Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε.
Καλλιθέας - Μοσχάτου
«Αριστοτέλης – Έλλη Αλεξίου»
www.ekpaideutikoi.gr
Τηλ.: 6981 303 002 – 6932 177 611
Τηλ. - Fax: 210 94 22 847
e-mail: [email protected]
Αρ. Πρωτ. :232
ΠΡΟΣ:
1. Συναδέλφους σχολείων Καλλιθέας - Μοσχάτου
2. Δ.Ο.Ε.
Καλλιθέα, 9/11/2014
Ας πάρουμε τα μέτρα μας – πριν μάς τα πάρουν αυτοί...
Δηλώνουμε ΟΛΟΙ και ΟΛΕΣ συμμετοχή στην απεργία – αποχή της ΔΟΕ.
ΚΑΝΕΝΑΣ /ΜΙΑ Διευθυντής/τρια, ΚΑΜΙΑ Προϊσταμένη Νηπιαγωγείου να μην αναγνωρίσει και να μην αποδεχτεί τη διαδικασία αξιολόγησης από την αντίστοιχη ιστοσελίδα.
Επιβεβαιώνεται πλήρως η εκτίμηση του Συλλόγου ότι από την επόμενη μέρα των εκλογών το ΥΠΑΙΘ θα εξαπολύσει γενικευμένη επίθεση για το πέρασμα της αξιολόγησης. Το Ενημερωτικό Δελτίο που μοιράστηκε την ημέρα των εκλογών της 5ης Νοεμβρίου, έγραφε: «Η περίοδος από τις 6 του Νοέμβρη έως και τα μέσα του Δεκεμβρίου, η κυβέρνηση θα εντείνει την επίθεσή της για το πέρασμα της αξιολόγησης, τόσο σε επίπεδο σχολικής μονάδας, όσο και στο επίπεδο της ατομικής αξιολόγησης. Οι δεσμεύσεις που έχουν απέναντι στην πολιτική της Ε.Ε. και της Τρόικας, είναι να ξεκινήσουν την ατομική αξιολόγηση από τις αρχές Γενάρη».
Την Πέμπτη 6/11το μεσημέρι ο υπουργός Λοβέρδος, τρίβοντας τα χέρια του, δήλωνε ότι περιμένει τον ορισμό του νέου υφυπουργού, γιατί «έχουμε πάρα πολύ δουλειά» Την Παρασκευή 7/11, το μεσημέρι ξανάστειλε στα ΜΜΕ, την εγκύκλιο (εδώ) (που έχει ημερομηνία 20 Οκτώβρη), όπου καλεί τους Διευθυντές και τις Προίστάμενες να μπουν και να δηλώσουν αναγνώριση και αποδοχή της αξιολόγησης. Το γεγονός ότι έστειλε Παρασκευή μεσημέρι την εγκύκλιο και ζητάει να ολοκληρωθεί η διαδικασία αποδοχής και αναγνώρισης έως το βράδυ της Δευτέρας, δείχνει τη μανία που έχει το ΥΠΑΙΘ και η ομάδα Ματσαγγούρα για το γρήγορο πέρασμα στην εποχή του επιθεωρητισμού και του σχολείου της αγοράς. Επίσης δείχνει ότι η αξιολόγηση συνδέεται με χρήματα που θα πάρουν οι διαχειριστές της και τα οποία απαιτούν συγκεκριμένα και δεσμευτικά χρονοδιαγράμματα. Τέλος δείχνει την επιλογή του ΥΠΑΙΘ να εκβιάσει και να εκφοβίσει διοικητικά τους εκπαιδευτικούς, αφήνοντάς τους «μόνους» απέναντι στην οθόνη και το κλικ στο πληκτρολόγιο, ενός υπολογιστή, μακριά από τα «ενοχλητικά» σωματεία και Συλλόγους. Το ίδιο είχε κάνει και στις 26 Οκτωβρίου, εν μέσω του εθνικού γιορτασμού, πριν πάρει πίσω την εγκύκλιο, προσωρινά. Έχει μεγάλη αξία, όμως αυτός ο συμβολισμός! Το ΥΠΑΙΘ περνάει τα αξιολογικά μέτρα κλείνοντας τα σχολεία… Αυτό σε λίγο καιρό, αν περάσει η πολιτική τους, δεν θα είναι συμβολισμός, αλλά τραγική πραγματικότητα.
