Thumbnail
του αιρετού Νίκου Χριστοφόρου

Ενημερ. φυλ.:  24

15/9/2014

Συνεδριάσεις του Π.Υ.Σ.Π.Ε. Δυτ. Θεσ/νίκης στις  3, 5, 10,11,12 & 15/9-ΚΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΚΕΝΑ ΕΚΠ/ΚΩΝ (ΔΑΣΚΑΛΩΝ-ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ-ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ)

 

ΔΑΣΚ

ΝΗΠ

ΓΥΜΝ.

ΑΓΓΛ.

ΜΟΥΣ.

ΠΛΗΡ.

ΕΙΚΑΣΤ.

ΘΕΑΤΡ.

 

ΓΑΛΛ.

ΓΕΡΜ.

ΕΙΔΙΚΗΣ

ΑΓΩΓΗΣ

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ

79

59

98

104

46

57

68

56

6

 

10

 

54




ΓΙΑ ΟΡΙΣΤΙΚΗ

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ

31

21

94

102

6

48

0

0

0

5

34

ΤΕΛΙΚΑ ΚΕΝΑ

15-9

48

38

4

2

40

9

68

56

6

5

20

 

 

 

 

 

 

Σύνολο κενών 296 εκπαιδευτικοί.

Φαίνεται ότι τα  296 κενά σε μια και μόνη Δ/νση Π.Ε. δεν αποτελούν πρόβλημα για την κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας μπροστά στο μεγάλο εθνικό στόχο υλοποίησης των μνημονίων. Τι αξία έχει εξάλλου γι αυτούς η μόρφωση των παιδιών μας μπροστά στους δείχτες που πρέπει να εμφανίσει η κυβέρνηση για την εξασφάλιση νέων δανείων-δώρων σε τραπεζίτες και μεγαλοεργολάβους;

Και το Υ.ΠΑΙ.Θ μπορεί να συνεχίζει να …σφυρίζει αδιάφορα στο ερώτημα πώς και πότε θα καλυφθούν αυτά τα κενά, να ψάχνει πλεονάσματα εκπ/κών, να αδιαφορεί για χιλιάδες εκπ/κούς που περιμένουν μια απόσπαση εκατοντάδες χιλιόμετρα μακριά από τις οικογένειές τους…

Πότε επιτέλους το ΥΠΑΙ.Θ θα πραγματοποιεί έγκαιρα τις υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών (αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ) ώστε να μην καθυστερούν και οι υπόλοιπες υπηρεσιακές μεταβολές εντός του ΠΥΣΠΕ;  Αυτή τη στιγμή 294 εκπαιδευτικοί (αποσπασμένοι από άλλα ΠΥΣΠΕ-ΠΥΣΔΕ) με κύρια ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας, αλλά  και της Δ/νσης Δυτ. Θεσ/νίκης λόγω της δυσλειτουργίας της είναι τοποθετημένοι «προσωρινά»-χωρίς δήλωση τοποθέτησης- με απόφαση του Διευθυντή και όχι του ΠΥΣΠΕ και άλλοι τόσοι περιμένουν να ξεκινήσει η διαδικασία των εσωτερικών αποσπάσεων.

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα όπως μας ενημέρωσε η  διοίκηση οι υπηρεσιακές μεταβολές θα ολοκληρωθούν προς το τέλος του Σεπτέμβρη (23/9).

Συγκεκριμένα: Στις 16,17,18/9 θα γίνουν οι δηλώσεις για οριστική τοποθέτηση των αποσπασμένων από ΠΥΣΠΕ-ΠΥΣΔΕ  καθώς και των αιτούντων εσωτερική απόσπαση.

Την Τετάρτη 17/9 θα πραγματοποιηθούν οι αποσπάσεις στις ΣΜΕΑ και στις 23/9 οι εσωτερικές αποσπάσεις  καθώς και η οριστική τοποθέτηση όλων των αποσπασμένων από άλλα ΠΥΣΠΕ-ΠΥΣΔΕ.

