Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ Γ. Σεφέρης

Μετά τις τελευταίες τοποθετήσεις αναπληρωτών για τη στελέχωση των τμημάτων ένταξης βρήκαν την ευκαιρία διάφοροι καλοθελητές, (σχολικοί σύμβουλοι, υπάλληλοι  του ΚΕΔΔΥ...) για να μπαλώσουν τις τρύπες της κυβερνητικής πολιτικής των ελλείψεων σε διδακτικό προσωπικό για τα παιδιά που χειάζονται ειδική φροντίδα μέσα στο σχολείο της γενικής αγωγής, να προτείνουν διάφορες..περίεργες  λύσεις. Και αντιεπιστημονικές και αντιπαιδαγωγικές και να μεταφράζουν τους νόμους όπως τους αρέσει και τους συμφέρει.

Η τοποθέτηση της  παράλληλης στήριξης, είναι τοποθέτηση για έναν και μόνο μαθητή ή για μια και μόνο μαθήτρια. (Κάτι που πολλές φορές καταστρατηγείται αφού οι συν/φοι της παράλληλης αναγκάζονται να έχουν στην επίβλεψή τους και... δύο και.. τρία παιδιά..)

Η τοποθέτηση για το τμήμα ένταξης είναι τοποθέτηση για συγκεκριμένο αριθμό μαθητών με συγκεκριμένες  μαθησιακές δυσκολίες της σχολικής μονάδας. Ο εκπαιδευτικός που τοποθετείται στο τμήμα ένταξης σε καμία περίπτωση δεν μπορεί  και δεν πρέπει  να αναλαμβάνει δύο δουλειές όπως του προτείνουν να κάνει:  Και να μπαίνει στο τμήμα ένταξης και να καλύπτει στην τάξη ανάγκες των μαθητών που χρειάζονται παράλληλη στήριξη, αλλά δεν έχουν τον κατάλληλο δάσκαλο γιατί το υπουργείο δεν έχει διορίσει. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ  ΠΡΟΤΑΣΗ!!!!!!!

Ούτε βέβαια μπορεί  να μεταφερθεί  μαθητής που χρειάζεται παράλληλη στήριξη, τρεις μήνες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, σε άλλο τμήμα με μαθητή που αντιμετωπίζει παρόμοιο πρόβλημα μόνο και μόνο για να τους προσέχει ένας εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης για να βολευτούν έτσι όσα περισσότερα παιδιά μέχρι και αν διοριστεί καινούριος εκπαιδευτικός!! Εδώ η πρόταση ξεπερνά τα όρια της νοσηρής φαντασίας!

Σε ποια βιβλία της  Παιδαγωγικής , σε ποιους νόμους τα είδαν γραμμένα όλοι αυτοί οι μεγαλοσχήμονες ειδικοί που «συμβουλεύουν» νέους συναδέλφους με επιστημοσύνη, που αγγίζει τα όρια του κομπογιαννιτισμού και μάλιστα διατείνονται ότι το κάνουν για το καλό των παιδιών;

Πού είναι όλοι αυτοί όταν το συνδικαλιστικό κίνημα διεκδικεί κάλυψη όλων των κενών με μαζικούς μόνιμους διορισμούς, έναν εκπ/κό παράλληλης στήριξης για κάθε παιδί που την έχει ανάγκη, και απαιτεί τη λειτουργία των τμημάτων ένταξης από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, που αντιστρατεύεται τη διάλυση της ειδικής αγωγής; ΔΕΝ τους είδαμε μέχρι τώρα να δείχνουν το «ενδιαφέρον» τους σε καμιά κινητοποίηση!

Έτσι δείχνουν ότι ενδιαφέρονται;

Με σοβαροφανείς  λύσεις, επικίνδυνες και για μαθητές και για εκπαιδευτικούς;

Λύσεις που εξυπηρετούν την κυβερνητική πολιτική της υποχρηματοδότησης και του «εξορθολογισμού του κόστους της Εκπαίδευσης» που προτείνει ο ΟΟΣΑ;

ΟΥΤΕ  ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ να πιέσουν  νέους συναδέλφους να υποκύψουν σε τέτοια αντιπαιδαγωγική διαστροφή! ΔΕΝ έχουν άλλωστε καμία διοικητική αρμοδιότητα! Εδώ υπάρχει το αναφαίρετο δικαίωμα των συλλόγων διδασκόντων να αποφασίζουν για τα διδακτικά τους θέματα! Και κυρίως, ΕΔΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ!

ΓΙΑ  ΤΟ  ΔΣ

Ο  ΠΡΟΕΔΡΟΣ                    Η   ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΚΩΣΤΑΣ   ΚΑΤΙΜΕΡΤΖΟΓΛΟΥ         ΝΤΙΑΝΑ   ΛΙΑΚΟΥ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Νηπιαγωγεία - Δημοτικά: Αυτό είναι το νέο μάθημα τον Σεπτέμβριο

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pyspe_a_athinas.jpg
33η συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ Α’ Αθήνας: Προκλήσεις στα νηπιαγωγεία και η οικονομική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών στο επίκεντρο
Αναλυτική ενημέρωση από την 33η συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ Α’ Αθήνας
33η συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ Α’ Αθήνας: Προκλήσεις στα νηπιαγωγεία και η οικονομική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών στο επίκεντρο
ΑΣΕΠ
ΑΣΕΠ: 242 Θέσεις μόνιμου προσωπικού δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με προτεραιότητα σε άτομα με αναπηρία

Στις 17 Ιουνίου 2025, εκδόθηκαν τα οριστικά αποτελέσματα της Προκήρυξης 6Κ/2024 του

ΑΣΕΠ: 242 Θέσεις μόνιμου προσωπικού δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με προτεραιότητα σε άτομα με αναπηρία