Μάλιστα, σύμφωνα με καταγγελίες που μας έχουν γίνει, οι νεοεπιθεωρητές του ΥΠΑΙΘ έφτασαν στο σημείο να έχουν μπει στην ιστοσελίδα της αξιολόγησης, να έχουν ετοιμάσει τα στοιχεία της σχολικής μονάδας, να έχουν περάσει τα στοιχεία για τον αξιολογούμενο Διευθυντή ή Προίσταμένη και να ζητάνε το πάτημα ενός κουμπιού. «Έλα, βρε αδερφέ, ένα κλικ θα κάνεις μόνο… Μια ηλεκτρονική υπογραφή…»
Αυτό το κλικ θα προχωρήσει τα σχέδιά τους. Αυτό το κλικ θα είναι η αρχή της ατομικής αξιολόγησης. Αυτό το κλικ είναι η ενεργοποίηση της βόμβας στα θεμέλια της Δημόσιας Παιδείας και της σταθερής εργασίας.
ΚΑΝΕΝΑΣ / ΚΑΜΙΑ να μην υπογράψει ηλεκτρονικά.
ΟΛΟΙ και ΟΛΕΣ να δηλώσουμε στο Σύλλογο, συμμετοχή στην ΑΠΕΡΓΙΑ – ΑΠΟΧΗ από τις διαδικασίες αξιολόγησης.
Καλούμε τη ΔΟΕ να επικαιροποιήσει τις αποφάσεις της, με άμεση σύγκληση του Δ. Σ., να καταγγείλει το ΥΠΑΙΘ και τον υπουργό Λοβέρδο, να προχωρήσει σε Παναττική συγκέντρωση Διευθυντών και Διοικητικών Συμβουλίων.
Διαβάστε εδώ το Ενημερωτικό Δελτίο του Συλλόγου / ΔΕΛΤΙΟ 5
Δείτε εδώ το κείμενο συμμετοχής στην Απεργία – Αποχή / Συμμετοχή στην Απεργία Αποχή
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΜΑΚΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
ΛΙΠΚΟΒΙΤΣ ΜΑΡΙΑ
ΜΕΤΡΑ ΑΠΟΤΡΟΠΗΣ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
1. Η περίοδος από τις 6 του Νοέμβρη έως και τα μέσα του Δεκεμβρίου, η κυβέρνηση θα εντείνει την επίθεσή της για το πέρασμα της αξιολόγησης, τόσο σε επίπεδο σχολικής μονάδας, όσο και στο επίπεδο της ατομικής αξιολόγησης. Οι δεσμεύσεις που έχουν απέναντι στην πολιτική της Ε.Ε. και της Τρόικας, είναι να ξεκινήσουν την ατομική αξιολόγηση από τις αρχές Γενάρη.
Την ίδια περίοδο η κυβέρνηση θα επιχειρήσει να «κλείσει» :
- Το νέο μισθολόγιο, που θα έχει νέες μειώσεις των μισθών.
- Το νέο ασφαλιστικό, με στόχο την συμπίεση των συντάξεων και την δαματική αύξηση των ορίων ηλικίας.
- Το νέο συνδικαλιστικό νόμο με στόχο τη διάλυση κάθε ζωντανού σωματείου.
- Τις «ρυθμίσεις για δάνεια και ληξιπρόθεσμες οφειλές, με στόχο το πέρασμα στους πλειστηριασμούς κατοικίας και γης.
