Thumbnail
ΕΛΜΕ Νέας Σμύρνης- Καλλιθέας- Μοσχάτου

Να σταματήσουν οι αιφνιδιασμοί και οι αυθαιρεσίες

Το Υπουργείο Παιδείας, αφού με την αλλαγή των προϋποθέσεων προαγωγής και με την Τράπεζα Θεμάτων απογείωσε τον αριθμό των μετεξεταστέων μαθητών (σε πολλές περιοχές και σε πολλά σχολεία η "κατασκευασμένη" αποτυχία κυμάνθηκε από 30-40%) δια στόματος υφυπουργού Παιδείας ανακοινώνει ότι ετοιμάζει "άμεση αλλαγή στον τρόπο υπολογισμού της βαθμολόγησης των γραπτών στην Α’ Λυκείου" βελτίωση η οποία "θα μειώσει αισθητά τον αριθμό των επανεξεταζόμενων ή απορριπτόμενων μαθητών της Α’ Λυκείου και θα αποκαταστήσει πιθανές στρεβλώσεις που δημιουργούσε το υπάρχον νομοθετικό καθεστώς"

Προφανώς, κάτω από τη γενική κατακραυγή, το Υπουργείο Παιδείας κάνει έναν επικοινωνιακό ελιγμό προσφέροντας έναν παραπλανητικό επίδεσμο, με τον οποίο καμώνεται ότι θα επουλώσει το βαθύ τραύμα που έχουν επιφέρει τα αντιεκπαιδευτικά του μέτρα στο σώμα χιλιάδων μαθητών.

Το ζήτημα έχει ως εξής: Πρώτον δεν πρέπει να έχει κανείς αυταπάτες για το γεγονός ότι η κατεύθυνση του Υπουργείου Παιδείας παραμένει σταθερή και συνοψίζεται στην κεντρική του γραμμή: λιγότερα σχολεία, λιγότεροι μαθητές, λιγότεροι εκπαιδευτικοί.

Δεύτερον είναι φανερό ότι για δεύτερη φορά μέσα σε λίγες μέρες ετοιμάζεται να προχωρήσει σε έναν  «προγραμματισμένο αιφνιδιασμό» της εκπαιδευτικής κοινότητας.

 Στις 26/6, με απόφαση του Υφυπουργού Παιδείας κ. Δερμεντζόπουλου αποφασίστηκε η παράταση του διδακτικού έτους στα Λύκεια για μία εβδομάδα (μέχρι 4/7/14).

 Η απόφαση αυτή αιφνιδίασε την εκπαιδευτική κοινότητα, ανατρέψε τον προγραμματισμό χιλιάδων εκπαιδευτικών και των οικογενειών τους.

 Αλήθεια, σκέφτηκε κανείς στο Υπ. Παιδείας, πού θα έμεναν χιλιάδες εκπαιδευτικοί που εργάζονταν μακριά από τα σπίτια τους, ιδιαίτερα των τουριστικών περιοχών, που ήταν υποχρεωμένοι να παραδώσουν τα σπίτια που νοίκιαζαν;  

  Σκέφτηκε κανείς τους εκπαιδευτικούς που έχουν ήδη εκδώσει εισιτήρια για να επιστρέψουν στα σπίτια τους ή σε άλλους προορισμούς; Ποιος θα πληρώσει το λογαριασμό; 

  Τι θα γίνει με τους 7.000 εκπαιδευτικούς που από τις 30/6 είναι συνταξιούχοι;

 Είναι φανερό ότι το Υπουργείο Παιδείας μεθοδεύει με χίλιους τρόπους το ροκάνισμα της άδειας των εκπαιδευτικών και είναι επίσης φανερό ότι όσο οι εκπαιδευτικοί και το οργανώμενο εκπαιδευτικό κίνημα δεν ορθώνει ένα μαζικό τείχος σε αυτές τις επιθέσεις και τις αυθαιρεσίες θα έχουμε δραματικές εξελίξεις στις εργασιακές σχέσεις και στα διακιώματά μας.