Α.  Συνεδρίαση στις 3 Σεπτεμβρίου.

1.Χαρακτηρισμός λειτουργικά υπεράριθμων εκπαιδευτικών ΠΕ 60 και ΠΕ 70 και ορισμός των λειτουργικών κενών ΠΕ 60 και ΠΕ 70.

Ο χαρακτηρισμός των λειτουργικά υπεράριθμων εκπαιδευτικών έγινε σύμφωνα με το Π.Δ 50/96, άρθρο 14.3. Συνολικά χαρακτηρίστηκαν ονομαστικά υπεράριθμοι 13 συνάδελφοι ΠΕ 60 και 41 ΠΕ 70 και κλήθηκαν να τοποθετηθούν, αν επιθυμούν, κατά προτεραιότητα  σύμφωνα με το Π.Δ 50/96 άρθρο 14.5  ή συγκρινόμενοι με τους συναδέλφους της διάθεσης.

Ως Ριζοσπαστική Εκπαιδευτική Ενότητα καταψηφίσαμε τα λειτουργικά κενά, όπως υπολογίστηκαν και αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης, γιατί ο υπολογισμός τους έγινε με βάση των αριθμό τμημάτων και όχι με βάση των αριθμό των απαιτούμενων ωρών κάθε σχολικής μονάδας. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα σε πολλές σχολικές μονάδες να υπάρχουν κενά διδακτικών ωρών προς συμπλήρωση και αφορμή για καταστρατήγηση των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών (υπερωρίες).

Τα ονόματα των λειτουργικά υπεράριθμων εκπαιδευτικών καθώς και τα λειτουργικά κενά αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης.

2. Τοποθέτηση εκπαιδευτικών σε κενούμενες θέσεις διευθυντών σχολικών μονάδων.

Λόγω παραίτησης το ΠΥΣΠΕ τοποθέτησε νέους διευθυντές στο 1ο και 2ο Δημοτικό Σχολείο Αγίου Παύλου από τον αντίστοιχο πίνακα διευθυντών.

3.Αμοιβαίες Μεταθέσεις εντός ΠΥΣΠΕ

Έγινε δεκτό το αίτημα για αμοιβαία μετάθεση ΠΕ 16 των δημοτικών σχολείων Λητής και 2ου Ευόσμου σύμφωνα με το Π.Δ 50 άρθρο 10.

Β.  Συνεδρίαση στις 5 Σεπτεμβρίου.

1.Τοποθέτηση λειτουργικά υπεράριθμων ΠΕ70 και ΠΕ60

Από τους 41 λειτουργικά υπεράριθμους ΠΕ 70, οι 6 δήλωσαν να τοποθετηθούν με τη διαδικασία της διάθεσης και οι υπόλοιποι 35  κατά προτεραιότητα  σύμφωνα με το Π.Δ 50/96 άρθρο 14.5 . Οι 29 τοποθετήθηκαν σε σχολεία της ομάδας τους κατά δήλωσή τους και οι υπόλοιποι 6 έμειναν στη διάθεση. (Πέντε δήλωσαν σχολεία όμορης ομάδας και ένας σχολεία εκτός ομάδας και όμορων ομάδων).  Ως Ριζοσπαστική Εκπαιδευτική Ενότητα εισηγηθήκαμε οι πέντε συνάδελφοι που έμειναν στη διάθεση  να τοποθετηθούν σε σχολεία της όμορης  ομάδας κατά τη δήλωσή τους σε εφαρμογή του Π.Δ 50/96 άρθρο 14.5, διασφαλίζοντας το δικαίωμα της προτεραιότητας στην τοποθέτησή τους. Η εισήγησή μας απορρίφθηκε (4-1) και οι συνάδελφοι παρέμειναν στη διάθεση.