2. Είναι φανερό ότι μπαίνουμε σε μια δύσκολη περίοδο, που συνοδεύεται από την τεράστια κούρασή μας μέσα στις σχολικές τάξεις, από τις τεράστιες δυσκολίες που έχουμε στη ζωή μας έξω από το σχολείο.
Για να μπορέσουμε να δώσουμε τη μάχη και να σταθούμε όρθιοι, εμείς και η Δημόσια παιδεία, πρέπει να αντλήσουμε δυνάμεις από τα βάθη της ψυχής και της σκέψης μας, πρέπει να σφίξουμε τα χέρια σε μια στιβαρή, μαχητική ενότητα, χωρίς αυταπάτες και ενδοιασμούς.
Δύναμή μας η αυτά που έχουμε κερδίσει έως σήμερα. Πάνω από τα μισά σχολεία της χώρας δεν έχουν μπει σε καμιά διαδικασία αυτοαξιολόγησης. Πάνω από διακόσιοι διευθυντές δεν έχουν κάνει καμιά ατομική διαδικασία αξιολόγησης.
Και στον υπόλοιπο δημόσιο τομέα, οι εργαζόμενοι δεν έχουν υποκύψει, ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΚΑΘΟΛΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ – ΑΠΟΧΗ της ΑΔΕΔΥ μπλοκάροντας το καλοκαίρι τη διαδικασία, ενώ με αποφάσεις μαζικών Γενικών Συνελεύσεων, δεν κατέθεσαν τη φόρμα της ατομικής αξιολόγησης, αλλά την παρέδωσαν στα σωματεία τους.
3. Το επόμενο διάστημα στους Συλλόγους Διδασκόντων που θα πραγματοποιούνται, αποφασίζουμε την αποχή του σχολείου από τις διαδικασίες αξιολόγησης, μετέχοντας στην απεργία – αποχή της ΔΟΕ.
Το ΔΣ της ΔΟΕ με νέο εξώδικο προς το Υπουργείο Παιδείας και το Υπουργείο Οικονομικών, κήρυξε ΞΑΝΑ απεργία-αποχή ως 23/12/2014 από όλες τις διαδικασίες υλοποίησης της ατομικής αξιολόγησης (ΠΔ 152/13) των εκπαιδευτικών, αλλά και της αυτοαξιολόγησης – αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και κάθε διαδικασία αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου που πραγματοποιείται σε υλοποίηση του σχετικού νομοθετικού πλαισίου (ν. 4024/11, ν. 4142/13, ΠΔ 152/13, ν. 3848/10, ν. 3679/10).
Επίσης, ΔΟΕ και ΟΛΜΕ έχουν εκδώσει ειδική επιστολή για το θέμα της αξιολόγησης όπου :
α) Καλούν σε απεργία – αποχή από κάθε αξιολογική διαδικασία. Η απεργία – αποχή είναι μορφή απεργίας όχι με χρονικά χαρακτηριστικά, αλλά αποχή πάνω σε συγκεκριμένα καθήκοντα.
β) Εξηγούν τεκμηριωμένα, για μια ακόμα φορά ότι οι βαθμολογικές προαγωγές είναι παγωμένες.
Το ΔΣ του Συλλόγου αποφάσισε για να οργανωθεί καλύτερα η αντίστασή μας και παίρνοντας υπόψη την περσινή θετική εμπειρία των υπογραφών, να καλέσει όλες και όλους τους συναδέλφους να υπογράψουν τη λίστα υπογραφών του Συλλόγου και επιπλέον, να υπογράψουν και τη δημόσια πανελλαδική λίστα υπογραφών δηλώνοντας ότι συμμετέχουν στην απεργία – αποχή της ΔΟΕ και επομένως απέχουν από κάθε διαδικασία αξιολόγησης – αυτοαξιολόγησης. Στις εκλογές για τα υπηρεσιακά συμβούλια θα υπάρχει σχετικό τραπεζάκι του Συλλόγου όπου οι συνάδελφοι μπορούν να απευθυνθούν. Καλούμε επίσης το ΔΣ της ΔΟΕ, να υιοθετήσει τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία.
