Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ Πελοποννήσου

Θυμηδία και σαρκασμό προκάλεσε στους εκπαιδευτικούς της Περιφέρειας Πελοποννήσου άρθρο της εφημερίδας «Καθημερινή» στις 22/11/2015 το οποίο αναφερόταν στη δήθεν «αριστεία» και στη δήθεν «καρατόμηση» του τέως Περιφερειακού Δ/ντή Εκπαίδευσης Πελοποννήσου κ. Πέτρου Μισθού.

Με μόλις 15 χρόνια υπηρεσίας –εκ των οποίων ελάχιστα στην τάξη και 2 ως Διευθυντής Γυμνασίου– το 2010 ο κ. Πέτρος Μισθός τοποθετήθηκε Περιφερειακός Δ/ντής Εκπαίδευσης Πελοποννήσου με μοναδικό προσόν τη συμμετοχή του στα ψηφοδέλτια της ΠΑΣΚ. Το 2013 ξανατοποθετήθηκε Περιφερειακός Δ/ντής ελέω κομματικής ποσόστωσης, αν και πάλι υπήρχαν πολλοί άλλοι συνάδελφοι με περισσότερα τυπικά προσόντα.

Είναι μύθος ότι ο κ. Μισθός «γύρισε» στο σχολείο 2000 εξαφανισμένους» εκπαιδευτικούς. Ο αριθμός των αποσπασμένων εκπαιδευτικών σε άλλες Διευθύνσεις και στο Υπουργείο ήταν και είναι όλα αυτά τα χρόνια ίδιος.

Ο αριθμός των αναπληρωτών μειώθηκε όχι εξαιτίας της χρηστής διοίκησης του κ. Μισθού, αλλά εξαιτίας της πιστής εφαρμογής των βέλτιστων πρακτικών του ΟΟΣΑ δηλαδή της αύξησης του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα, της αύξησης του ωραρίου των εκπαιδευτικών, των συγχωνεύσεων σχολείων και τέλος της αναστολής και κλεισίματος σχολικών μονάδων προσπαθώντας να διαλύσει δημόσιο χαρακτήρα εκπαίδευσης.

Προσπάθησε με πειθαρχικά μέτρα και ασκώντας διοίκηση εφαρμόζοντας κατά γράμμα την πολιτική των κυβερνώντων  και τις λογιστικές λογικές των μνημονίων  να φιμώσει το εκπαιδευτικό κίνημα που αγωνιζόταν και αγωνίζεται για ένα σχολείο για όλα τα παιδιά, δημόσιο και δωρεάν.

Κάτι τέτοιο δεν πέρασε και το εκπαιδευτικό κίνημα κατάφερε μαζικά και με κινητοποιήσεις να δείξει έμπρακτα στον κ.Μισθό ότι η διοικητική τρομοκρατία δεν περνάει.

Για το μόνο που μπορεί να επαίρεται ο κ. Μισθός είναι ότι με τις κατευθύνσεις του και τις πράξεις του έκανε την Περιφέρεια Πελοποννήσου ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ στις πειθαρχικές διώξεις σε βάρος συναδέλφων.

 

Ως Σύλλογοι εκπαιδευτικών ΠΕ & ΕΛΜΕ Πελοποννήσου διερωτόμαστε  Ποια ανάγκη εξυπηρετεί αυτή την περίοδο να δημοσιοποιείται επαινετικό δημοσίευμα για ένα στέλεχος εκπαίδευσης που εφάρμοσε ως περιφερειακός διευθυντής τις βέλτιστες πρακτικές του ΟΟΣΑ και τις μνημονιακές πoλιτικές με υπερβάλλον πολιτικό ζήλο για να βάλει το λιθαράκι του στη διάλυση του δημόσιου χαρακτήρα της εκπαίδευσης;

Μήπως βγήκε πάλι στο προσκήνιο ο πρώην περιφερειακός διευθυντής ΠΕ & ΔΕ Πελοποννήσου και νυν Σχολικός Σύμβουλος(χαριστική θέση δε διαθέτει ούτε τα τυπικά προσόντα), διότι καταργήθηκε με παρέμβαση του εκπαιδευτικού κινήματος η ρουσφετολογική διάταξη ν. 3879/10 (άρθρ. 26, παρ. 14)  που επιτρέπει να τοποθετούνται οι Περιφερειακοί  Διευθυντές Εκπαίδευσης μετά την αποχώρησή τους από τη θέση τους, ως σχολικοί σύμβουλοι;

Το εκπαιδευτικό κίνημα  δεν ξεχνά τα «έργα και τις ημέρες» του δοτού τέως Περιφερειακού Δ/ντή Εκπαίδευσης Πελοποννήσου κ. Π. Μισθού και δεν υποστέλλει τις σημαίες με τις οποίες πάλεψε σκληρά όλο το προηγούμενο διάστημα. Δε θα επιτρέψουμε ποτέ να εμφανίζονται ως θύματα οι θύτες.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ποιοι οδηγούν τα «ΑΟ» αυτοκίνητα στην Ελλάδα - Τι σημαίνουν οι μυστηριώδεις πινακίδες

Voucher 2250 ευρώ σε ανέργους με ΚΑΥΑΣ DYPAHS - ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΚΕΚ ΕΔΩ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 1/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

biskota
Μπισκότα ολικής άλεσης χωρίς ζάχαρη
Αν αναζητάτε ένα υγιεινό σνακ χωρίς προσθήκη ζάχαρης αλλά με φυσική γλύκα και πλούσια θρεπτικά συστατικά, τότε αυτά τα μπισκότα είναι ό,τι πρέπει.
Μπισκότα ολικής άλεσης χωρίς ζάχαρη
ζαχαρακη
Ζαχαράκη: Στα ζητήματα Παιδείας, η Ελλάδα του 2025 δεν έχει καμία σχέση με όσα παραλάβαμε το 2019
Από 9.882 εκπαιδευτικούς Παράλληλης Στήριξης που βρήκαμε το σχολικό έτος 2019-2020, φτάσαμε στους 16.284 το 2023-2024 – αύξηση της τάξης του 65% μέσα...
Ζαχαράκη: Στα ζητήματα Παιδείας, η Ελλάδα του 2025 δεν έχει καμία σχέση με όσα παραλάβαμε το 2019