Από τις 13 λειτουργικά υπεράριθμες ΠΕ60, οι 9 δήλωσαν να τοποθετηθούν με τη διαδικασία της διάθεσης και οι 4 τοποθετήθηκαν κατά δήλωσή τους σε νηπιαγωγεία  της ομάδας τους.

Οι παραπάνω τοποθετήσεις αναρτήθηκαν και στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης.

Γ.  Συνεδρίαση στις 10 Σεπτεμβρίου.

1.Εξέταση αιτήσεων επανεξέτασης τοποθετήσεων λειτουργικά υπεράριθμων ΠΕ 70

Ομόφωνα έγινε δεκτή η αίτηση επανεξέτασης τοποθέτησης υπεράριθμης εκπαιδευτικού ΠΕ70 που τοποθετήθηκε (5/9) σε λειτουργικό κενό 15 ημερών στο 1ο Λαγκαδά και κατά τη δήλωσή της επανατοποθετήθηκε στο Δημ. Σχολείο Ηρακλείου .

Κατά πλειοψηφία, (θετικές ψήφοι των δυο αιρετών), απορρίφθηκε η αίτηση τοποθέτησης δυο εκπαιδευτικών λειτουργικά υπεράριθμων που έμειναν στη διάθεση κατά τη συνεδρίαση 5/9 και αιτήθηκαν τοποθέτηση σε σχολικές μονάδες της ομάδας τους με νέα δήλωσή τους.

2. Τοποθέτηση από διάθεση ΠΕ60 και ΠΕ70.

Ομόφωνα και με παρόντα όλα τα μέλη του ΠΥΣΠΕ τοποθετήθηκαν  από διάθεση κατά δήλωσή τους 19 συνάδελφοι ΠΕ60 και 103 συνάδελφοι ΠΕ70 σε λειτουργικά κενά, όπως αυτά αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης (73 κενά ΠΕ60 και 174 κενά ΠΕ70).

Δυστυχώς μετά τη διαδικασία της συνεδρίασης του ΠΥΣΠΕ, στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης ανακοινώθηκαν διαφορετικές τοποθετήσεις ΠΕ70 από αυτές που ομόφωνα είχε αποφασίσει το ΠΥΣΠΕ. Ενώ δηλ. οι συνάδελφοι δήλωσαν σχολεία με βάση τα αρχικά 174 κενά όπως ανακοινώθηκαν από τη Διεύθυνση, τοποθετήθηκαν σε λειτουργικά κενά από τα οποία αφαίρεσε η διοίκηση (άραγε με ποια διαδικασία;), κενά σχολικών μονάδων ΕΑΕΠ, τροποποιώντας(;) τον αρχικό ανακοινωμένο πίνακα και υλοποιώντας τις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές του ΥΠΑΙΘ.

Επειδή ήταν αδύνατον να συναινέσουμε και να νομιμοποιήσουμε τέτοιες πρακτικές που αναιρούν αποφάσεις θεσμικών οργάνων, και οι δυο τακτικοί αιρετοί καταγγείλαμε δημόσια με κοινή μας δήλωση το Διευθυντή Εκπαίδευσης και καλέσαμε τα Δ.Σ. των συλλόγων Π.Ε Δυτικής Θεσσαλονίκης και τους εκπαιδευτικούς σε παράσταση διαμαρτυρίας στη διεύθυνση στις 12 το μεσημέρι στις 11-9.

Η παράσταση διαμαρτυρίας στην οποία συμμετείχε και ο Ηλίας Σμήλιος, μέλος του Δ.Σ. της ΔΟΕ, είχε ως αποτέλεσμα να ανακαλέσει ο Διευθυντής εκπαίδευσης τον πίνακα με τις τοποθετήσεις που παράτυπα ανάρτησε και έτσι να υλοποιηθεί η αρχική ομόφωνη απόφαση του ΠΥΣΠΕ στις 10/9 για τις συγκεκριμένες τοποθετήσεις.

Δ. Συνεδρίαση στις 11 Σεπτεμβρίου.

