Thumbnail
ΑΤΑΞΙΑ

ΑΤΑΞΙΑ: Οι προγραμματικές μας θέσεις στο 11ο Συνέδριο ΟΕΛ-ΟΑΕΔ (13-14 Νοεμβρίου 2014)

ΑΤΑΞΙΑ - 11ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ

ΚΡΙΤΙΚΗ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΩΝ(!) ΟΕΛ-ΟΑΕΔ - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ 

Ούτε συνένοχοι ούτε θεατές… Οι εκπαιδευτικοί του ΟΑΕΔ πρωταγωνιστές!

ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ, ΑΝΑΤΡΟΠΗ, ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ

Η πορεία προς την «έξοδο από τα μνημόνια» που προδιαγράφει η κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου, για να υποστηρίξουν το λεγόμενο «success story», σηματοδοτεί νέες αντιλαϊκές μεταρρυθμίσεις και νέο σχέδιο υποταγής. Στο στόχαστρο της κυβερνητικής πολιτικής, που υπαγορεύεται...

ευθέως από την τρόικα, μπαίνουν ξανά τα λαϊκά εισοδήματα. Η επιβολή ακόμα μεγαλύτερης φοροληστρικής πολιτικής με τα νέα χαράτσια, τον ΕΝΦΙΑ και οι επερχόμενες ανατροπές σε νέες μειώσεις μισθών και συντάξεων θα βαθύνουν και θα διευρύνουν ακόμα περισσότερο τη φτώχεια και την εξαθλίωση σε πλατύτερα τμήματα του λαού.

Η συμφωνία της Λισαβόνας επιβάλει για την εκπαίδευση της χώρας μας ανάλογες προσαρμογές στις ανάγκες των αγορών με την παράδοσή της στους ιδιώτες (ΣΔΙΤ), στην γενικευμένη κατάρτιση και την απλήρωτη μαθητεία. Εισάγουν άμεσα την ανταποδοτική κατάρτιση με χορηγούς και μετατρέποντας τους μαθητές σε πελάτες (βλέπε ΟΟΑΣΑ) με απώτερο στόχο την μεταβίβαση των ΙΕΚ-ΣΕΚ στην παραπαίουσα αυτοδιοίκηση. Οι 118 συνάδελφοί μας εκπαιδευτικοί που βρέθηκαν στις λίστες των διαθεσίμων, της διοίκησης δεν έτυχαν της συμπαράστασης της ΟΕΛ ενώ η αγωνιστική αλληλεγγύη των υπολοίπων μας δεν ήταν η ανάλογη της περίστασης.

Ο λεγόμενος «εκσυγχρονισμός» και το λιγότερο κράτος, που προαναγγέλλει η κυβέρνηση δια στόματος Κυρ. Μητσοτάκη, με την εφαρμογή της ύπουλης και ανήθικης αξιολόγησης συναντά τις σημαντικές αντιστάσεις της πλατιάς πλειοψηφίας των εργαζομένων στο Δημόσιο. Στον ΟΑΕΔ μόνο η Ομοσπονδία των διοικητικών υπαλλήλων αντιπάλεψε αγωνιστικά την εφαρμογή της και για τον λόγο αυτό απο το 11ο συνέδριό μας χαιρετίζουμε ως χώρος αυτόν τον αγώνα και ταυτόχρονα ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΜΕ την ανυπαρξία της ΟΕΛ και στο μέγα θέμα της αξιολόγησης - χειραγώγησης. 

Για μια ακόμα φορά τονίζουμε πως η αξιολόγηση που μπαίνει σε εφαρμογή, ως στόχο έχει την επιβολή φτώχειας διάρκειας για τη μεγάλη πλειοψηφία των εργαζομένων στο Δημόσιο, ανοίγει διάπλατα τις πόρτες για απολύσεις ενώ επιδιώκει να δημιουργήσει ένα νέο μοντέλο εργαζόμενου φτωχού και υποταγμένου. Δεν υπάρχει καλή ή κακιά αξιολόγηση είναι ταξική και σκοπεύει στην επιβολή ενός άγριου φιλελευθερισμού που τα θέλει όλα υπέρ του ιδιωτικού κεφαλαίου. 

