Περί τα 930.545 ευρώ θα διατεθούν για το υποέργο "Ανάπτυξη μεθοδολογίας και δειγματικών σεναρίων για τα γνωστικά αντικείμενα της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής εκπαίδευσης", για την Πράξη με τίτλο:
"Ανάπτυξη μεθοδολογίας και ψηφιακών διδακτικών σεναρίων για τα γνωστικά αντικείμενα της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης"
Από τα ποσό αυτό τα 650.950 ευρώ αφορούν τις αμοιβές, 90.000 ευρώ τις μετακινήσεις, 40.000 ευρώ τις ημερίδες και σε 65.000 ευρώ ανέρχονται οι λειτουργικές δαπάνες.
Στο έργο θα απασχοληθούν 35 μέλη ΔΕΠ, 38 Σχολικοί Σύμβουλοι, 150 εκπαιδευτικοί. Όσον αφορά τους εκπαιδευτικούς αναφέρονται τα ακόλουθα:
Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας (Γενικής και Επαγγελματικής)
Εκπαίδευσης Δημόσιας και Ιδιωτικής εκπαίδευσης (ως εκπαιδευτικοί ιδιωτικής εκπαίδευσης ορίζονται οι εργαζόμενοι σε ιδιωτικά σχολεία τα οποία λειτουργούν με το ίδιο νομοθετικό πλαίσιο με τα δημόσια σχολεία).
Πρόκειται για εκπαιδευτικούς οι οποίοι διδάσκουν κατά τη σχολική χρονιά 2014-2015 τα αντίστοιχα γνωστικά αντικείμενα σε σχολεία της Δημόσιας και Ιδιωτικής εκπαίδευσης και οι οποίοι για αυτόν το λόγο θα μπορέσουν να τα επαληθεύσουν στην τάξη τους κατά τη Δράση 2.3.
Οι εν λόγω εκπαιδευτικοί θα πρέπει να δεσμευτούν για την επαλήθευση των σεναρίων στην τάξη, εφόσον αποτελεί αυτό μέρος της Πράξης εν συνόλω. Για να προβλεφθούν πιθανές μετακινήσεις των εκπαιδευτικών από σχολική μονάδα σε σχολική μονάδα και πιθανές καθυστερήσεις κατά την τοποθέτησή τους σε σχολικές μονάδες, ορίζεται ότι μπορούν οι εκπαιδευτικοί αυτοί να επαληθεύσουν τα σενάριά τους και σε τάξεις άλλων συναδέλφων διδασκόντων το συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο στο οποίο έχουν εκπονηθεί τα δειγματικά ψηφιακά σενάρια, στην ίδια ή άλλη σχολική μονάδα.
Προτιμητέοι θα είναι οι εκπαιδευτικοί που έχουν οργανική θέση στη σχολική μονάδα στην οποία υπηρετούν. Θα γίνει δειγματοληπτική επιλογή των σχολείων στα οποία εργάζονται οι εν λόγω εκπαιδευτικοί, για να υπάρξει και αντικειμενικότερη εκπροσώπηση των σχολικών μονάδων σε σχέση με τον αστικό ή μη αστικό τους χαρακτήρα. Ο αριθμός των σεναρίων που ορίζεται να εκπονήσουν και να επαληθεύσουν είναι έως τρία (3) και μπορεί να αφορούν οποιαδήποτε διδακτική ενότητα της διδακτέας ύλης των αντίστοιχων μαθημάτων.
Οι εν λόγω εκπαιδευτικοί θα συμβουλεύονται τους Σχολικούς Συμβούλου ς και τα μέλη ΔΕΠ - ειδικούς επιστήμονες καταλήγοντας στην τελική μορφή των δειγματικών σεναρίων.
Στη συνέχεια,θα τα επαληθεύσουν στην τάξη είτε στη δική τους είτε στην τάξη άλλων
διδασκόντων της ίδιας ή άλλης σχολικής μονάδας με τη συνεργασία μόνο των Σχολικών Συμβούλων.
Οι Σχολικοί Σύμβουλοι θα είναι οι ίδιοι με τους Σχολικούς Συμβούλους που εργάστηκαν κατά την Δράση 2.1 και 2.2.
Τέλος, ένας εκπαιδευτικός ανά γνωστικό αντικείμενο με αυξημένα προσόντα στη χρήση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση, θα οριστεί ως υπεύθυνος για την υποστήριξη του
Helpdesk όσον αφορά την εκπόνηση των ψηφιακών διδακτικών σεναρίων από τους εκπαιδευτικούς της ευρύτερης σχολικής κοινότητας, μετά από την πρόσκληση της ΕΥΕ (Δράση 4). Η εργασία του αυτή θα ξεκινήσει από την έναρξη λειτουργίας του
Helpdesk ως την ολοκλήρωση της εκπόνησης των σεναρίων από τους εκπαιδευτικούς μετά την πρόσκληση της ΕΥΕ (Υποέργο 4).
Οι συγκεκριμένοι-ειδικοί επιστήμονες θα επιλεγούν μετά από πρόσκληση εκδήλωσης
ενδιαφέροντος για τη δημιουργία Μητρώου Ειδικών Επιστημόνων - Εμπειρογνωμόνων που θα προκηρύξει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και περιγράφονται περαιτέρω στην Δράση 2.
Καλόγηρος Βασίλειος
ΠΗΓΗ: news.gr
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη