Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ Δυτ. Αττικής

Η πρωτοφανής κατάσταση φέτος στα σχολεία με τα κενά να ξεπερνούν κάθε προηγούμενο επιβεβαίωσε πως ο εκπαιδευτικός κλάδος δεν έχει τίποτα να περιμένει από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ. Για άλλη μια φορά, τόσο οι προεκλογικές υποσχέσεις για διορισμούς στην εκπαίδευση, όσο και η «δέσμευση» πως κάθε τάξη θα έχει τον εκπαιδευτικό της, έγιναν θυσία στο βωμό του χιλιοπληρωμένου χρέους και των μνημονίων.

Κι ενώ τα δεκάδες χιλιάδες κενά παραμένουν πανελλαδικά, μας δουλεύουν ψιλό γαζί όσοι ισχυρίζονται ότι όλα πάνε καλά στα σχολεία.  Από τον Υπουργό Παιδείας, κ. Φίλη που δήλωσε πως η σχολική χρονιά ξεκίνησε χωρίς προβλήματα για τους μαθητές και τον ΟΟΣΑ που βλέπει πως στην Ελλάδα υπάρχουν πολλοί εκπαιδευτικοί σε σχέση με τον μαθητικό πληθυσμό και χρειάζονται απολύσεις, μέχρι τους Διευθυντές Εκπαίδευσης που ως μαθητευόμενοι μάγοι θέλουν να εξαφανίσουν ταχυδακτυλουργικά τα εκατοντάδες κενά ανά Διεύθυνση. Εμείς το ξαναλέμε: οποιαδήποτε διαχειριστική λύση παρακάμπτει το αίτημα για μαζικούς διορισμούς στην εκπαίδευση είναι εκ των προτέρων αποτυχημένη. Μέχρι την κατάργηση των συμβασιούχων στην εκπαίδευση και με δεδομένο ότι τα κενά είναι γνωστά από το καλοκαίρι διεκδικούμε την πρόσληψη των αναπληρωτών σε μία φάση πριν το άνοιγμα των σχολείων.

Με βάση τα παραπάνω είναι αυτονόητο ότι οι μόνιμοι, πλέον, αναπληρωτές της α’ φάσης δικαιούνται να τοποθετηθούν στα σχολεία της επιλογής τους, αφού τα κενά είναι εκατοντάδες και οι συνάδελφοι συγκεντρώνουν τα περισσότερα μόρια στους πίνακες αναπληρωτών. Είναι διπλή η κοροϊδία προς τους συναδέλφους που εργάζονται σχεδόν μια δεκαετία ως αναπληρωτές, αφενός να μη διορίζονται αναπληρώνοντας κάθε χρόνο τους εαυτούς τους και αφετέρου να καταλαμβάνουν τα σχολεία επιλογής τους συνάδελφοι μεταγενέστερων φάσεων, και άρα με λιγότερα μόρια, λόγω της πολιτικής των  Διευθυντών εκπαίδευσης να κάνουν παιχνίδι με τα κενά για να ωραιοποιήσουν το χάλι στα σχολεία.

Απαιτούμε όλοι/ες οι εκπαιδευτικοί της α’ φάσης αναπληρωτών της Δυτικής Ατττικής να κάνουν εκ νέου αιτήσεις τοποθέτησης με βάση όλα τα κενά της περιοχής πριν από την τοποθέτηση της β’ φάσης. Άλλωστε έκαναν δήλωση προσωρινής τοποθέσης και ο Διευθυντής Εκπαίδευσης κ. Σπύρου δεσμεύεται μέσω επίσημου διοικητικού εγγράφου να τους καλέσει όλους/ες  να κάνουν πλέον την αίτηση οριστικής τοποθέτησης.

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.   

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                      Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΝΕΝΑ ΙΑΚΩΒΟΥ                  ΑΡΗΣ ΚΛΕΙΣΟΥΡΑΣ


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΕΔΡΑ: 7ο Δημ. Σχολείο Ελευσίνας

Νικόλαου Νέζη 56

(πρώην Θεοτοκοπούλου)

Πληρ. : Ιακώβου Νένα

Τηλ: 6948-566258, 6909-099055

Blog: http://syllogikadytatt.blogspot.com

Mail: [email protected]

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

δημοσκόπηση
Δημοσκόπηση MRB: Ισχυρή στήριξη στους αγρότες και δυσαρέσκεια για τους κυβερνητικούς χειρισμούς
Προβάδισμα της ΝΔ στην πρόθεση ψήφου – Τι απαντούν οι πολίτες για Τσίπρα, Σαμαρά και Καρυστιανού
Δημοσκόπηση MRB: Ισχυρή στήριξη στους αγρότες και δυσαρέσκεια για τους κυβερνητικούς χειρισμούς
πίνακας του zurbaran
Τι σημαίνει η λέξη Ζουρμπαράν και ποιος είναι ο Zurbaran;
Ορισμένες λέξεις και ονόματα κυκλοφορούν ευρέως στον δημόσιο λόγο, χωρίς να είναι πάντα σαφές τι σημαίνουν ή από πού προέρχονται. Το «ζουρμπαράν»...
Τι σημαίνει η λέξη Ζουρμπαράν και ποιος είναι ο Zurbaran;
καψάλης
Λεόντειος Σχολή Αθηνών: Έφυγε από τη ζωή ο εκπαιδευτικός Μιλτιάδης (Μίλτος) Καψάλης
Ο φιλόλογος που ταύτισε τη γνώση με την ανθρωπιά και άφησε ανεξίτηλο αποτύπωμα σε γενιές μαθητών
Λεόντειος Σχολή Αθηνών: Έφυγε από τη ζωή ο εκπαιδευτικός Μιλτιάδης (Μίλτος) Καψάλης