Thumbnail
Ε ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

      Κινητοποιήσεις για Παιδεία – Διάλογος

 • Η δημόσια εκπαίδευση έχει πολλά ανοικτά προβλήματα. Η ΟΛΜΕ οφείλει με την παρέμβασή της σε όλα τα επίπεδα, να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις αγωνιστικής διεκδίκησης των αιτημάτων του κλάδου, στην κατεύθυνση της αναβάθμισης του δημόσιου σχολείου και του εκπαιδευτικού.

• Η ΟΛΜΕ δεν μπορεί να συμμετάσχει σε διάλογο προσχηματικού- επικοινωνιακού χαρακτήρα, όπως σημειώνει και η απόφαση του ΔΣ της. Σε κάθε περίπτωση, χρειάζεται να πάρει όλα τα μέτρα για να αποκαλύψει τις επιπτώσεις των μνημονιακών-νεοφιλελεύθερων πολιτικών στο χώρο της

δημόσιας εκπαίδευσης.

• Η συμμετοχή της ΟΛΜΕ σε διάλογο με το Υπουργείο Παιδείας πρέπει να έχει θεσμικό χαρακτήρα και συγκεκριμένη ατζέντα με στόχευση την προώθηση των διεκδικήσεων των αιτημάτων του κλάδου και με ταυτόχρονη πλατιά ενημέρωση των συναδέλφων και δημιουργία αγωνιστικών συσπειρώσεων.

    Η παρέμβασή μας μπορεί να γίνει περισσότερο αποτελεσματική αν οι ΕΛΜΕ και οι σύλλογοι των καθηγητών προβάλλουν και διεκδικήσουν με παρεμβάσεις-εκδηλώσεις με δασκάλους, γονείς, μαθητές σε κάθε περιοχή και σχολείο, τις θέσεις του κλάδου και της ΟΛΜΕ: 

• Αύξηση των δαπανών για την παιδεία στο 5% του ΑΕΠ

• Άμεση καθιέρωση 12χρονης υποχρεωτικής Δημόσιας και Δωρεάν εκπαίδευσης για όλους

• Αποσύνδεση του Λυκείου από το σύστημα πρόσβασης σε ΑΕΙ – ΤΕΙ

• Άμεση και ουσιαστική αναβάθμιση της ΤΕΕ.

• Μείωση του ανώτατου ορίου των μαθητών ανά τμήμα (20 μαθητές ανά τμήμα κατ’ ανώτατο όριο στα Γυμνάσια και Λύκεια, 15 μαθητές στα ΕΠΑΛ και τις ομάδες προσανατολισμού του Λυκείου και 10 μαθητές ανά εκπαιδευτικό στα Εργαστήρια)

• Ουσιαστική οικονομική στήριξη των καθηγητών και ιδιαίτερα των νέων

• Όχι σε αξιολόγηση-χειραγώγηση. Ακώλυτη μισθολογική εξέλιξη, μη σύνδεση του μισθού με απόδοση – αξιολόγηση .

• Καμιά αύξηση του διδακτικού ωραρίου, επαναφορά του στα ισχύοντα του 2013

• Ετήσια επιμόρφωση των καθηγητών με ταυτόχρονη απαλλαγή από τα διδακτικά τους καθήκοντα

• Θεσμοθέτηση νέου συστήματος διορισμού. Μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών ώστε να καλυφθούν όλα τα κενά. 

• Αναθεώρηση των αναλυτικών προγραμμάτων, συγγραφή νέων βιβλίων

και δωρεάν διανομή των ξενόγλωσσων βιβλίων.

 Είναι δεδομένο ότι οι θέσεις αυτές της ΟΛΜΕ, θα πρέπει να αποτελέσουν  βασικό άξονα δράσης και να απασχολήσουν τον κλάδο το επόμενο διάστημα, μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς.

Είναι προφανές ότι το πρόγραμμα διεκδίκησης πρέπει να περιλαμβάνει την  κλιμάκωση των κινητοποιήσεων, αλλά και όλες τις μορφές επικοινωνίας και  συμμαχιών (δάσκαλοι-γονείς).

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΑΣΕΠ 3ΕΑ/2019: Αναμορφωμένοι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών
Μαθητές με αναπηρίες: Μέχρι πότε θα υλοποιηθούν τα Προγράμματα Πρώιμης Παρέμβασης
Τι προβλέπει το σχέδιο της Εθνικής Στρατηγικής για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία 2024-2030 «Μια Ελλάδα με Όλους για Όλους» για τα παιδιά...
Μαθητές με αναπηρίες: Μέχρι πότε θα υλοποιηθούν τα Προγράμματα Πρώιμης Παρέμβασης