Thumbnail
Υπουργείο Παιδείας
 

ΘΕΜΑ: «Αποσπάσεις Ωρομισθίων Εκπαιδευτών των Δ. ΙΕΚ στα ΕΠΑΛ και στις ΕΠΑΣ».

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
 Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις των άρθρων 6, 12 και 24 του ν. 3879/2010 (ΦΕΚ 163 Α΄/21-9-2010) «Ανάπτυξη της Δια Βίου Μάθησης και λοιπές διατάξεις», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με τις διατάξεις του άρθρου 54 του ν. 3966/2011 (ΦΕΚ 118 Α’/24-5-2011) «Θεσμικό πλαίσιο των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων, Ίδρυση Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Οργάνωση του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων ‘ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ’ και λοιπές διατάξεις»,1ΑΔΑ: ΒΙΙΠ9-Λ1Η2. Τις διατάξεις του κεφαλαίου Β΄, άρθρο 82, παρ. 7, του Ν. 4172/2013, ΦΕΚ 167/Α΄/23-7-2013 «Φορολογίαεισοδήματος, επείγοντα μέτρα εφαρμογής του ν. 4046/2012 του ν. 4093/2012 και του ν. 4127/2013 και άλλες διατάξεις»,
3. Τις διατάξεις του ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193/Α/17-9-2013) «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις»,
4. Τις διατάξεις του άρθρου 11 παρ.3, εδαφ.6 του Ν. 4229/2014, ΦΕΚ 8/Ά/10-1-2014 «Άδεια εγκατάστασης και λειτουργίας χώρου παραστάσεων- Άδεια παράστασης και άλλες διατάξεις»,
5. Τις διατάξεις του Π.Δ. 118 ΦΕΚ 152Α/25-6-2013 «Τροποποίηση του Π.Δ. 85/12 (Α141) άρθρο 2, «Ίδρυση Υπ. Πολιτισμού και Αθλητισμού-Μετονομασία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού σε Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων»,
6. Τις διατάξεις του Π.Δ. 119 ΦΕΚ 153Α/25-6-2013 «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών»,
7. Τις διατάξεις του άρθρου 3 της αρ.90595/ΣΤ5/5-7-2013, απόφασης ΦΕΚ 1667/5-7-2013 «Καθορισμός αρμοδιοτήτων στους Υφυπουργούς Παιδείας και Θρησκευμάτων, Κωνσταντίνου Γκιουλέκα και Συμεών Κεδίκογλου»,
8. Το Π.Δ. 132/1989 (ΦΕΚ 64 Α΄) «Διάρθρωση και αρμοδιότητες των υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας Λαϊκής Επιμόρφωσης (Γ.Γ.Λ.Ε.) του Υπουργείου Πολιτισμού»,
9. Tην αριθ. 264/11-01-1995 (ΦΕΚ 41 Β’/24-1-1995) Υπουργική Απόφαση «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και δικαιώματος υπογραφής "με εντολή Υπουργού" στον Γενικό Γραμματέα και στους Προϊσταμένους διευθύνσεων και τμημάτων της Γενικής Γραμματείας Λαϊκής Επιμόρφωσης»,
10.Την αριθμ.πρωτ. 14/3-1-2014 Απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων «Τροποποίηση της αρ. πρωτ. 11870/16-10-2013 Απόφασης Ανάθεσης Εκτέλεσης Υποέργων Διαχείρισης των Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.), Δημόσιων Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.) και άλλων δομών στο Ίδρυμα Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης»
11. Την ανάγκη διασφάλισης της εύρυθμης λειτουργίας των ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ η οποία εξυπηρετεί το Δημόσιο συμφέρον.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
Α. Αποσπούμε, τους παρακάτω ωρομίσθιους εκπαιδευτές από τα Δημόσια Ι.Ε.Κ. της Γενικής Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, για την κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών των ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ, των Διευθύνσεων Β/θμιας Εκπαίδευσης της επικράτειας μέχρι τη λήξη του εκπαιδευτικού έτους ως εξής:
 
 
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

zaxaraki
Επίσκεψη Σοφίας Ζαχαράκη στην Κύπρο: Στο επίκεντρο διμερείς σχέσεις στην εκπαίδευση, διατήρηση της ιστορικής μνήμης και ενίσχυση των θεσμικών επαφών
Διήμερη επίσημη επίσκεψη της Σοφίας Ζαχαράκη στην Κύπρο
Επίσκεψη Σοφίας Ζαχαράκη στην Κύπρο: Στο επίκεντρο διμερείς σχέσεις στην εκπαίδευση, διατήρηση της ιστορικής μνήμης και ενίσχυση των θεσμικών επαφών
aksiologisi
Νέα διαδικασία αξιολόγησης προϊσταμένων για το 2024 – Τι αλλάζει για τους εκπαιδευτικούς
O αξιολογητής μπορεί πλέον να επιλέξει παρακολούθηση ασύγχρονων εκπαιδευτικών προγραμμάτων από το ΕΚΔΔΑ
Νέα διαδικασία αξιολόγησης προϊσταμένων για το 2024 – Τι αλλάζει για τους εκπαιδευτικούς
tempi
Τέμπη: Νέα ανατριχιαστικά ηχητικά από τη φλεγόμενη κόλαση – «Θα καούμε ζωντανοί!»
Λίγα λεπτά μετά τη φονική σύγκρουση των δύο τρένων, νέα παιδιά, με φωνές τρεμάμενες από τον τρόμο, καλούν απεγνωσμένα στο «100»
Τέμπη: Νέα ανατριχιαστικά ηχητικά από τη φλεγόμενη κόλαση – «Θα καούμε ζωντανοί!»