Ακόμη η ΔΟΕ έχει εκδώσει σχετική ανακοίνωση για τις συνεδριάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων.
Όλες οι παραπάνω αποφάσεις βρίσκονται και στο site του Συλλόγου.
4. Το επόμενο διάστημα θα πραγματοποιηθεί κοινή συνεδρίαση του Δ.Σ. του Συλλόγου με την ΕΛΜΕ της περιοχής μας.
Επίσης προγραμματίζεται νέα εκδήλωση συζήτηση για την αξιολόγηση.
Στις 26 Νοεμβρίου θα γίνει η τακτική Γεν. Συνέλευση.
Στις 27 Νοεμβρίου έχει αποφασιστεί πανελλαδική απεργία από τις ΓΣΕΕ – ΑΔΕΔΥ.
Για όλα τα παραπάνω θα υπάρξουν συγκεκριμένες ανακοινώσεις.
5. Συνεχίζοντας την ίδια αταλάντευτη στάση που τήρησε ο Σύλλογός μας στο ζήτημα της αξιολόγησης ως τώρα, καλούμε όλους/όλες τους/τις συναδέλφους, χωρίς φόβο, να οργανώσουν την αντίστασή τους σε κάθε σχολείο με βάση τις συλλογικές αποφάσεις του κλάδου και να μη συμμετέχουν σε καμία διαδικασία αξιολόγησης.
Επομένως, όποτε καλούμαστε να συμμετέχουμε σε οποιαδήποτε διαδικασία αξιολόγησης, δηλώνουμε ότι συμμετέχουμε στην απεργία – αποχή της ΑΔΕΔΥ και της ΔΟΕ και ΑΠΕΧΟΥΜΕ από κάθε αξιολογική διαδικασία.
Συγκεκριμένα, με βάση τα παραπάνω, προχωράμε συλλογικά κι οργανωμένα:
- Καλούνται τα εκπαιδευτικά στελέχη να σταθούν δίπλα στους συναδέλφους και να μην μετατραπούν σε αξιολογητές τους. Αυτό σημαίνει:
- Να μην συμμετέχουν στην εξ αποστάσεως επιμόρφωση.
- Να μην ορίσουν ομάδες εργασίας.
- Να μην αναρτήσουν προγραμματισμό δράσης και να μην προγραμματίσουν σχέδια δράσης.
- Να μην συμμετέχουν στις διαδικασίες αξιολόγησής τους.
- Να μην αξιολογήσουν εκπαιδευτικούς.
Β. Οι εκπαιδευτικοί :
- Δεν μπαίνουμε σε ομάδες εργασίας.
- Δεν δηλώνουμε σχέδιο εργασίας και δεν παραδίδουμε ο,τιδήποτε μπορεί να αναρτηθεί στο παρατηρητήριο της αξιολόγησης.
- Δεν κάνουμε αίτηση για εθελοντική αξιολόγηση.
- Δεν παραδίδουμε έκθεση ατομικής αξιολόγησης.
- Δεν δεχόμαστε κανέναν αξιολογητή στην τάξη.
- Δε συμβάλλουμε στη διαφοροποίηση του σχολείου μας με οποιονδήποτε τρόπο.
Υπερασπιζόμαστε τον ενιαίο χαρακτήρα της εκπαίδευσης, το δημόσιο και δωρεάν σχολείο για όλα τα παιδιά. Δεν υποχωρούμε απέναντι σε πιέσεις που τυχόν εξασκούνται, στην κατεύθυνση υλοποίησης της αξιολόγησης.
Θυμίζουμε ότι, ο Σύλλογός μας, πέρσι, μέσα από επίπονες διαδικασίες έντονων συζητήσεων και προβληματισμού κατάφερε, να σταθεί ενιαία και ενωτικά απέναντι στην αξιολόγηση συσπειρώνοντας τη μεγάλη πλειοψηφία των συναδέλφων.