Η συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ και ΝΔ εκτελώντας τις διαταγές της τρόικας, δεσμεύτηκε για 25.000 διαθεσιμότητες και 15.000 απολύσεις στο δημόσιο ως το 2014. 

Προχωρούν σε φοροεπιδρομή με νέες μειώσεις μισθών, κατάργηση του εφάπαξ, κλείσιμο σχολείων, Νοσοκομείων, ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου.

Σίγουρα το 11ο Συνέδριο της ΟΕΛ-ΟΑΕΔ ίσως να είναι η τελευταία ευκαιρία για τον κλάδο των εκπαιδευτικών των σχολών μας ώστε να οργανώσουν την συλλογική τους άμυνα απέναντι στις μνημονιακές πολιτικές κατεδάφισης της δημόσιας ΤΕΕ και της εξαθλίωσής μας.

Οι εκπαιδευτικοί των σχολείων μας εκτός την δαμόκλειο σπάθη των «διαθεσιμοτήτων», έχουν να αντιμετωπίσουν τον βραχνά της συμπλήρωσης του ωραρίου, τις συνεχείς μειώσεις του μισθού τους, την αβεβαιότητα του συνταξιοδοτικού καθώς και την καθημερινότητα ενώ από την άλλη πλευρά σε συνδικαλιστικό επίπεδο η Ομοσπονδία έχει βάλει λουκέτο. Έχουν διαμορφώσει μια «γεμάτη υποσχέσεις» αναμονή βολέματος, εγκλωβισμού σε απραξία και εφησυχασμού των συναδέλφων, χρησιμοποιώντας τους κομματικούς και διοικητικούς μηχανισμούς της αδρανοποιημένης πλειοψηφίας του Δ.Σ. της ΟΕΛ. 

Σαν φάρσα φαντάζουν σήμερα οι εκπρόσωποι της ΔΑΚΕ, που αντί συγνώμης για την “εγκληματική” ανυπαρξία και τον “ραγιαδισμό” τους που έχουν επιδείξει, τώρατολμούν να απειλούν και να εκβιάζουν καταστάσεις για την άρον άρον ξανά απόλυτη επικράτησή τους, ώστε να συνεχίσουν το “θεάρεστο” έργο τους στην ΟΕΛ !

Η απουσία αγωνιστικής εκπροσώπησης στο Δ.Σ. της ΟΕΛ έδειξε ότι και οι συνάδελφοι της Συσπείρωσης ήταν πολιτικά αδύναμοι να αναχαιτίσουν μόνοι τους τον αυταρχισμό, την αλαζονεία και την περιθωριοποίηση της ομοσπονδίας. Έλειπαν από την μεριά τους οι πρωτοβουλίες και περιοριζόταν σε κάποιες ανακοινώσεις μόνο.

Τι επιδιώκουν σήμερα στην εκπαίδευση;

Αποδομούν τη δημόσια Τεχνική Εκπαίδευση και τη “δένουν” στις Ειδικές Ελεύθερες Οικονομικές Ζώνες γερμανικών επιχειρηματικών συμφερόντων με ευέλικτη κατάρτιση και απλήρωτη παιδική μαθητεία.

· Την μείωση των δημοσίων δαπανών στο 50% υπέρ των τοκογλύφων δανειστών της χώρας

 · Την περιστολή των δημοκρατικών δικαιωμάτων των καθηγητών

 · την κατάργηση των μόνιμων εκπαιδευτικών,

 · Κατάργηση των τομέων και ειδικοτήτων κυρίως της βιομηχανικής παραγωγής

· Το κλείσιμο της επαγγελματικής εκπαίδευσης του ΟΑΕΔ

· την άτυπη ευέλικτη κατάρτιση στη θέση του δημόσιου δωρεάν τεχνικού σχολείου

 · την μετατροπή του μαθητή και του γονέα σε πελάτη

 · Την αύξηση του εργασιακού χρόνου και του διδακτικού ωραρίου,

 · την μείωση των αποδοχών, της σύνταξη και εξαΰλωση του εφάπαξ

 · Την αξιολόγηση-πειθάρχηση-τιμωρία, τρομοκρατία και απόλυση

 · Την ολοκλήρωση των αντιδραστικών αναδιαρθρώσεις και την επαναφορά του εργασιακού μεσαίωνα.

 · την απλήρωτη μαθητεία των χαμάληδων

 · Την γενικευμένη κατάρτιση (μεταγυμνασιακά ΣΕΚ),

 · την δραματική μείωση των μαθητών στη δημόσια β/θμια ΤΕΕ Την εκποίηση των κτιριακών υποδομών του ΟΑΕΔ.

 · ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΣΕΚ

Τι Σωματείο θέλουμε εμείς: 

 Οι ελλείψεις εκπαιδευτικών στις σχολές. Οι καταργήσεις ειδικοτήτων στις ΕΠΑΣ, όπως τα εκπαιδευτικά, μισθολογικά και συνταξιοδοτικά θέματα, ενώ ένα κλίμα διάλυσης των σχολείων απλώνεται διάχυτα, κάτω από το βάρος της υποχρηματοδότησης και των δεκάδων αρνητικών «διαρθρωτικών» αλλαγών του Οργανισμού στα πλαίσια των σχεδίων της Ε.Ε. γερμανικών συμφερόντων, συνθέτουν τα σοβαρά θέματα, που δυστυχώς το συνδικαλιστικό μας όργανο παρέμενε θεατής των εξελίξεων. 

 Αρνήθηκε ακόμα να καταδικάσει την αντιδημοκρατική και αυταρχική ενέργεια της διοίκησης να βάλει στον “γύψο” και να φιμώσει ολόκληρη παράταξη και να “εκδικηθεί” τον συνάδελφο που έστειλε την ανακοίνωση στα σχολεία, συνταυτιζόμενοι οι “συνάδελφοι” της ΔΑΚΕ με τον σκληρό πυρήνα της πολιτικής δίωξης του συναδέρφου. Που και αυτή την φορά ο διωκόμενος “συμπτωματικά” ήταν από την δική μας πλευρά! 

Σε αυτό το αρνητικό τοπίο για την εκπαίδευση και τους εκπαιδευτικούς του ΟΑΕΔ η πλειοψηφία του Δ.Σ. της ΟΕΛ στέλνει “σήματα καπνού” στη διοίκηση εκδηλώνοντας την τυφλή τους υπακοή και αν συνεχίσουν οι ίδιοι συσχετισμοί στο σωματείο μας θα γίνουν ακόμα ποιο “επικίνδυνοι” για τα συμφέροντα των εργαζόμενων καθηγητών, όπως επίσης και για το μέλλον των σχολείων μας! Για το λόγο αυτό η αριστερά και οι ανέναταχτοι συνάδελφοι παρά τις πολιτικές μας διαφορές που αντικειμενικά υπάρχουν, μια νέα αυτοδυναμία της ΔΑΚΕ, οφείλουν και πρέπει να την αποτρέψουν, γιατί θα είναι συνδικαλιστικά καταστροφική για το χώρο μας, όπως έδειξε η μέχρι τώρα πορεία τους. Χωρίς να ξεχνάμε και τον αμφίσημο ρόλο της πάλαι ποτέ ΠΑΣΚ, που έχει σοβαρές ευθύνες που φθάσαμε μέχρι εδώ. Αντιλαμβανόμενοι την πολιτική συγκυρία, εμείς δεν θα απεμπολίσουμε σε αυτό το συνέδριο τον καθοριστικό και αποφασιστικό ρόλο μας, που μας έδωσαν οι συνάδελφοί μας να παίξουμε, για την αγωνιστική ανόρθωση της Ομοσπονδίας, προς όφελος των συναδέλφων μας.

Η συνδικαλιστική οργάνωση και οι αγώνες στην σημερινή πολιτική συγκυρία είναι αναγκαίοι, γιατί η αντίσταση στην καπιταλιστική βαρβαρότητα έχει ιστορική σημασία. Η ανασυγκρότηση του εργατικού-εκπαιδευτικού και λαϊκού κινήματος αποτελεί προϋπόθεση για την σωτηρία του λαού. Σήμερα, για να είναι χρήσιμο το συνδικαλιστικό κίνημα πρέπει να συγκρουστεί αποφασιστικά με τις κυρίαρχες πολιτικές, να ενώνει τους εργαζόμενους ξεπερνώντας τόσο μικροπαραταξιακές λογικές και κομματικές περιχαρακώσεις, όσο και τις κυβερνητικές προσπάθειες διαίρεσης του κόσμου της δουλειάς. Το σωματείο πρέπει να παράγει αυτόνομη εργατική πολιτική και να διακρίνεται από την αγωνιστική του δράση.

Ασφαλώς και ο συνδικαλισμός δεν μπορεί να υποκαταστήσει την πολιτική. Οι συνδικαλιστικοί και κοινωνικοί αγώνες δεν μπορούν παρά να είναι πολιτικοποιημένοι με όσο το δυνατό διευρυμένες κοινωνικές και εργατικές συμμαχίες στην κατεύθυνση ότι οι εργαζόμενοι δεν πρέπει να πληρώσουν την κρίση που προκάλεσε η ολιγαρχία και το πολιτικό της προσωπικό. 

Το νέο Δ.Σ. της ΟΕΛ-ΟΑΕΔ πρέπει να διαμορφώσει τις προϋποθέσεις συσπείρωσης των συναδέλφων μας στους πρωτοβάθμιους Συλλόγους. Παράλληλη ενεργή συμμετοχή μας σε ένα παλλαϊκό ενωτικό, αγωνιστικό κίνημα ανατροπής προκειμένου να εναντιωθεί στους σχεδιασμούς των δανειστών, της κυβέρνησης, της Ε.Ε. και του Δ.Ν.Τ. Το επονείδιστο χρέος δεν το δημιούργησαν οι εργαζόμενοι καθηγητές, ούτε και οφείλουν τίποτε σε κανέναν τοκογλύφο. Τα νέα σχέδια υποταγής σκοπεύουν στην επιβολή ενός «αέναου» Μνημόνιου, που θα οδηγεί στη διαχρονική μείωση μισθών και συντάξεων, στη φτώχεια, την ανεργία, την κατάρρευση και πλήρη εμπορευματοποίηση των δημόσιων κοινωνικών αγαθών της παιδείας και της υγείας, στην πώληση της δημόσιας περιουσίας, του νερού και της ενέργειας στην πρόκληση εν τέλει μιας τεράστιας κοινωνικής καταστροφής.

Οφείλουμε ως εργαζόμενοι εκπαιδευτικοί να υπερασπιζόμαστε την εθνική ανεξαρτησία, τη δημοκρατία τα δικαιώματα στη μόνιμη και αξιοπρεπή εργασία και μόρφωση προβάλλοντας το όραμα για μια ανθρωποκεντρική κοινωνία, χωρίς διακρίσεις.

ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ ΟΕΛ - ΟΑΕΔ (2014-2015)

Το συνδικαλιστικό έλλειμμα συμμαχιών, από το προηγούμενο διάστημα, και οι ευθύνες της πλειοψηφίας στην Ομοσπονδία, που έπρεπε να είχε αναπτυχθεί στην Δημόσια Δ/θμια ΤΕΕ και στην εκπαίδευση του ΟΑΕΔ, είναι μεγάλες. Δεν έλαβαν υπόψη τους το συγκριτικό εκπαιδευτικό πλεονέκτημα του χώρου και την πολύπλευρη και μακρόχρονη εμπειρία των συναδέλφων, καθώς και τις σοβαρές κτιριακές και εργαστηριακές υποδομές που υπάρχουν και ρημάζουν, όπως και την τεχνογνωσία-εμπειρία που έχουν οι συνάδελφοι όλων των ειδικοτήτων και αντί να διαμορφωθεί μια συνολική πρόταση αναβάθμισής της εκπαίδευσης του ΟΑΕΔ (σε συνεργασία και με άλλους συνδικαλιστικούς φορείς της εκπαίδευσης), χωρίς συντεχνιακές λογικές και περιχαρακώσεις η πλειοψηφία εγκλώβισε τις προσδοκίες του κινήματος στις φήμες και τις υποσχέσεις του κάθε λογής παράγοντα του συγκεβερνητισμού.

Όλα αυτά είναι αποτέλεσμα έλλειψης έως σήμερα ενός αγωνιστικού προσανατολισμού της Ομοσπονδίας, για την αναχαίτιση της μνημονιακής πολιτικής και καταδίκης της αυταρχικής πρακτικής της διοίκηση που έχουν αναφορά στον παλιό κόσμο

Επιτέλους πρέπει οι εκπαιδευτικοί να πάρουν τις τύχες στα χέρια τους και να μην περιμένουν τίποτε πλέον από όλους αυτούς που χρόνια τώρα μας έχουν οδηγήσει σε συνδικαλιστική χρεοκοπία!

Μπαίνει επιτακτικά το ερώτημα πως απαντάμε; Έχουμε τη βαθιά πεποίθηση πως η πολιτική αυτή μπορεί να αναχαιτιστεί και να ανατραπεί μόνο μέσα από τον μαζικό, ενιαίο και παρατεταμένο αγώνα των εργαζομένων και όλου του λαού. Οφείλουμε ως εκπαιδευτική ομοσπονδία να φέρουμε στην ημερήσια διάταξη το τρίπτυχο Μισθός, Παιδεία, Υγεία- πρόνοια, μόνιμη και σταθερή εργασία για όλους ως βάση πραγματικών αιτημάτων, που μπορούν να συσπειρώσουν ευρύτερες εργατικές και λαϊκές δυνάμεις.

Με βήματα σταθερά, αποφασιστικά, που θα «πατάνε» πάνω στην πραγματικότητα, που θα εμπνέουν τους εργαζόμενους και θα τους δημιουργούν την ελπίδα ότι μπορούν να αντιστρέψουν τη μαύρη πραγματικότητα, ότι μπορούν να αποκρούσουν τον εργασιακό εφιάλτη της κυβέρνησης και της τρόικα, μπορούν να προκύψουν αγώνες μαζικοί ενωτικοί ταξικοί και αποφασιστικοί. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δημιουργία ενός ισχυρού μετώπου τόσο στην «κορυφή» του συνδικαλιστικού κινήματος, όσο όμως και κυρίως στη βάση των εργαζομένων στους βασικούς τομείς του λεγόμενου κοινωνικού κράτους αλλά και με τους εργαζόμενους στον χειμαζόμενο ιδιωτικό τομέα. 

Σε αυτή την κρίσιμη περίοδο για τους συναδέλφους μας και την κοινωνία γενικότερα θεωρούμε ότι δεν μπορούμε να ανατρέψουμε την μνημονιακή πολιτική μόνοι μας. Χρειάζονται κλαδικές και ευρύτερες συμμαχίες. Γι’ αυτό το λόγο στο νέο Δ.Σ. η δικιά μας παρουσία και η στάση μας στις αποφάσεις και στην λειτουργία του ως συνδικάτου των εργαζομένων και όχι ενός γραφειοκρατικού μηχανισμού της διοίκησης, θα καθορίζεται από τις προγραμματικές μας θέσεις-αρχές-αιτήματα και την ολοκληρωμένη αγωνιστική μας πρόταση, που καταθέτουμε στο 11ο Συνέδριο. Επιδίωξή μας είναι η σύνθεση των απόψεων σε διεκδικητική κατεύθυνση και την αγωνιστική δράση της ΟΕΛ-ΟΑΕΔ. 

Με την συμμετοχή μας στο Δ.Σ. της Ομοσπονδίας θέλουμε να συμβάλουμε  ώστε η ΟΕΛ και οι Περιφερειακοί Σύλλογοι να υψώσουν ένα τεράστιο πλέγμα προστασίας για όλους τους συναδέλφους μας, από τις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές των κυβερνήσεων και κάθε αυθαιρεσία της Διοίκησης με απώτερο στόχο την εξασφάλιση της συνέχειας της ύπαρξής μας ως μόνιμοι εκπαιδευτικοί ΟΑΕΔ. 