              Καταδικάζουμε αυτή την αυθαιρεσία και απαιτούμε:

Το Υπ. Παιδείας να εκπληρώσει, τουλάχιστον, τις οικονομικές του υποχρεώσεις προς όλους τους εκπαιδευτικούς, μόνιμους και αναπληρωτές για την πρόσθετη εργασία που προκύπτει από την απόφαση της παράτασης του διδακτικού έτους. 

Να καλυφθούν οικονομικά οι πρόσθετες δαπάνες των εκπαιδευτικών που προκύπτουν από ακυρώσεις εισιτηρίων και από πρόσθετες διαμονές στις περιοχές που δίδασκαν (για όσους εργάζονται μακριά από την κατοικία τους και θα αναγκαστούν να πληρώσουν επιπλέον διαμονή).

           Ο  Πρόεδρος                                Ο Γεν. Γραμματέας                               

      
         Χρήστος Κάτσικας                         Μάκης Μαυρέλης


ΕΛΜΕ Ν.ΣΜΥΡΝΗΣ-ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ-ΜΟΣΧΑΤΟΥ

Ε. Βενιζέλου 175, Καλλιθέα, 17675

τηλ.: 2109597711

e-mail:  [email protected]                           Καλλιθέα, 3/7/2014

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Θέσεις καθηγητών σε μεγάλο εξ αποστάσεως Εκπαιδευτικό Project! Απαραίτητη η 3ετής εμπειρία σε σχολείο

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 47.000 υποψήφιους ως 6/6 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 6/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μαθητές που δίνουν πανελλήνιες
Πανελλαδικές 2025 - Δίκτυα Υπολογιστών: Εκτιμήσεις και προτεινόμενες απαντήσεις
Το alfavita δημοσιεύει τις εκτιμήσεις και προτεινόμενες απαντήσεις στις Πανελλήνιες Εξετάσεις 2025 στο μάθημα Δίκτυα Υπολογιστών ΕΠΑΛ
Πανελλαδικές 2025 - Δίκτυα Υπολογιστών: Εκτιμήσεις και προτεινόμενες απαντήσεις
εκπαιδευτικός στην αίθουσα κατά τη διάρκεια των Πανελλαδικών
Πανελλήνιες 2025- Αρχές Βιολογικής Γεωργίας ΕΠΑΛ: Εκτιμήσεις και προτεινόμενες απαντήσεις
Το alfavita δημοσιεύει τις εκτιμήσεις και προτεινόμενες απαντήσεις στις Πανελλήνιες Εξετάσεις 2025 στο μάθημα Αρχές Βιολογικής Γεωργίας ΕΠΑΛ
Πανελλήνιες 2025- Αρχές Βιολογικής Γεωργίας ΕΠΑΛ: Εκτιμήσεις και προτεινόμενες απαντήσεις
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025
Πανελλαδικές 2025: Οι εκτιμήσεις και απαντήσεις στο μάθημα Ανατομία-Φυσιολογία ΙΙ
Το alfavita δημοσιεύει τις εκτιμήσεις στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025 στο μάθημα Φυσιολογία ΕΠΑΛ
Πανελλαδικές 2025: Οι εκτιμήσεις και απαντήσεις στο μάθημα Ανατομία-Φυσιολογία ΙΙ
Πανελλήνιες εξετάσεις
Πανελλήνιες 2025- Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (ΑΟΘ) ΕΠΑΛ: Βατά τα θέματα - Δείτε προτεινόμενες απαντήσεις
Το alfavita δημοσιεύει τις λύσεις στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025 στο μάθημα Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (ΑΟΘ)
Πανελλήνιες 2025- Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (ΑΟΘ) ΕΠΑΛ: Βατά τα θέματα - Δείτε προτεινόμενες απαντήσεις