ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Δ.Ε.
Αθήνα 7/7/2014
Ανακοίνωση
Σχετικά με τις αλλαγές στον τρόπο προαγωγής των μαθητών της Α΄Λυκείου
Δεν αποτελεί έκπληξη, -για την προηγούμενη πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ-, ότι κατέθεσε τον νόμο 4186/13 στον οποίο οι ρυθμίσεις για την «Τράπεζα Θεμάτων» και το νέο τρόπο προαγωγής στο Λύκειο έγιναν,
· χωρίς σχεδιασμό
· χωρίς γνώση της πραγματικότητας του σχολείου
· χωρίς παιδαγωγικά κριτήρια
· και βέβαια με άγνοια των συνεπειών της εφαρμογής του.
Μία από τις συνέπειες όλων αυτών, ήταν να μείνουν μετεξεταστέοι πάνω από το 25% των μαθητών της Α΄Λυκείου σε σχέση με το 4% της προηγούμενης σχολικής χρονιάς.
Η νέα πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ αναγνωρίζοντας το σφάλμα θέλησε να το διορθώσει. Δυστυχώς όμως η προσέγγισή της ήταν πρόχειρη και χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα. Οι ενέργειές της δε, απαράδεκτες.
Ο Υφυπουργός Παιδείας, κ. Δερμεντζόπουλος, στις 3/7/2014 απέστειλε εγκύκλιο η οποία ενημέρωνε τα σχολεία ότι θα υπάρξει νομοθετική ρύθμιση για την αλλαγή του τρόπου προαγωγής των μαθητών της Α΄Λυκείου και ταυτόχρονα ότι θα εξαχθούν τα αποτελέσματα μετά την ολοκλήρωση των απαραίτητων τροποποιήσεων στις τεχνικές εφαρμογές. Στη συνέχεια, με δεύτερη εγκύκλιο, ενημέρωνε ότι οι απαραίτητες τροποποιήσεις έχουν ολοκληρωθεί και καλούσε τους συναδέλφους να προβούν άμεσα στις απαραίτητες ενέργειες.
Ωστόσο ο Υφυπουργός δε διευκρίνισε ότι οι συγκεκριμένες τροποποιήσεις δεν είχαν καμία νομική υπόσταση, αφού δεν υπήρχε ψηφισμένος νόμος που να τις προβλέπει. Άρα ο Υφυπουργός, εμμέσως πλην σαφώς, κάλεσε τους συναδέλφους να παρανομήσουν ύστερα και από ρητή εντολή, μέσω του συστήματος “my school”, περί έκδοσης νέων αποτελεσμάτων με υπογραφή του κ. Ε. Μπίτσικα, της Ομάδας Υποστήριξης του “my school”.
Ως Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών Δ.Ε. ζητάμε από τον Υπουργό Παιδείας, Ανδρέα Λοβέρδο, να διερευνηθούν τυχόν παραλείψεις και να αποδοθούν ευθύνες. Παράλληλα τίθεται το ερώτημα πώς τα σχολεία που σύννομα δεν έβγαλαν νέα αποτελέσματα θα το υλοποιήσουν στο μέλλον εφόσον ψηφιστεί η νέα νομοθετική ρύθμιση. Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ οφείλει με αίσθημα ευθύνης και με αποκλειστικό γνώμονα το συμφέρον των μαθητών και της Δημόσιας Δωρεάν Παιδείας να δώσει τις απαραίτητες εξηγήσεις και να δώσει λύση στο ζήτημα.
Από την άλλη, η «πλειοψηφία» του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ ενώ όφειλε να προστατέψει τους συναδέλφους αναδεικνύοντας τον παράνομο χαρακτήρα των εντολών που δόθηκαν, «περί άλλα τύρβαζε»:
Αντί να καλέσει τους συναδέλφους να μην προχωρήσουν στην έκδοση νέων αποτελεσμάτων χωρίς νομοθετική ρύθμιση, ήταν χαμένη μεταξύ ΓΕΝ.Ο.Π. και Κουρδιστάν.
Δυστυχώς, τόσο ο αρμόδιος Υφυπουργός όσο και η «πλειοψηφία» του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ στο συγκεκριμένο ζήτημα κρίνονται μετεξεταστέοι.
ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Δ.Ε.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη