Thumbnail
Επιστολή διαμαρτυρίας

Οι μαθητές που υπογράφουμε το κείμενο αυτό:

α) είμαστε μαθητές των οποίων η φοίτηση έχει χαρακτηριστεί ανεπαρκής και συνεπώς είμαστε υποχρεωμένοι να επαναλάβουμε την ίδια τάξη

β) είμαστε απορριπτόμενοι μαθητές της Γ΄ τάξης ΕΠΑ.Λ. του σχολικού έτους 2014 - 2015 και συνεπώς πρέπει να εγγραφούμε στην ίδια ειδικότητα του ίδιου τομέα της Γ΄ τάξης ΕΠΑ.Λ.

Όμως δεν υπάρχει πρόβλεψη για τους απορριπτόμενους μαθητές της Γ΄ Λυκείου του ΕΠΑΛ του Ν. 3475/2006 στο ΕΠΑΛ του Ν. 4186/2013. Σύμφωνα με πρόσφατη διευκρίνιση του Υπουργείου Παιδείας σε ερωτήματα σχετικά με την εγγραφή των απορριπτόμενων μαθητών της Γ΄ ΕΠΑΛ του Ν. 3475/2006 στο ΕΠΑΛ του Ν.4186/2013, το Υπουργείο διευκρινίζει ότι στη Γ΄ ΕΠΑΛ του Ν. 4186/2013 εγγράφονται οι προαγόμενοι από τη Β΄ ΕΠΑΛ (του Ν. 4186/2013) του σχολικού έτους 2014 - 2015, αφήνοντας να εννοηθεί ότι θα πρέπει να εγγραφούμε και πάλι στη Β΄ ΕΠΑΛ του Ν. 4186/2013, μια τάξη την οποία όμως έχουμε ολοκληρώσει με επιτυχία φοιτώντας στη Β΄ ΕΠΑΛ του Ν. 3475/2006.

Θέλουμε να ξεκαθαρίσουμε τα εξής:

α) δεν διεκδικούμε τη λήψη ενός δεύτερου πτυχίου άλλης ειδικότητας του ίδιου ή διαφορετικού τομέα, αλλά την ολοκλήρωση των σπουδών μας προς απόκτηση του πρώτου πτυχίου μας

β) στην περίπτωσή μας ενδεχόμενη υποχρέωση εγγραφής στη Β΄ τάξη ΕΠΑΛ του Ν. 4186/2013 και η συνακόλουθη υποχρέωση επανάληψης της Β΄ τάξης, της οποίας την φοίτηση έχουμε ήδη ολοκληρώσει με επιτυχία, εγείρει σαφώς θέμα άδικης αντιμετώπισή μας

γ) τίθεται απλά θέμα αντιστοιχίας ειδικότητας με αυτή του ΕΠΑΛ του Ν. 4186/2013

Η άμεση διευθέτηση του θέματος αυτού, που έχει δημιουργήσει αισθήματα αδικίας σε εμάς όσο και στους γονείς - κηδεμόνες μας, αποτελεί αναγκαιότητα, η οποία μάλιστα σε καμία περίπτωση δεν αγγίζει θέματα άδικης αντιμετώπισης άλλων μαθητών και μπορεί να γίνει με μία απλή οδηγία - ρύθμιση αντιστοιχίας ειδικοτήτων του ΕΠΑΛ του Ν. 3475/2006 με τις ειδικότητες του ΕΠΑΛ του Ν. 4186/2013, σύμφωνα και με το σχετικό αίτημα της ΟΛΜΕ με Α.Π. 11-24/9/15, η οποία:

α) υπονοείται σαφώς στη σχετική νομοθεσία που αναφέρεται στην περίπτωση λήψης δεύτερου πτυχίου άλλης ειδικότητας του ίδιου τομέα

β) αφορά σε αλλαγές στην ονομασία με την εφαρμογή από φέτος του νόμου 4186/13 για τη Γ΄ τάξη, στην ουσία όμως και σε πολύ μεγάλο βαθμό αναφέρεται σε ίδια προγράμματα σπουδών.

Ζητάμε, προκειμένου να λυθεί άμεσα το δημιουργηθέν πρόβλημα:

α) να συνταχθεί η σχετική ρύθμιση αντιστοιχίας ειδικοτήτων και

β) να επιτραπεί άμεσα η εγγραφή μας στη Γ΄ τάξη, όπως είναι το προφανές, και σε καμία περίπτωση στη Β΄ τάξη, την οποία επαναλαμβάνουμε ό,τι έχουμε ήδη ολοκληρώσει με επιτυχία.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Πολύ σημαντική ανακοίνωση της Πειραιώς για όλους τους χρήστες- Τι πρέπει να κάνετε

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μωρό
Θεσσαλονίκη: Γονείς άφησαν μωρό που έκλαιγε στο μπαλκόνι και κοιμήθηκαν με κλειστές τις μπαλκονόπορτες
Οι γονείς κοιμόντουσαν με κλειστές πόρτες – Συνελήφθησαν για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο
Θεσσαλονίκη: Γονείς άφησαν μωρό που έκλαιγε στο μπαλκόνι και κοιμήθηκαν με κλειστές τις μπαλκονόπορτες
Στέφανος Παραστρατίδης
Παραστατίδης σε Ζαχαράκη: «Ανεξήγητες οι συγχωνεύσεις ΣΑΕΚ»
Παραστατίδης σε Ζαχαράκη: «Θα συνεχιστούν οι συγχωνεύσεις σχολών που οδηγούν στην αποψίλωση περιοχών από κρίσιμες δημόσιες δομές κατάρτισης;»
Παραστατίδης σε Ζαχαράκη: «Ανεξήγητες οι συγχωνεύσεις ΣΑΕΚ»
Στρατιωτικές σχολές
Στρατιωτικές και Αστυνομικές σχολές: Ανοικτές οι προθεσμίες για υποψήφιους Έλληνες του εξωτερικού
Ξεκινά η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για τις Προκαταρκτικές Εξετάσεις του ακαδημαϊκού έτους 2025–2026 – Αναλυτικές οδηγίες και ημερομηνίες υποβολής
Στρατιωτικές και Αστυνομικές σχολές: Ανοικτές οι προθεσμίες για υποψήφιους Έλληνες του εξωτερικού
iep
ΙΕΠ: Στοχασμός και τεχνητή νοημοσύνη - Το σχολείο του αύριο ξεκινά σήμερα
Το “The Lyceum Project 2025” ανοίγει διάλογο για την εκπαίδευση στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης – Παρασκευή 20 Ιουνίου στο Ωδείο Αθηνών
ΙΕΠ: Στοχασμός και τεχνητή νοημοσύνη - Το σχολείο του αύριο ξεκινά σήμερα