Thumbnail
του αιρετού Π.Ντούλα

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ #10

Ενημερωτικό του αιρετού στο ΠΥΣΔΕ Κορινθίας Πάνου Ντούλα,

εκλεγμένου με το ψηφοδέλτιο της Α.Κ.Ε. – ΔΙΚΤΥΟ

Θέμα: Συνεδρίαση του διευρυμένου ΠΥΣΔΕ στις 25/06 και 30/06/2015 και του ΠΥΣΔΕ στις 10/07/2015

Συναδέλφισσες-συνάδελφοι,

Σχετικά με τα θέματα αυτά, σας ενημερώνουμε για τα εξής:

1)      ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ

Στις 25/06/2015 κυρώσαμε τους Πίνακες για Διευθυντές, έτσι ακριβώς όπως μας τους στείλανε τα σχολεία, αφού ελέγξαμε και τις τελευταίες ενστάσεις. Σε μία από αυτές, υποστηρίξαμε την αναγνώριση της λοχείας ως διδακτική υπηρεσία, όπως προβλέπει κι ο Νόμος. Δυστυχώς, το Συμβούλιο, με το αιτιολογικό ότι στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα η συναδέλφισσα ήταν αποσπασμένη σε φορέα, απέρριψε την ένσταση με 3-2 (στους δύο μειοψηφίσαντες ήταν ο αιρετός της ΑΚΕ-ΔΙΚΤΥΟ και ένα μέλος του Διευρυμένου Συμβουλίου).

Από τον έλεγχο των φακέλων σε άλλη ένσταση για ένα συγκεκριμένο σχολείο, προέκυψε ότι τελικά είχαμε δίκιο όταν καταγγείλαμε το ότι δε μας αφήσανε να ελέγξουμε αρχικά τους φακέλους των υποψηφίων: μετά από μία σύντομη εξέταση, βρήκαμε τέσσερα (4) λάθη σε 2 φακέλους, που άλλαζαν τα μετρήσιμα μόρια! Πιστεύουμε ότι θα πρέπει από δω και πέρα να επιτρέπεται ρητά ο έλεγχος, δηλαδή αυτό που προβλέπεται για τα Συμβούλια Επιλογής (άρθρο 21, παρ. 10 του νόμου 4327/2015) να επεκταθεί και στα Διευρυμένα Συμβούλια:

«10. Κάθε μέλος συμβουλίου επιλογής, με εξαίρεση τον πρόεδρο, αναλαμβάνει τη μελέτη συγκεκριμένου αριθμού φακέλων υποψηφίων που του ανατίθενται από το συμβούλιο και προετιμάζει σχετικά τεκμηριωμένη εισήγηση για κάθε υποψήφιο. Η κατανομή των φακέλων των υποψηφίων στα μέλη του συμβουλίου γίνεται με τυχαίο τρόπο.»

Οι Πίνακες, όπως τελικά κυρώθηκαν από την Περιφερειακή Διεύθυνση Πελοποννήσου, βρίσκονται εδώ: http://tinyurl.com/qdv9mgc

2)      ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ

Στο θέμα των Υποδιευθυντών, υποστηρίξαμε τη θέση του κλάδου για τουλάχιστον έναν Υποδιευθυντή σε κάθε σχολείο. Να θυμίσουμε ότι στο άρθρο 11, παρ. 7 του Νόμου 1566/85, με βάση τον οποίον ορίζονται οι θέσεις των Υποδιευθυντών στα σχολεία, προβλέπονται τα εξής:

"7. Υποδιευθυντές των γυμνασίων, των γενικών και κλασικών λυκείων, των τεχνικών-επαγγελματικών λυκείων, των ενιαίων πολυκλαδικών λυκείων και των τεχνικών-επαγγελματικών σχολών που έχουν εννέα τμήματα και πάνω ορίζονται εκπαιδευτικοί των αντίστοιχων κλάδων, όπως προβλέπεται στις προηγούμενες παραγράφους 2, 3 και 4, με βαθμό Α’. Σε γυμνάσια, λύκεια κάθε τύπου και κατεύθυνσης και σε τεχνικές - επαγγελματικές σχολές που έχουν περισσότερα από δώδεκα τμήματα τάξεων, μπορεί, αν συντρέχουν ειδικοί λειτουργικοί λόγοι, να ορίζεται και δεύτερος υποδιευθυντής και προκειμένου για ενιαία πολυκλαδικά λύκεια με περισσότερα από δεκαπέντε τμήματα τάξεων και τρίτος. "

Τα παραπάνω είναι σαφή και δεν αφήνουν περιθώριο για παρερμηνεία. Πέρα από τη θέση του κλάδου, τη δικαίωση της οποίας διεκδικούμε συνδικαλιστικά και πολιτικά, είναι καταρχάς άδικο προς τα άλλα σχολεία να πάρουν συγκεκριμένα σχολεία περισσότερους υποδιευθυντές από όσους τους δίνει ο Νόμος: με ποιο κριτήριο γίνεται αυτό, αφού ΔΕΝ καλύπτεται από τον Νόμο;;;; Ή θα πάρουν όλα από έναν υποδιευθυντή παραπάνω ή κανένα!

Επιπλέον, είναι αντισυναδελφικό και ανεύθυνο να εγκρίνει το Συμβούλιο τον ορισμό ενός συναδέλφου σε θέση που δε δικαιούται, καθώς αυτό μπορεί να βάλει τον συνάδελφο σε κίνδυνο, όπως προκύπτει και από την Εγκύκλιο Δ2/4931/15-06-2001:

"....Επομένως, σε περίπτωση που διαπιστωθεί από την υπηρεσία ότι κάποιος εκπαιδευτικός έχει λάβει, έστω και καλόπιστα, το εν λόγω επίδομα χωρίς να το δικαιούται καλείται (από την Υπηρεσία) να επιστρέψει τα χρήματα, καταβάλλοντας κάθε μήνα το 1/10 των μηνιαίων αποδοχών του, μέχρι εξοφλήσεως της οφειλής του (αρ. 3 παρ. 1 Ν.Δ 356/74 σε συνδυασμό με το άρθρο 2 Ν.Δ 3079/54). Σε περίπτωση, όμως, που αρνηθεί ο εκπ/κός την επιστροφή των ληφθέντων χρηματικών ποσών, εκδίδεται καταλογιστική πράξη σε βάρος του από το αρμόδιο όργανο (διατάκτη της δαπάνης), σύμφωνα με τη διάταξη της παρ.2 του άρθρου 33 του ν.2362/95....".

Αντιθέτως, προκειμένου να μετριαστεί ο διοικητικός φόρτος για τους διευθυντές, υποδιευθυντές και το σύλλογο διδασκόντων, η λύση που υποστηρίζουμε είναι να υλοποιηθεί ένα παλιό αίτημα του κλάδου, σύμφωνα με το οποίο όλα τα σχολεία (ή τουλάχιστον τα μεγαλύτερα) πρέπει να έχουν γραμματέα. Το μέτρο έπρεπε να είχε εφαρμοστεί από πολύ παλιά και αυτό θα μπορούσε να γίνει είτε με αποσπάσεις είτε με διορισμό ή εθελούσιες μετατάξεις διοικητικών ΔΥ στα σχολεία.

Με βάση, λοιπόν, τα παραπάνω, λειτουργήσαμε (και λειτουργούμε πάντα) με γνώμονα την προστασία όχι μόνο των σχολείων αλλά και των συναδέλφων, σύμφωνα με τις διεκδικήσεις μας ως κλάδος. Όσοι πράττουν αλλιώς, βάζουν σε σοβαρό κίνδυνο τους συναδέλφους κι έχουν ευθύνη για αυτήν τους τη στάση.

3)      ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ-ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ

Στη συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ στις 10/07/2015, εξετάστηκαν κι εγκρίθηκαν οι αριθμητικές υπεραριθμίες και τα οργανικά κενά σε κάθε σχολική μονάδα της Κορινθίας. Ο αναλυτικός Πίνακας βρίσκεται εδώ: http://tinyurl.com/q7qrnvl , όπου μπορούν οι συνάδελφοι να βρουν και τις δηλώσεις-αιτήσεις.