Τι πρέπει να επιδιώξει το νέο Δ.Σ:

· Απαρχή ενός σοβαρού εσωτερικού διαλόγου μεταξύ των συναδέλφων και ανοίγουμε την συζήτηση με όλες τις εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες για την διαμόρφωση κοινής πρότασης διεκδίκησης για το μέλλον των σχολείων μας.

· Οργάνωση εκπαιδευτικού συνεδρίου για την ΤΕΕ του ΟΑΕΔ 

· Απαιτεί την αλλαγή του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας της διεύθυνσης εκπαίδευσης του ΟΑΕΔ και των συμμετοχικών οργάνων με δημοκρατική και διάφανη λειτουργία αυτών.

· Προχωρά στην οργάνωση αγωνιστικών κινητοποιήσεων μαζί με την Ομοσπονδία των διοικητικών για την διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα του οργανισμού και της εκπαίδευσης.

· Απαιτεί αξιοκρατία και διαφάνεια παντού.

· Ελευθερία, δικαιοσύνη, δημοκρατικά δικαιώματα στα σχολειά, καταγγέλει τον αυταρχισμό της διοίκησης – άμεσα απαιτεί το σταμάτημα όλων των συνδικαλιστικών διώξεων συναδέλφων.

· Κατάργηση του αντιδημοκρατικού και αυταρχικού νόμου για το αυταρχικό και αντιδημοκρατικό πειθαρχικό δίκαιο.

· Απαιτεί να μην γίνει καμία απόλυση καθηγητή / τριας.

· Ασκεί κάθε ένδικο μέσο υπέρ των συναδέλφων που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα.

· Διεκδικεί την αναβάθμιση την λειτουργία της ΟΕΛ-ΟΑΕΔ σε όλα τα επίπεδα.

· Λειτουργεί ως Δ.Σ. site και κάθε άλλο επικοινωνιακό μέσο για την άμεση ενημέρωση των συναδέλφων στα σχολεία.

· Αξιοποιεί όλα τα ΜΜΕ.

· Εκδίδει έντυπα, αφίσες και κάθε άλλο ενημερωτικό υλικό σών κ.λ.π. καθώς επίσης και ενός βιβλίου-καλεντάρι με την ιστορία των ανθρώπων του κλάδου στις σχολές ΟΑΕΔ.

· Κάνει ανοιχτές συνεδριάσεις της Ομοσπονδίας και ημερίδες εκ περιτροπής στα σχολεία στις έδρες των περιφερειών, ανάλογα με την θεματολογία.

· Καθιέρωση εκδήλωσης για τους συναδέλφους που αποχωρούν από την υπηρεσία

· Προχωρά σε Δημόσια λογοδοσία στα σχολεία με στήριξη της Ομοσπονδίας των αιρετών στο Υ.Σ.

Με τον οργανωμένο αγώνα σε κοινά αιτήματα και στόχους που ενώνουν μπορούμε μαζί με όλο το εκπαιδευτικό κίνημα της χώρας να ανατρέψουμε την αντιλαϊκή πολιτική.

ΘΕΣΜΙΚΕΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ :

· Ενιαία δημόσια δωρεάν δευτεροβάθμια ΤΕΕ.

· Την ελεύθερη πρόσβαση των αποφοίτων στην τριτοβάθμια εκπ/ση σε αντίστοιχο τομέα της ειδικότητάς τους. 

Η εκπαίδευση του ΟΑΕΔ να ανήκει στο δίκτυο της τυπικής δημόσιας Δ/θμιας Εκπ/σης του ενιαίου συστήματος της ΤΕΕ, με ταυτόχρονη κατάργηση των άτυπων ΣΕΚ και κάθε άλλης μορφής κατάρτισης. 

Οι ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ να μετεξελιχθούν σε Σχολές Τεχνών και Επαγγελμάτων τριετούς φοίτησης.

Να ζούμε με αξιοπρέπεια από τον μισθό μας – Επαναφορά των αποδοχών μας στο 2009. 

· Καμία αξιολόγηση εκπαιδευτικής μονάδας και εκπαιδευτικών που οδηγούν στην απόλυση.

· Κατάργηση του νόμου για το φτωχολόγιο μισθολόγιο-βαθμολόγιο.

