Thumbnail
ειδική αγωγή

του Δημήτρη Αργυρού

Σε μια χρονική συγκυρία που η πολιτική της κυβέρνησης των μνημονίων έχει διαλύσει την ειδική αγωγή, τη στιγμή που τα Ειδικά Σχολεία της πόλης βιώνουν τεράστια προβλήματα λειτουργικότητας όπως η υποχρηματοδότηση, οι ελλείψεις υλικοτεχνικών υποδομών, οι ελλείψεις ειδικού προσωπικού κλπ, σ” αυτή τη συγκυρία, τα συντεχνιακού τύπου αλισβερίσια και η οργανωτική ανικανότητα των υπευθύνων, έχουν αφήσει τα ειδικά σχολεία χωρίς βασικές ειδικότητες όπως αυτή του λογοθεραπευτή.
Για την ακρίβεια των λόγων μου, μέχρι την μέρα που έκλεισαν τα σχολεία για τις διακοπές των Χριστουγέννων, δεν έχει γίνει καμία πρόσληψη λογοθεραπευτή. Την στιγμή μάλιστα που είναι καταγραμμένες οι ανάγκες για λογοθεραπευτές από τους διευθυντές των ειδικών σχολείων και οι γονείς αναγκάζονται να πληρώνουν σε ιδιωτικά θεραπευτήρια 1€ το λεπτό!!! για να κάνει λογοθεραπεία το παιδί τους.
Όχι, δεν μπαίνει το ζήτημα ποια κατηγορία εργαζόμενων, είναι πιο χρήσιμη για την λειτουργία των ειδικών σχολείων. Τα ίδια ζητήματα μπαίνουν και για άλλες ειδικότητες της Ειδικής Αγωγής πχ εργοθεραπευτές, κοιν.λειτουργούς, ψυχολόγους κλπ. Ούτε τίθεται ζήτημα σύγκρουσης του τύπου “ο θάνατός σου η ζωή μου”, μεταξύ των κατηγοριών και των ειδικοτήτων. Τα ζητούμενα είναι, οι μαζικοί διορισμοί με βάση τις πραγματικές ανάγκες και η ορθολογιστική κατανομή των ειδικοτήτων με σκοπό την εύρυθμη λειτουργία των ειδικών σχολείων.
Και αυτό είναι κάτι που δεν το επιθυμούν οι κυβερνώντες, δημιουργώντας συνθήκες κοινωνικού αυτοματισμού. Το ζήτημα όμως είναι ότι στο παιχνίδι και τη λογική της κυβέρνησης μπαίνουν σε μεγάλο βαθμό και τα αιρετά μέλη του ΠΥΣΕΕΠ – οι εκπρόσωποι δηλαδή των εργαζομένων – ενώ ο σύλλογος εργαζομένων στην Ειδική Αγωγή είναι τουλάχιστον ανύπαρκτος.
Ας σημειωθεί δε πως σε τηλεφωνική επικοινωνία με το σχολικό σύμβουλο της ειδικής αγωγής της 5ης περιφέρειας, μας ενημέρωσε, πως έχει ζητηθεί η πρόσληψη 9 Λογοθεραπευτών!!!

Άραγε πότε θα γίνει αυτό, όταν τελειώσει η χρονιά ή όταν βγουν τα προγράμματα κοινωφελούς εργασίας, που παρεμπιπτόντως αξιοποιούνται για να δώσουν ένα ακόμη κτύπημα στις «ξεχαρβαλωμένες» εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών, δασκάλων, επιστημονικού και βοηθητικού προσωπικού.
Ένα μόνο μπορούμε να πούμε, κρίμα και πάλι κρίμα. Δεν μας μένει παρά ο συλλογικός αγώνας ενάντια στις συνθήκες διάλυσης της ειδικής αγωγής, για μια ζωή ανθρώπινη, με δικαιώματα και αξιοπρέπεια.
Καλές γιορτές

Ιωάννινα 23/12/2014

Οργανωτικός γραμματέας του συλλόγου Αναπήρων νομού Ιωαννίνων

 

ΠΗΓΗ: pamvotispress.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 7/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

κτήριο
Ζώντας σε μια κάθετη πόλη: Το κινεζικό κτίριο-πόλη που δεν χρειάζεται να το εγκαταλείψεις ποτέ
Regent International: Η «κάθετη πόλη» της Κίνας όπου ζουν 20.000 άνθρωποι – Καινοτομία ή κοινωνικός εγκλεισμός;
Ζώντας σε μια κάθετη πόλη: Το κινεζικό κτίριο-πόλη που δεν χρειάζεται να το εγκαταλείψεις ποτέ
foto_education.jpg
Καταγγελία: «Σχολικοί Σύμβουλοι-Αξιολογητές κάνουν επανειλημμένες τηλεφωνικές και ηλεκτρονικές οχλήσεις σε απεργούς εκπαιδευτικούς»
Επανειλημμένες οχλήσεις, τηλεφωνικές και ηλεκτρονικές, σε απεργούς εκπαιδευτικούς
Καταγγελία: «Σχολικοί Σύμβουλοι-Αξιολογητές κάνουν επανειλημμένες τηλεφωνικές και ηλεκτρονικές οχλήσεις σε απεργούς εκπαιδευτικούς»