Στη συνεδρίαση υποστηρίξαμε τη θέση του κλάδου (ΟΛΜΕ, ΑΠ656, 07/02/2008, εδώ: http://tinyurl.com/o2kqq2t  ) υπέρ του να δοθούν τα οργανικά κενά των Διευθυντών με το αιτιολογικό ότι, ούτως ή άλλως οι εν λόγω συνάδελφοι θα καλύψουν πραγματικές λειτουργικές ανάγκες, ότι δεν προκαλείται βλάβη στο σχολείο ή στους συναδέλφους αλλά και με τη ρητή αναγνώριση πιθανής υπεραριθμίας εκ μέρους των συναδέλφων που θα πάρουν αυτές τις οργανικές, σε περίπτωση που επιστρέψουν οι διευθυντές. Δυστυχώς, το Συμβούλιο απέρριψε αυτήν τη θέση μας, που άλλωστε θα έδινε πάνω από 20 οργανικές σε συναδέλφους, με 4-1 (δηλ μειοψηφίσαμε μόνο εμείς).

Στον σύνδεσμο αυτόν ( http://tinyurl.com/ptdzq99 ) υπάρχει μια αναλυτική παρουσίαση με παραδείγματα σχετικά με τις υπεραριθμίες κτλ του αείμνηστου αιρετού των Κυκλάδων Χρήστου Φιρντινίδη, που έφυγε από κοντά μας φέτος με ξαφνικό τρόπο. Ο Χρήστος ήταν ένας από τους ανθρώπους που, σε δύσκολες εποχές, άλλαξε ριζικά την κατάσταση στα ΠΥΣΔΕ υπέρ των συναδέλφων. Χρήστο, θα σε θυμόμαστε για πάντα...

Επόμενη συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ Κορινθίας την ερχόμενη Παρασκευή 17/07/2015.

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς,

Πάνος Ντούλας, Αιρετό τακτικό μέλος του ΠΥΣΔΕ Κορινθίας,

Τηλ: 6936374902

Ταχυδρομείο: [email protected]

Ιστολόγιο: http://antimathimata.blogspot.gr

Πάνος Κατσούλας, Αιρετό αναπληρωματικό μέλος του ΠΥΣΔΕ Κορινθίας,

Τηλ: 6944147020

Ταχυδρομείο: [email protected]

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 16/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

toualeta
Αυνανισμός: Ουρολόγος καταρρίπτει τους πιο κοινούς μύθους
Όπως μάλιστα η ίδια διευκρινίζει με τους μύθους ότι η αυτοϊκανοποίηση μπορεί να οδηγήσει σε τύφλωση ή στην ανάπτυξη τριχοφυΐας στις παλάμες δήλωσε...
Αυνανισμός: Ουρολόγος καταρρίπτει τους πιο κοινούς μύθους
arxaioi
Ποιες είναι οι απαγορευμένες ουσίες που έκαναν χρήση οι αρχαίοι Έλληνες και οι Ρωμαίοι
Οι αρχαίοι Έλληνες και οι Ρωμαίοι δεν ήταν οι μόνοι Ευρωπαίοι που έκαναν χρήση ουσιών
Ποιες είναι οι απαγορευμένες ουσίες που έκαναν χρήση οι αρχαίοι Έλληνες και οι Ρωμαίοι
EGKEFALOS
Αυτό το ζιζανιοκτόνο προκαλεί μόνιμη βλάβη στον εγκέφαλο ακόμη και μετά από σύντομη επαφή
Τα ευρήματα της ομάδας βασίζονται σε προηγούμενη έρευνα του Arizona State University που καταδεικνύει μια σχέση μεταξύ της έκθεσης στη γλυφοσάτη και...
Αυτό το ζιζανιοκτόνο προκαλεί μόνιμη βλάβη στον εγκέφαλο ακόμη και μετά από σύντομη επαφή