Thumbnail
ΙΠΕΜ-ΔΟΕ

Ποιος είναι ο ρόλος του ΙΠΕΜ-ΔΟΕ;

Με τι ασχολείται το ΙΠΕΜ-ΔΟΕ;

Το τελευταίο χρονικό διάστημα παρακολουθούμε μια υπερ-παραγωγή νομοθετικών κι «επιμορφωτικών» κειμένων από την πλευρά του υπουργείου Παιδείας είτε για την Αυτοαξιολόγηση (του λεγόμενου «εκπαιδευτικού έργου») είτε για την ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Απέναντι στα κείμενα αυτά έχουν δημοσιευτεί διάφορες παιδαγωγικές επεξεργασίες και κριτικές αναλύσεις από πανεπιστημιακούς καθηγητές και μεμονωμένους συναδέλφους (σε παιδαγωγικά περιοδικά, εφημερίδες και εκπαιδευτικούς ιστότοπους), οι οποίες καταλήγουν στην ίδια περίπου επισήμανση : ότι τα κάθε είδους κείμενα του υπουργείου είναι προβληματικά επιστημονικά και την ίδια στιγμή φέρνουν ό,τι πιο συντηρητικό και αγοραίο μπορεί να εφαρμοστεί στην ελληνική εκπαίδευση. Προεκτείνοντας λίγο τις αναλύσεις αυτές, αντιλαμβανόμαστε πως η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας μαζί με τους «εκλεκτούς διανοούμενους» που την πλαισιώνουν κάνει ό,τι μπορεί, προκειμένου (ευκαιρίας δοθείσης) να διαλύσει και την εναπομείνουσα μορφωτική συνεισφορά του σχολείου στην ελληνική κοινωνία!

Ο προβληματισμός και το ερώτημα που γεννάται απ’ όλα αυτά είναι γιατί ο αρμόδιος φορέας για την παραγωγή τέτοιου τύπου παιδαγωγικών επεξεργασιών και θέσεων για λογαριασμό του κλάδου (το ΙΠΕΜ-ΔΟΕ) δεν έχει κάνει απολύτως τίποτε μέχρι σήμερα; Ως πότε μπορεί το εκπαιδευτικό συνδικαλιστικό κίνημα και μαζί ένας κλάδος 70.000 εκπαιδευτικών να «βασίζεται» σε αναλύσεις μεμονωμένων ατόμων-συναδέλφων και, μάλιστα, σε μια συγκυρία που δεχόμαστε μια τόσο κυνική και ολομέτωπη επίθεση από τη σημερινή πολιτική εξουσία;  Γιατί το ΙΠΕΜ επιδεικνύει τέτοια απραξία;

Το Δ.Σ. της ΔΟΕ καλείται άμεσα να απαντήσει στο ερώτημα αυτό μεγάλου μέρους των συναδέλφων της βάσης και να θέσει σε λειτουργία το αδρανοποιημένο ΙΠΕΜ. Εκτός κι αν και η ίδια έχει «γοητευτεί» από την «επιστημονική τεκμηρίωση» της προβλεπόμενης αξιολόγησης στο Π.Δ. 152/2013 ή στα υπόλοιπα κείμενα της περιβόητης Αυτο-αξιολόγησης (Τομείς-Δείκτες-Μέθοδοι συλλογής δεδομένων) που κυριολεκτικά ρυπαίνουν την εκπαίδευση και τους εκπαιδευτικούς κι ετοιμάζεται να ομονοήσει στα σχέδια του υπουργείου για «ποιοτική αναβάθμιση της εκπαίδευσης»!

Μπερμπερίδης Σάββας

Φανερωμένος  Χρήστος

Μέλη του Δ.Σ. του συλλόγου εκπ/κών Π.Ε. Ν. Σερρών "Ο Εμμ. Παπάς"

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο δίνει λόγο στις φοιτήτριες και στους φοιτητές του
ΑΠΘ: «AU S-Bar», το νέο εργαλείο που δίνει φωνή στους φοιτητές
Πρωτοβουλία των Πρυτανικών Αρχών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου για ένα μόνιμο, διαφανές «βαρόμετρο» που αποτυπώνει προσδοκίες, εμπειρίες και την...
ΑΠΘ: «AU S-Bar», το νέο εργαλείο που δίνει φωνή στους φοιτητές
Πανεπιστήμιο Πειραιά
Πανεπιστήμιο Πειραιώς: Με επιτυχία το συνέδριο «Τουρισμός Αξίας – Από τη Θεωρία στην Πράξη»
Το Πανεπιστήμιο Πειραιώς αναδεικνύει τον Τουρισμό Αξίας ως κεντρικό στρατηγικό ζητούμενο για το μέλλον του ελληνικού τουρισμού
Πανεπιστήμιο Πειραιώς: Με επιτυχία το συνέδριο «Τουρισμός Αξίας – Από τη Θεωρία στην Πράξη»