Thumbnail
Ανακοίνωση

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

Αιτία για την ανακοίνωση αυτή αποτέλεσαν οι βαθμοί των μαθητών μας, που πρόσφατα αναρτήθηκαν στα σχολεία του νομού, στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας. Επειδή οι βαθμοί απείχαν πάρα πολύ από το επίπεδο επιδόσεων πολλών μαθητών μας, κάναμε μια στοιχειώδη έρευνα στους αναρτημένους βαθμούς, η οποία αποκάλυψε ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με τη βαθμολόγηση.

Τα στατιστικά στοιχεία απέδειξαν ότι, ενώ το πανελλαδικό ποσοστό στην κλίμακα 15 – 18 προσεγγίζει το 24%, στο νομό Ημαθίας το αντίστοιχο είναι 8,41% και μάλιστα η συντριπτική πλειοψηφία των βαθμών των μαθητών μας είναι ανάμεσα στο 15 – 16.

Η απόκλιση αυτή, που προφανώς ενισχύει την προηγούμενη κλίμακα βαθμολογίας, είναι πολύ μεγάλη για να θεωρηθεί, έστω και οριακά, φυσιολογική. Δείχνει ασφαλώς πως κάτι δεν πήγε καλά στην βαθμολόγηση των μαθητών μας απ’ το αρμόδιο βαθμολογικό κέντρο το οποίο -ειρήσθω εν παρόδω- δεν το ξέρουμε, καθότι φαίνεται πως αποτελεί σοβαρό κρατικό απόρρητο!

Κατανοούμε τη δυσκολία βαθμολόγησης των γραπτών στις πανελλαδικές εξετάσεις, η οποία προκύπτει από πολλούς παράγοντες, όπως επίσης και τον μεγάλο κόπο των συναδέλφων βαθμολογητών να ανταποκριθούν με ευθύνη στο σοβαρό καθήκον τους. Ξέρουμε συνάμα ότι επωμίζονται το βάρος να αντεπεξέλθουν ταυτόχρονα και σε όλα τα στρεβλά και ανάποδα που έχει το ίδιο το σύστημα των εξετάσεων αυτών. Είναι ανάγκη όμως να τονίσουμε πως όλα αυτά δεν ακυρώνουν την προσοχή με την οποία πρέπει να προσεγγίζει κανείς τη βαθμολόγηση των γραπτών. Όχι μόνο για να ελαχιστοποιηθεί η όποια αδικία, αλλά και για να μην απαξιωθεί η προσπάθεια και ο κόπος των μαθητών μας.

Είναι σε γνώση μας ότι δεν υπάρχει δυνατότητα επανεξέτασης και, επομένως, διόρθωσης όποιου τυχόν λάθους. Για τους παραπάνω λόγους θα προτείναμε να δίνονται από την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων ακριβέστερες οδηγίες, για κάθε επιμέρους ερώτημα, ΚΟΙΝΕΣ σε όλα τα βαθμολογικά κέντρα, ώστε οι μαθητές, του νομού μας τουλάχιστον, να μην «πέφτουν θύματα» – για τρίτη φορά από αρχής Πανελληνίων εξετάσεων – της δυσλειτουργίας του συστήματος βαθμολόγησης. Ας σταματήσει εδώ!

Οι καθηγήτριες και οι καθηγητές που δίδαξαν και βαθμολόγησαν το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στον νομό Ημαθίας.

 

Πηγή: anexartitosima.wordpress.com

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Απόλυτος θρίαμβος για μαθήτρια πολύτεκνης οικογένειας – 20 σε όλα τα μαθήματα στις Πανελλαδικές

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 25/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

λεωφορείο
Το λεωφορείο της ντροπής: Δρομολόγιο χθες, μέρα καύσωνα, με ανοιχτή πόρτα επειδή δεν είχε Air Condition

Την ώρα που η χώρα διαφημίζει την ψηφιακή της «μετάβαση», στους δρόμους της Αθήνας εκτυλίσσονται σκηνές... κινηματογραφικού παλαιού...

Το λεωφορείο της ντροπής: Δρομολόγιο χθες, μέρα καύσωνα, με ανοιχτή πόρτα επειδή δεν είχε Air Condition
syriza
ΣΥΡΙΖΑ: Στις κάλπες για Κεντρική Επιτροπή αύριο – Για αναγέννηση του κόμματος κάνει λόγο ο Φάμελλος
Ο κ. Φάμελλος επισημαίνει ότι η ψηφοφορία θα πραγματοποιηθεί με φυσικό και ηλεκτρονικό τρόπο σε όλη τη χώρα, δίνοντας τη δυνατότητα σε όλα τα μέλη να...
ΣΥΡΙΖΑ: Στις κάλπες για Κεντρική Επιτροπή αύριο – Για αναγέννηση του κόμματος κάνει λόγο ο Φάμελλος
paideias
Υπουργείο Παιδείας: Προκήρυξη για θέσεις εκπαιδευτικών σε Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία 2025-2026
Προκήρυξη θητειών στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2025-2026
Υπουργείο Παιδείας: Προκήρυξη για θέσεις εκπαιδευτικών σε Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία 2025-2026