σχέσεων με επάρκεια σε εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό
•    Την διεκδίκηση δημόσιας κοινωνικής ασφάλισης  για όλους
•    Την απόκρουση-ανατροπή των νέων μέτρων της φορολογικής και αντιασφαλιστικής καταιγίδας, του ξεπουλήματος της δημόσιας περιουσίας και της κατεδάφισης υγείας, παιδείας, πρόνοιας
•    Την ανατροπή της πολιτικής της κυβέρνησης για υποταγή στις εντολές της ΕΕ και ΔΝΤ


Μάρτης 2016

Κόντρα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ Π.Ε. ΙΚΑΡΙΑΣ ΚΑΙ ΦΟΥΡΝΩΝ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 12/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Yεμένη
Ισραήλ: Επιθέσεις σε έξι χώρες μέσα σε 72 ώρες – Δεκάδες νεκροί σε Γάζα, Κατάρ, Λίβανο, Συρία, Τυνησία και Υεμένη
Συνεχιζόμενοι βομβαρδισμοί στη Γάζα
Ισραήλ: Επιθέσεις σε έξι χώρες μέσα σε 72 ώρες – Δεκάδες νεκροί σε Γάζα, Κατάρ, Λίβανο, Συρία, Τυνησία και Υεμένη
βροχές καταιγίδες ομπρέλα καιρός
Καιρός: Άστατος σήμερα στα βόρεια με καταιγίδες – Ζέστη έως 36°C στην υπόλοιπη χώρα
Βροχές και καταιγίδες σε Μακεδονία, Ήπειρο και Ιόνιο – Ηλιοφάνεια και υψηλές θερμοκρασίες στα νότια και ανατολικά
Καιρός: Άστατος σήμερα στα βόρεια με καταιγίδες – Ζέστη έως 36°C στην υπόλοιπη χώρα
Charlie Kirk
Charlie Kirk: Νεκρός ο 31χρονος ιδρυτής της Turning Point USA μετά από πυροβολισμούς στη Γιούτα
Σοκ στις ΗΠΑ από τη δολοφονία του ακροδεξιού ακτιβιστή και στενού υποστηρικτή του Ντόναλντ Τραμπ
Charlie Kirk: Νεκρός ο 31χρονος ιδρυτής της Turning Point USA μετά από πυροβολισμούς στη Γιούτα