· Δεν δεχόμαστε καμία διαθεσιμότητα και απόλυση συναδέλφων- επαναφορά των διαθέσιμων συναδέλφων στα σχολεία. 

· Εκδημοκρατισμός και διαφάνεια στα όργανα λήψεων αποφάσεων της εκπαίδευσης του ΟΑΕΔ. 

· Αξιοκρατικές επιλογές στελεχών εκπαίδευσης-Καταγγέλλουμε κάθε παραγοντισμό σε βάρος θεσμών και προσώπων. 

· Πλήρης συνταξιοδότηση στα 30 χρόνια προϋπηρεσίας ανεξαρτήτου ορίου ηλικίας.

· Επαγγελματικά δικαιώματα στους πτυχιούχους των σχολών μας σύμφωνα με τις απαιτήσεις της ειδικότητάς τους στην αγορά εργασίας.

· Την επαναφορά λειτουργίας των Μαθητικών εστιών του Οργανισμού. 

· Την δωρεάν σίτιση και μετακίνηση σε όλους τους μαθητές.

Μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών στις σχολές ΟΑΕΔ με κριτήριο την χρονολογία κτήσης του πτυχίου και τη συνολική εκπαιδευτική προϋπηρεσία από ενιαίους πίνακες.

Κατάργηση του θεσμού των ωρομισθίων με ταυτόχρονη αξιοποίηση των συναδέλφων που εργάζονται χρόνια στις σχολές ΟΑΕΔ, και αναγνώριση της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας τους στον ΟΑΕΔ ισότιμα με του Υπ. Παιδείας. 

Σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή στα εργαστήρια ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ με χρηματοδότηση από τις δημόσιες δαπάνες και αξιοποίηση και άλλων επενδυτικών πόρων. 

· Αύξηση της κρατικής επιχορήγησης στις επιτροπές οικονομικών για τα λειτουργικά έξοδα των σχολικών μονάδων και απλούστευση των διαδικασιών αυτών. 

· Επαναλειτουργία των ειδικοτήτων που καταργήθηκαν 

Λέμε ΟΧΙ στο ξεπούλημα-παραχώρηση των κτηριακών υποδομών των Σχολών ΟΑΕΔ. 

Προσλήψεις μόνιμου βοηθητικού προσωπικού (φύλακες, καθαρίστριες, συντηρητές, γραμματειακή υποστήριξη σχολείων) 

Ίδρυση εκπαιδευτικών συνεταιρισμών σε κάθε σχολική μονάδα για τη λειτουργία των κυλικείων με την επιμέλεια των οικονομικών επιτροπών, τη συμμετοχή των μαθητών και την εποπτεία του Συλλόγου διδασκόντων 

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ-ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΑ:

· Να αντιδράσουμε στη μετατροπή του ο ΟΑΕΔ σε δίκτυο δια βίου κατάρτισης μέσω των ΣΕΚ και του ελληνογερμανικού επιμελητηρίου. 

· «ΟΧΙ" στις καταργήσεις ειδικοτήτων. 

· Απαιτούμε την ίδρυση νέων ειδικοτήτων, όπως αγροτουρισμού, οινοποιίας, τυποποίησης αγροτικών προϊόντων ΠΟΠ, γαλακτοκομίας-τυροκομίας, Μελισσοκομίας, αρτοποιίας-Ζαχαροπλαστικής, διαχείρισης απορριμμάτων και βιολογικών καθαρισμών, τεχνιτών συντήρησης ελκυστήρων, Οχημάτων-δικύκλων και εξωλέμβιων μηχανών, τεχνίτες καύσεως κίνησης αερίων LPG και CNG, Μηχανοτρονικής, συντήρησης δικτύων πόλεων, τεχνίτες ελαιοτριβείων, τεχνίτες συσκευασίας σε περιοχές, που θα στηρίζεται η τοπική παραδοσιακή πρωτογενή και η τεχνική-εμπορική οικονομία.
 

· Ετήσια καθολική επιμόρφωση παιδαγωγική και επαγγελματική όλων των εκπαιδευτικών των ειδικοτήτων του Οργανισμού στις νέες τεχνολογίες με ταυτόχρονη αναγνώρισή της. 