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ!
ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΔΟΘΕΙ ΓΡΑΠΤΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΝΤΟΛΗ ΜΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΡΑΤΥΠΗ Ή ΠΑΡΑΝΟΜΗ
ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ Δ.Σ. του Συλλόγου
ΑΓΩΝΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ
ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ, ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΔΟΕ
Αρ. Πρωτ. 1201 Αθήνα 31/10/2014
ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ
ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ
Της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος, η οποία εδρεύει στην Αθήνα, επί της οδού Ξενοφώντος, αριθμός 15 Α, όπως νόμιμα εκπροσωπείται.
ΠΡΟΣ
- Τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Ανδρέα Λοβέρδο,
- Το Ελληνικό Δημόσιο, όπως νόμιμα εκπροσωπείται από τον Υπουργό Οικονομικών, κ. Γκίκα Χαρδούβελη, που εδρεύει στην Αθήνα
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Δ.Ο.Ε. , σε συνεδρίασή του στις 22-10-2014, ΑΦΟΥ ΕΛΑΒΕ ΥΠΟΨΙΝ ΤΟΥ:
1. Το γεγονός ότι τα νομοθετήματα των τελευταίων τριών χρόνων (ν.3848/2010, 4024/2011 και προσφάτως π.δ.152/2013) αναφορικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, συνδέοντας τη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη με την αξιολόγηση μέσω αυθαίρετων ποσοστώσεων, υποβαθμίζουν την ποιότητα της δημόσιας εκπαίδευσης, οδηγούν σε κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων και τελικώς οδηγούν σε απολύσεις, όπως απέδειξε το πρόσφατο παρελθόν των εκπαιδευτικών, που υπηρετούσαν στην τεχνική εκπαίδευση.
2. Το γεγονός, ότι το Υπουργείο παρά την πλήρη, ενδελεχή και εμπεριστατωμένη έκθεση των απόψεων της Δ.Ο.Ε. αναφορικά με την αξιολόγηση εκπαιδευτικών και την αυτοαξιολόγηση των εκπαιδευτικών μονάδων, δεν έχει μέχρι σήμερα, αναλάβει καμία πρωτοβουλία, προκειμένου να εισάγει ένα πλαίσιο ανατροφοδοτικής, γνήσιας παιδαγωγικής διαδικασίας ουσιαστικής αποτίμησης τόσο του εκπαιδευτικού έργου, όσο και συνολικά της εκπαιδευτικής πολιτικής, η οποία θα έχει ως στόχο την ανίχνευση των προβλημάτων και τον σχεδιασμό των αναγκαίων παρεμβάσεων προς την κατεύθυνση της ουσιαστικής ενίσχυσης της εκπαιδευτικής διαδικασίας και του δημοσίου σχολείου.
ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ:
Την προκήρυξη Απεργίας – «Αποχής»:
Από όλες τις διαδικασίες υλοποίησης της ατομικής αξιολόγησης (ΠΔ 152/13) των εκπαιδευτικών, αλλά και της αυτοαξιολόγησης – αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και κάθε διαδικασία αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου που πραγματοποιείται σε υλοποίηση του σχετικού νομοθετικού πλαισίου (ν. 4024/11, ν. 4142/13, ΠΔ 152/13, ν. 3848/10, ν. 3679/10).
Η απεργία θα εκκινήσει την 2η Νοεμβρίου 2014 και σε περίπτωση μη ικανοποίησης των αιτημάτων μας θα συνεχιστεί μέχρι την 23-12-2014.
Αρμόδιος Δικαστικός Επιμελητής επιδοτώ νομίμως την παρούσα προς ους αύτη απευθύνεται προς γνώσιν τους και δια τας νομίμους συνεπείας, αντιγράφων.
