Thumbnail
Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών ΔΕ

ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Δ.Ε.

Αθήνα 7/7/2014

Ανακοίνωση

Σχετικά με τις αλλαγές στον τρόπο προαγωγής των μαθητών της Α΄Λυκείου

Δεν αποτελεί έκπληξη, -για την  προηγούμενη πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ-, ότι  κατέθεσε τον νόμο 4186/13 στον οποίο οι ρυθμίσεις για την «Τράπεζα Θεμάτων» και το νέο τρόπο προαγωγής στο Λύκειο έγιναν,

·            χωρίς σχεδιασμό

·             χωρίς γνώση της πραγματικότητας του σχολείου

·            χωρίς παιδαγωγικά κριτήρια

·            και βέβαια με άγνοια των συνεπειών της εφαρμογής του.

Μία από τις  συνέπειες όλων αυτών,  ήταν να μείνουν μετεξεταστέοι πάνω από το 25% των μαθητών της Α΄Λυκείου σε σχέση με το 4% της προηγούμενης σχολικής χρονιάς.

Η νέα πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ αναγνωρίζοντας το σφάλμα θέλησε να το διορθώσει. Δυστυχώς όμως η προσέγγισή της ήταν πρόχειρη και χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα.  Οι ενέργειές της δε, απαράδεκτες.

Ο Υφυπουργός Παιδείας, κ. Δερμεντζόπουλος, στις 3/7/2014 απέστειλε εγκύκλιο η οποία ενημέρωνε τα σχολεία ότι θα υπάρξει νομοθετική ρύθμιση για την αλλαγή του τρόπου προαγωγής των μαθητών της Α΄Λυκείου και ταυτόχρονα ότι θα  εξαχθούν τα αποτελέσματα  μετά την ολοκλήρωση των απαραίτητων τροποποιήσεων στις  τεχνικές εφαρμογές. Στη συνέχεια, με δεύτερη εγκύκλιο, ενημέρωνε ότι οι απαραίτητες τροποποιήσεις έχουν ολοκληρωθεί και καλούσε τους συναδέλφους να προβούν άμεσα στις απαραίτητες ενέργειες.

Ωστόσο ο Υφυπουργός δε διευκρίνισε ότι οι συγκεκριμένες τροποποιήσεις δεν είχαν καμία νομική υπόσταση, αφού δεν υπήρχε ψηφισμένος νόμος που να τις προβλέπει. Άρα ο Υφυπουργός, εμμέσως πλην σαφώς, κάλεσε τους συναδέλφους να παρανομήσουν ύστερα και από  ρητή εντολή, μέσω του συστήματος “my school”,  περί έκδοσης νέων αποτελεσμάτων με υπογραφή του κ. Ε. Μπίτσικα, της Ομάδας Υποστήριξης του “my school”.

Ως Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών Δ.Ε. ζητάμε από τον Υπουργό Παιδείας, Ανδρέα Λοβέρδο, να διερευνηθούν τυχόν παραλείψεις και να αποδοθούν ευθύνες.  Παράλληλα τίθεται το ερώτημα πώς τα σχολεία που σύννομα δεν έβγαλαν νέα αποτελέσματα θα το υλοποιήσουν στο μέλλον εφόσον ψηφιστεί η νέα νομοθετική ρύθμιση. Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ οφείλει με αίσθημα ευθύνης και με αποκλειστικό γνώμονα το συμφέρον των μαθητών και της Δημόσιας Δωρεάν Παιδείας να δώσει τις απαραίτητες εξηγήσεις και να δώσει λύση στο ζήτημα.

Από την άλλη,  η «πλειοψηφία» του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ ενώ όφειλε να προστατέψει τους συναδέλφους αναδεικνύοντας τον παράνομο χαρακτήρα των εντολών  που δόθηκαν, «περί άλλα τύρβαζε»:

Αντί να καλέσει  τους συναδέλφους να μην προχωρήσουν στην έκδοση νέων αποτελεσμάτων χωρίς νομοθετική ρύθμιση, ήταν χαμένη μεταξύ ΓΕΝ.Ο.Π. και Κουρδιστάν.

Δυστυχώς, τόσο ο αρμόδιος Υφυπουργός όσο και η «πλειοψηφία» του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ στο συγκεκριμένο ζήτημα κρίνονται μετεξεταστέοι.

ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Δ.Ε.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

onaseia
Δημόσια Ωνάσεια σχολεία: Οι νέες λειτουργικές ανάγκες για το 2025-2026
Η Διοικούσα Επιτροπή καθόρισε πρόσθετες θέσεις προσωρινών αναπληρωτών πλήρους και μειωμένου ωραρίου ανά κλάδο και ειδικότητα
Δημόσια Ωνάσεια σχολεία: Οι νέες λειτουργικές ανάγκες για το 2025-2026
teacher
Καταδίκη καθηγητή που πήγε στο σχολείο χωρίς self-test εν μέσω κορονοϊού
Πέραν της ποινικής καταδίκης, ο εκπαιδευτικός είχε ήδη υποστεί διοικητικές κυρώσεις. Η αρμόδια Διεύθυνση Εκπαίδευσης του είχε επιβάλει αναστολή...
Καταδίκη καθηγητή που πήγε στο σχολείο χωρίς self-test εν μέσω κορονοϊού
classroom-low-800x450_36.jpg
Βόρειο Αιγαίο: Αναστολή λειτουργίας Δημοτικού σχολείου - Για ποιο λόγο
Η απόφαση ελήφθη λόγω ανεπαρκούς μαθητικού δυναμικού, χωρίς να προκαλείται δαπάνη στον κρατικό προϋπολογισμό
Βόρειο Αιγαίο: Αναστολή λειτουργίας Δημοτικού σχολείου - Για ποιο λόγο