Thumbnail
ΕΛΜΕ Χαλκιδικής

Πολύγυρος  26.9.2014

Αρ. πρωτ. :  31

ΕΛΜΕ  ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

ΠΟΛΥΓΥΡΟΣ 

[email protected]                   

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΛ ΠΟΛΥΓΥΡΟΥ

Η ΕΛΜΕ Χαλκιδικής εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία της για την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στο ΕΠΑΛ Πολυγύρου, όπου από την αρχή της σχολικής χρονιάς γίνονται εργασίες ανακαίνισης, με αποτέλεσμα το κτίριο να έχει μετατραπεί -στο λάθος χρόνο- σε εργοτάξιο, να χάνονται εκατοντάδες ώρες μαθημάτων, να κλείνει επί μέρες το σχολείο ή να υπολειτουργεί και να διαταράσσεται συνολικά η λειτουργία του.

Πόσο επείγουσα ήταν άραγε η υλοποίηση ενός έργου -που ανατέθηκε το 2009- ώστε να μην γίνει ο στοιχειώδης προγραμματισμός του μέσα στο καλοκαίρι, που το σχολείο είναι κλειστό; Τελικά για την περιφέρεια, το δήμο ή όποιον αρμόδιο, προέχει η εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων, η ασφάλεια των μαθητών και του εκπαιδευτικού προσωπικού , οι καλές συνθήκες υγιεινής ή μήπως προέχει οτιδήποτε άλλο που έχει να κάνει με τα κάθε λογής ΕΣΠΑ, «προγράμματα» και εργολάβους;

Οι αρμόδιοι οφείλουν να απαντήσουν σε πολλά ερωτήματα: Γιατί οι εργασίες καθυστέρησαν τόσο να αρχίσουν και συνεχίζονται με ιδιαίτερα αργούς ρυθμούς (χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η ιδιομορφία της λειτουργίας του κτιρίου);          Γιατί δεν δημοσιοποιείται   η μελέτη βάσει της οποίας γίνεται το έργο, η σύμβαση του έργου, η συγγραφή υποχρεώσεων, το χρονοδιάγραμμά του (με τον ακριβή χρόνο παράδοσης και ρήτρες…) στους χρήστες αυτού (δ/νση σχολείου, Σύλλογο καθηγητών); Γίνεται οποιοσδήποτε έλεγχος, και γιατί δεν ρωτούνται οι καθηγητές-χρήστες που είναι παρόντες καθημερινά, ώστε να συνδράμουν στην βέλτιστη κατασκευή; (σημ. ότι οι μισοί καθηγητές είναι τεχνικών ειδικοτήτων…) Γιατί, ενώ δόθηκαν επανειλημμένα προφορικές διαβεβαιώσεις, δεν τηρήθηκε τίποτα ούτε υπάρχουν γραπτές δεσμεύσεις για τελική παράδοση του έργου; Πώς γίνεται να χρησιμοποιείται σχολικό κτίριο χωρίς τουαλέτες σε πλήρη λειτουργία, χωρίς φωτισμό, χωρίς πόρτες, με μπάζα, σκαλωσιές, με πινακίδες απαγόρευσης εισόδου, με καθαριότητα και ασφάλεια …εργοταξίου; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη αν συμβεί κάτι;

Για μια ακόμα φορά καταδεικνύεται η υποκρισία της πολιτείας, που θυμάται τις «χαμένες ώρες» των μαθημάτων μόνο όταν –δικαίως- η εκπαιδευτική κοινότητα κινητοποιείται για να υπερασπιστεί τη δημόσια παιδεία, ενώ αδιαφορεί για αυτές σε περιπτώσεις σαν τη συγκεκριμένη. Είναι η ίδια αδιαφορία που άφησε πέρσι δεκάδες μαθητές του συγκεκριμένου σχολείου και χιλιάδες σε όλη τη χώρα χωρίς αντικείμενο, με τις καταργήσεις τομέων και τις διαθεσιμότητες των συναδέλφων μας.

Απαιτούμε να παρθούν όλα τα αναγκαία μέτρα ασφαλείας , τον αξιόπιστο έλεγχο των εργασιών, απαντήσεις στα ερωτήματα της σχολικής κοινότητας και  πάνω απ’ όλα  τον στοιχειώδη σεβασμό στον καθημερινό αγώνα που δίνουν μαθητές και καθηγητές σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες.

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ

Η Πρόεδρος

Στίνη Ιωάννα

Ο Γ. Γραμματέας

Ιωαννίδης Ιωάννης

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ελμε κερκυρας
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
«Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΛΜΕ Κέρκυρας έπραξε το αυτονόητο, παρεμβαίνοντας μετά από αλλεπάλληλα καλέσματα εκπαιδευτικών, για να αντιμετωπίσει...
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
skianis
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT
Το ChatGPT ως διπλό εργαλείο: Βοήθεια και κίνδυνος για την κριτική σκέψη - «Τα παιδιά πάνε εύκολα στο ChatGPT, πιστεύοντας οτιδήποτε τους πει και το...
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT
mixanografiko14_638631239.jpg
Μηχανογραφικό 2025: Σπουδές με χαμηλή βάση και υψηλές προοπτικές — Οι κρυφές ευκαιρίες στα ΑΕΙ
Τάσεις αγοράς: Ποια επαγγέλματα υγείας "εκτοξεύονται" - Γιατί δεν είναι μόνο οι υψηλές βάσεις το κλειδί για επαγγελματική επιτυχία
Μηχανογραφικό 2025: Σπουδές με χαμηλή βάση και υψηλές προοπτικές — Οι κρυφές ευκαιρίες στα ΑΕΙ