Τοποθετήθηκαν κατά τη δήλωση τους και με βάση τα μόρια μετάθεσης και με συνεξέταση σε λειτουργικά κενά:

Ø     Εφτά συνάδελφοι ΠΕ08 εικαστικών από μετάταξη.

Ø     Εφτά συνάδελφοι ΠΕ06 αγγλικών (6 από μετάταξη και 1 από διάθεση)

Ø     Ένδεκα συνάδελφοι ΠΕ16 μουσικής (7 από μετάταξη και 4 από διάθεση)

Ø     Ένδεκα συνάδελφοι ΠΕ16 μουσικής (7 από μετάταξη και 4 από διάθεση)

Ø     Είκοσι τρεις συνάδελφοι ΠΕ 11 Φυσικής Αγωγής(7 από μετάταξη και 16 από διάθεση)

Ø     Σαράντα πέντε συνάδελφοι ΠΕ19/20 πληροφορικής από μετάταξη.

Οι τοποθετήσεις των παραπάνω συναδέλφων αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης.

Ε. Συνεδρίαση στις 12 Σεπτεμβρίου.

Η προγραμματισμένη συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ για τοποθέτηση των μεταταγμένων ΠΕ 05 και ΠΕ07 σε λειτουργικά κενά δεν πραγματοποιήθηκε δεδομένου ότι υπήρχε αναντιστοιχία μεταξύ των ομάδων σχολείων, όπως αυτές ανακοινώθηκαν στους συναδέλφους και συμπλήρωσαν  τη δήλωση τοποθέτησής τους και των ομάδων σχολείων, όπως αυτές παρουσιάστηκαν στη συνεδρίαση για τοποθέτηση(!)

Αποφασίσθηκε να ανακοινωθούν οι νέες ομάδες και να κληθούν να  κάνουν νέα δήλωση τοποθέτησης οι συνάδελφοι των παραπάνω ειδικοτήτων στις 15/9.

ΣΤ. Συνεδρίαση στις 15 Σεπτεμβρίου.

Στη συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ τοποθετήθηκαν με βάση τη δήλωσή τους σε λειτουργικά κενά

δεκαοχτώ συνάδελφοι ΠΕ 05 και τριάντα πέντε ΠΕ 07.

Ως Ριζοσπαστική Εκπαιδευτική Ενότητα έχουμε εκφράσει τις διαφωνίες μας με την καθ’ όλα παράνομη και παράτυπη διαδικασία των μετατάξεων των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων, που πραγματοποίησε το ΥΠΑΙΘ, χωρίς πρώτα να συσταθούν οργανικές θέσεις για τους συναδέλφους που μετατάσσονται από τη Δευτεροβάθμια,  κι έχουν ως αποτέλεσμα την ταλαιπωρία τόσο των συναδέλφων που ήδη εργάζονται στην Πρωτοβάθμια όσο και των συναδέλφων που μετατάχθηκαν από τη Δευτεροβάθμια. Με αυτό το σκεπτικό καταψηφίσαμε όλες τις τοποθετήσεις των μεταταγμένων σε όλες τις παραπάνω συνεδριάσεις, ώστε να πιέσουμε με την στάση μας την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να προχωρήσει στη σύσταση οργανικών θέσεων για όλους τους συναδέλφους μας, που χρειάζονται τα σχολεία μας.

Συνάδελφοι, συναδέλφισσες

Η κυβέρνηση συνεχίζοντας το έργο της κοινωνικής καταστροφής, πιστή στις εντολές Ευρωπ. Ένωσης, Δ.Ν.Τ. και κεφαλαίου, οδηγεί την κοινωνική πλειοψηφία στην ανεργία, την απόλυτη φτώχεια και την εξαθλίωση. Στην εκπαίδευση, όπως και σε όλο το Δημόσιο τομέα, επιχειρείται με την αξιολόγηση-αυτοαξιολόγηση η διάλυση του Δημόσιου Σχολείου, κάθε δημόσιας δομής και πρόνοιας.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Υλοποιούμε την απόφαση με αρ. 1020 της ΔΟΕ όπως έχει σταλεί στα σχολεία μας στις 5/9/2014, ενάντια στην αξιολόγηση-χειραγώγηση:

  Η τελευταία απόφαση (21-8-2014) του Γ.Σ. της ΑΔΕΔΥ σε ότι αφορά την εκπαίδευση αναφέρει ότι «το Γ.Σ. με ψήφους 45 Υπέρ και 20 παρόντες αποδέχθηκε την εισήγηση της Εκτελεστικής Επιτροπής της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. και με απόλυτη πλειοψηφία ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ  την προκήρυξη Απεργίας – Αποχής από όλες τις διαδικασίες υλοποίησης της ατομικής αξιολόγησης (ΠΔ 152/13) των εκπαιδευτικών, αλλά και της αυτοαξιολόγησης – αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και κάθε διαδικασία αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου που πραγματοποιείται σε υλοποίηση του σχετικού νομοθετικού πλαισίου (ν. 4024/11, ν. 4142/13, ΠΔ 152/13, ν. 3848/10, ν. 3679/10)…η  απεργία θα εκκινήσει την 30η Αυγούστου 2014 έπειτα, δηλαδή, από την πάροδο τεσσάρων εργασίμων ημερών από την κοινοποίηση εξωδίκου δηλώσεως της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. στα αρμόδια Υπουργεία, νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου και λοιπές υπηρεσίες, δια της οποίας γνωστοποιούνται το περιεχόμενο της αποφάσεως αυτής και τα αιτήματα της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., ενώ σε περίπτωση μη ικανοποίησης αυτών θα συνεχιστεί μέχρι τη λήξη της διαδικασίας αξιολόγησης...»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Παλιά Μιτζελα
Παλιά Μιτζέλα: H απίστευτη ιστορία του εξαφανισμένου χωριού της Μαγνησίας
Το τοπωνύμιο είναι βλάχικο, προέρχεται από το Μουντζέλα, που σημαίνει μικρό δασωμένο βουνό. Μια από τις παλιότερες γραπτές μαρτυρίες του ονόματος...
Παλιά Μιτζέλα: H απίστευτη ιστορία του εξαφανισμένου χωριού της Μαγνησίας
ψευδαίσθηση
Οπτική ψευδαίσθηση: Μόνο το 3% των ανθρώπων θα βρει το ξωτικό σε 8 δευτερόλεπτα
Στην παρακάτω εικόνα βλέπετε ένα χιονισμένο χωριό που έχει στολιστεί για τα Χριστούγεννα. Κάπου βρίσκεται ένα ξωτικό. Μπορείτε να το εντοπίσετε σε...
Οπτική ψευδαίσθηση: Μόνο το 3% των ανθρώπων θα βρει το ξωτικό σε 8 δευτερόλεπτα
φοίνικας
Tο νησί που είναι ένας από τους πιο ονειρικούς προορισμούς στον κόσμο πωλείται σε απίστευτη τιμή
Σύμφωνα με την Μirror, αυτός ο τροπικός παράδεισος ήταν το σκηνικό για μια μυστική απόδραση του πρίγκιπα Χάρι και της Μέγκαν Μαρκλ
Tο νησί που είναι ένας από τους πιο ονειρικούς προορισμούς στον κόσμο πωλείται σε απίστευτη τιμή
froyta_aftodioikisi.jpg
Πώς να αξιοποιήσετε φρούτα και λαχανικά που είχατε για πέταμα
Για να μη συνεχιστεί αυτή η κακή συνήθεια που κοστίζει και στην τσέπη σας, στην υγεία σας και στον πλανήτη, μάθετε πώς να δίνετε το «φιλί της ζωής»...
Πώς να αξιοποιήσετε φρούτα και λαχανικά που είχατε για πέταμα