· Οριζόντια τακτική ενημέρωση όλων των σχολών και των συναδέλφων με βάση δεδομένων από το Σύλλογο για εκπαιδευτικά εργασιακά θέματα με την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών. 

· Άμεση ηλεκτρονική επικοινωνία με όλους τους συναδέλφους και τα σχολεία. Κατασκευή ιστότοπου της ΟΕΛ και των Συλλόγων στο διαδίκτυο και κάθε όλο έντυπο ή ηλεκτρονικό μέσο. 

· Σχολικές βιβλιοθήκες 

· Λειτουργία του Συλλόγου με εφημερίες των μελών του Δ.Σ. 

· Οι συνεδριάσεις του Δ.Σ. να γίνονται σε όλες τις περιοχές ευθύνης του Συλλόγου εκ περιτροπής. 

· Συντονισμός των Περιφερειακών Συλλόγων για την έξοδο του εκπαιδευτικού κινήματος από την πλήρη απαξίωση που μας έφεραν οι «αυλικοί» της διοίκησης. 

· Συνεργασία με την αυτοδιοίκηση α’ και β΄ βαθμού για την ενίσχυση του ρόλου της δημόσιας ΤΕΕ και των σχολών μας. Να αποτρέψουμε τη μετατροπή της αυτοδιοίκησης σε φορέα κατάρτισης μέσου των σχεδιασμών των Ράϊχενμπαχ, Φούχτελ και του ελληνογερμανικού επιμελητηρίου.

ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ:

· ΝΑ ΕΝΩΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ 

· ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΕΙ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΕΕ-ΟΑΕΔ

· ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΣΘΟ ΜΑΣ – ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΕΡΙΚΟΠΩΝ 

· ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ  ΤΡΟΪΚΑΝΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ

· ΚΑΝΕΝΑΣ ΙΔΙΩΤΗΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΟΑΕΔ 

· Να σταματήσουμε τις απολύσεις που ετοιμάζουν.

· Κανένας συνάδελφος δεν πρέπει να συμμετέχει στη διαδικασία αξιολόγησης-απόλυσης συναδέλφων μας. 

· Ψυχή βαθιά ! Για τη ζωή και το μέλλον μας! 

· Για την ανατροπή της κυβέρνησης και των τροϊκανών στον κλάδο

Παλεύουμε για τη δημιουργία παλλαϊκού αντιμνημονιακού απελευθερωτικού Μετώπου της χώρας μας,

Μόνο ο αγώνας των εργαζομένων και του λαού μπορεί να οδηγήσει σε ανατροπή !

«ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΕΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΑΙ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ!»

Να ηττηθεί ο κυβερνητισμός και οι «Δούρειοι Ίπποι» στο συνδικαλισμό!

Πάτρα 10 Νοεμβρίου 2014

Θύμιος Παπαγεωργόπουλος – Σύνεδρος

Από περιφερειακό ΣΕΛ Νοτιοδυτικής Ελλάδας ΟΑΕΔ

Εκπροσωπεί - έχει εκλεγεί με το ψηφοδέλτιο της “ΑΤΑΞΙΑΣ”

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

PARASTATIDIS
Παραστατίδης: «Παράταση στην παράταση και τα ξένα πανεπιστήμια δεν έρχονται στην Ελλάδα»
Κριτική του Παραστατίδη στην κυβέρνηση για τις καθυστερήσεις στην Παιδεία και την ενίσχυση των ανισοτήτων
Παραστατίδης: «Παράταση στην παράταση και τα ξένα πανεπιστήμια δεν έρχονται στην Ελλάδα»
tsoukalas
Τσουκαλάς: Τα 428.000 ευρώ πρόστιμο στη ΝΔ για τη διαρροή email αποδήμων στην Ασημακοπούλου το πληρώνουν οι... φορολογούμενοι
«Είναι μέσα στον κρατικό προϋπολογισμό» εξηγεί ο εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής.
Τσουκαλάς: Τα 428.000 ευρώ πρόστιμο στη ΝΔ για τη διαρροή email αποδήμων στην Ασημακοπούλου το πληρώνουν οι... φορολογούμενοι