Για το ΔΣ της ΔΟΕ
ΔΟΕ
Αρ. Πρωτ. 1202 Αθήνα 31/10/2014
Προς
Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
ΘΕΜΑ: Λειτουργία Συλλόγου Διδασκόντων
Με αφορμή έγγραφο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Νομού Φωκίδας «Αλέξανδρος Δελμούζος» σχετικά με τις διαδικασίες που θα πρέπει να ακολουθούνται για την Α.Ε.Ε. (περίπτωση 2ου Δημοτικού Σχολείου Άμφισσας), το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. τονίζει τα παρακάτω:
- Σε όλη τη διάρκεια της περσινής χρονιάς δόθηκε ένας μεγάλος αγώνας για την αποτροπή της εφαρμογής της Α.Ε.Ε. η οποία σαφώς συνδέεται με την αξιολόγηση – χειραγώγηση των νόμων 3848, 4024 και του ΠΔ 152. Στον αγώνα αυτό αναδείχτηκε ο κυρίαρχος ρόλος του συλλόγου διδασκόντων ως του οργάνου που αποκλειστικά αποφασίζει για τη στάση που ακολουθεί η σχολική μονάδα.
- Η άποψη που έχει εκφράσει ο Σύλλογος «Αλέξανδρος Δελμούζος» με το από 11/9/2014 έγγραφό του είναι απόλυτα εναρμονισμένη με τη στάση της Δ.Ο.Ε. και τις αποφάσεις του Κλάδου και θέτει το ζήτημα στη σωστή βάση.
- Διευθυντές σχολικών μονάδων οι οποίοι με ενέργειές τους παραχαράσσουν τις αποφάσεις του συλλόγου διδασκόντων είναι έκθετοι απέναντι στους συναδέλφους του σχολείου τους αλλά και των μελών του Συλλόγου Εκπαιδευτικών αφού με αυτόν τον τρόπο αντιστρατεύονται τους σκοπούς του συνδικαλιστικού τους οργάνου και, επί της ουσίας, θέτουν τους εαυτούς τους εκτός του συνδικάτου. Παραβιάζουν επίσης και τα διοικητικά καθήκοντά τους, αγνοώντας τις αποφάσεις του συλλόγου διδασκόντων.
- Ο αγώνας ενάντια στην εφαρμογή της ΑΕΕ και της αξιολόγησης – χειραγώγησης κορυφώνεται από την αρχή της φετινής χρονιάς με την κήρυξη, από τη Δ.Ο.Ε., της απεργίας – αποχής η οποία καλύπτει όλους τους εκπαιδευτικούς να μη συμμετέχουν σε καμία διαδικασία ΑΕΕ και αξιολόγησης. Σε αυτόν τον αγώνα είναι εξαιρετικά σημαντικός ο ρόλος του συλλόγου διδασκόντων, τις αποφάσεις του οποίου κανείς δε νομιμοποιείται να παραχαράσσει.
Για το ΔΣ της ΔΟΕ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε.
ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ - ΜΟΣΧΑΤΟΥ
Λίστα του Συλλόγου
για την συμμετοχή
στην απεργία - αποχή από την αξιολόγηση
Οι εκπαιδευτικοί που υπογράφουμε παρακάτω δηλώνουμε ότι συμμετέχουμε στην κηρυγμένη από την Α.Δ.Ε.Δ.Υ. και τη Δ.Ο.Ε, Απεργία – Αποχή από όλες τις διαδικασίες υλοποίησης της ατομικής αξιολόγησης (ΠΔ 152/13) των εκπαιδευτικών, αλλά και της αυτοαξιολόγησης – αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και κάθε διαδικασία αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου που πραγματοποιείται σε υλοποίηση του σχετικού νομοθετικού πλαισίου (ν. 4024/11, ν. 4142/13, ΠΔ 152/13, ν. 3848/10, ν. 3679/10). Επομένως, με βάση το παραπάνω πλαίσιο, δεν δεχόμαστε να αξιολογήσουμε ή να αξιολογηθούμε, δεν δεχόμαστε την αξιολόγηση – αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας.
Ονοματεπώνυμο | Ειδικότητα | Σχολείο |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη