Thumbnail
Ενημέρωση για την μισθολογία των αναπληρωτών

Έγγραφο της Ειδικής Υπηρεσίας Εφαρμογών Εκπαιδευτικών Δράσεων (ΕΥΕΕΔ) του Υπουργείου Παιδείας αναφέρει πως από εδώ και πέρα οι μισθοί των εκπαιδευτικών θα καταβάλλονται στο τέλος κάθε μήνα. Το έγγραφο αναφέρεται για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς που έχουν προσληφθεί από το πρόγραμμα Δημόσιων Επενδύσεων των μηνών Σεπτεμβρίου, Οκτωβρίου καθώς και του Νοεμβρίου 2014.

Να σημειώσουμε εδώ ότι, πάρα πολλοί αναπληρωτές έμειναν για ένα και δύο μήνες απλήρωτοι.

Τέλος όπως αναφέρει έγγραφο της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του υπουργείου Παιδείας μεταφέρθηκε το ποσό των 18.000.000 ευρώ στον τραπεζικό λογαριασμό της Ειδικής Υπηρεσίας Εφαρμογών Εκπαιδευτικών Δράσεων

alfavita.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

βροχή
Με βροχές και βοριάδες η Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου – Πού θα είναι έντονα τα φαινόμενα
Άστατος καιρός σύμφωνα με το Meteo, με καταιγίδες σε νότια και ανατολικά και παγετό στα βόρεια
Με βροχές και βοριάδες η Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου – Πού θα είναι έντονα τα φαινόμενα
μπαταρία
Άδεια μπαταρία στο αυτοκίνητο; Η μικρή συσκευή που σε γλιτώνει από τα χειρότερα
Τα φορητά jump starters αλλάζουν τα δεδομένα στην εκκίνηση του αυτοκινήτου και στέλνουν το σπρώξιμο στο παρελθόν
Άδεια μπαταρία στο αυτοκίνητο; Η μικρή συσκευή που σε γλιτώνει από τα χειρότερα
καμερα
Κάμερες στα σχολεία: Ασφάλεια ή υποκατάστατο κοινωνικής πολιτικής;
Καταγγελία της Ένωσης Γονέων για τη διαδικασία και το περιεχόμενο της συζήτησης περί καμερών στο Δημοτικό Συμβούλιο Ηρακλείου Αττικής
Κάμερες στα σχολεία: Ασφάλεια ή υποκατάστατο κοινωνικής πολιτικής;