Να σταματήσουν οι αιφνιδιασμοί και οι αυθαιρεσίες
Το Υπουργείο Παιδείας, αφού με την αλλαγή των προϋποθέσεων προαγωγής και με την Τράπεζα Θεμάτων απογείωσε τον αριθμό των μετεξεταστέων μαθητών (σε πολλές περιοχές και σε πολλά σχολεία η "κατασκευασμένη" αποτυχία κυμάνθηκε από 30-40%) δια στόματος υφυπουργού Παιδείας ανακοινώνει ότι ετοιμάζει "άμεση αλλαγή στον τρόπο υπολογισμού της βαθμολόγησης των γραπτών στην Α’ Λυκείου" βελτίωση η οποία "θα μειώσει αισθητά τον αριθμό των επανεξεταζόμενων ή απορριπτόμενων μαθητών της Α’ Λυκείου και θα αποκαταστήσει πιθανές στρεβλώσεις που δημιουργούσε το υπάρχον νομοθετικό καθεστώς"
Προφανώς, κάτω από τη γενική κατακραυγή, το Υπουργείο Παιδείας κάνει έναν επικοινωνιακό ελιγμό προσφέροντας έναν παραπλανητικό επίδεσμο, με τον οποίο καμώνεται ότι θα επουλώσει το βαθύ τραύμα που έχουν επιφέρει τα αντιεκπαιδευτικά του μέτρα στο σώμα χιλιάδων μαθητών.
Το ζήτημα έχει ως εξής: Πρώτον δεν πρέπει να έχει κανείς αυταπάτες για το γεγονός ότι η κατεύθυνση του Υπουργείου Παιδείας παραμένει σταθερή και συνοψίζεται στην κεντρική του γραμμή: λιγότερα σχολεία, λιγότεροι μαθητές, λιγότεροι εκπαιδευτικοί.
Δεύτερον είναι φανερό ότι για δεύτερη φορά μέσα σε λίγες μέρες ετοιμάζεται να προχωρήσει σε έναν «προγραμματισμένο αιφνιδιασμό» της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Στις 26/6, με απόφαση του Υφυπουργού Παιδείας κ. Δερμεντζόπουλου αποφασίστηκε η παράταση του διδακτικού έτους στα Λύκεια για μία εβδομάδα (μέχρι 4/7/14).
Η απόφαση αυτή αιφνιδίασε την εκπαιδευτική κοινότητα, ανατρέψε τον προγραμματισμό χιλιάδων εκπαιδευτικών και των οικογενειών τους.
Αλήθεια, σκέφτηκε κανείς στο Υπ. Παιδείας, πού θα έμεναν χιλιάδες εκπαιδευτικοί που εργάζονταν μακριά από τα σπίτια τους, ιδιαίτερα των τουριστικών περιοχών, που ήταν υποχρεωμένοι να παραδώσουν τα σπίτια που νοίκιαζαν;
Σκέφτηκε κανείς τους εκπαιδευτικούς που έχουν ήδη εκδώσει εισιτήρια για να επιστρέψουν στα σπίτια τους ή σε άλλους προορισμούς; Ποιος θα πληρώσει το λογαριασμό;
Τι θα γίνει με τους 7.000 εκπαιδευτικούς που από τις 30/6 είναι συνταξιούχοι;
Είναι φανερό ότι το Υπουργείο Παιδείας μεθοδεύει με χίλιους τρόπους το ροκάνισμα της άδειας των εκπαιδευτικών και είναι επίσης φανερό ότι όσο οι εκπαιδευτικοί και το οργανώμενο εκπαιδευτικό κίνημα δεν ορθώνει ένα μαζικό τείχος σε αυτές τις επιθέσεις και τις αυθαιρεσίες θα έχουμε δραματικές εξελίξεις στις εργασιακές σχέσεις και στα διακιώματά μας.
Καταδικάζουμε αυτή την αυθαιρεσία και απαιτούμε:
Το Υπ. Παιδείας να εκπληρώσει, τουλάχιστον, τις οικονομικές του υποχρεώσεις προς όλους τους εκπαιδευτικούς, μόνιμους και αναπληρωτές για την πρόσθετη εργασία που προκύπτει από την απόφαση της παράτασης του διδακτικού έτους.
Να καλυφθούν οικονομικά οι πρόσθετες δαπάνες των εκπαιδευτικών που προκύπτουν από ακυρώσεις εισιτηρίων και από πρόσθετες διαμονές στις περιοχές που δίδασκαν (για όσους εργάζονται μακριά από την κατοικία τους και θα αναγκαστούν να πληρώσουν επιπλέον διαμονή).
Ο Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας
Χρήστος Κάτσικας Μάκης Μαυρέλης
ΕΛΜΕ Ν.ΣΜΥΡΝΗΣ-ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ-ΜΟΣΧΑΤΟΥ
Ε. Βενιζέλου 175, Καλλιθέα, 17675
τηλ.: 2109597711
e-mail: [email protected] Καλλιθέα, 3/7/2014
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη