Thumbnail
Παραίτηση για ένα σχολείο δημοκρατικό, για μια κοινωνία ανθρώπινη.

Την Παρασκευή 4/4/2014 όριζε ο Υπουργός Παιδείας σαν τελευταία μέρα στην οποία οι Διευθυντές των Σχολείων σε όλη την Ελλάδα θα έπρεπε υποχρεωτικά να έρθουν σε ανοικτή σύγκρουση με το σύλλογο διδασκόντων, το κορυφαίο όργανο διοίκησης κάθε σχολείου. Η διοίκηση πλέον σε κάθε σχολείο θα ασκείται από ένα πρόσωπο με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου μου, με τους οποίους είμαι υποχρεωμένος να συνεργαστώ και να συντονίσω, θα με βλέπουν πλέον ως το ένα από τα δύο πρόσωπα,  που αύριο ίσως υπογράψουν την απόλυσή τους.

Μ’ αυτή του την απόφαση ο υπουργός θέλησε να βάλει στο «γύψο» και την Παιδεία. Η δημοκρατική εκτροπή που ζούμε στην ελληνική κοινωνία, έπρεπε να απλώσει τα πλοκάμια της στο χώρο του Δημόσιου Σχολείου. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ. Αυταρχισμός και φόβος παντού, είναι η κυβερνητική συνταγή της διάλυσης του Δημόσιου σχολείου. Την ίδια στιγμή που οι δαπάνες για την δημόσια εκπαίδευση συρρικνώνονται δραματικά, υπονομεύονται και ακυρώνονται σημαντικές εκπαιδευτικές υπηρεσίες, καταργούνται και συγχωνεύονται σχολικές μονάδες, εκπαιδευτικοί απολύονται,  το υπουργείο δαπανά κάτι λιγότερο από 9 εκ. ευρώ για τα σεμινάρια προετοιμασίας της δήθεν αυτοαξιολόγησης.

Μετά την έγγραφη αναφορά μου στη Διεύθυνση Π. Ε. Καρδίτσας, όπου επισήμαινα την έλλειψη νομιμότητας στις ενέργειες του Υπουργού ( και για την οποία δεν έχω πάρει απάντηση), αναγκαστηκα να υποβάλλω την παραίτησή μου από τη θέση του Διευθυντή του Δημοτικού Σχολείου Σταυρού Καρδίτσας, διατηρώντας την επαγγελματική και προσωπική μου αξιοπρέπεια και συνεχίζω να δίνω τη μάχη σαν απλός δάσκαλος ενάντια σ’ αυτούς που  έχουν στόχο:

  • Να καθηλώσουν μισθολογικά τους εκπαιδευτικούς αφού συνδέουν την αξιολόγηση με το ενιαίο μισθολόγιο-βαθμολόγιο και τις ποσοστώσεις του.
  • Να υποτάξουν, να ελέγξουν και να χειραγωγήσουν τη μαθησιακή διαδικασία, μετατρέποντας την σε ένα σύνολο προκατασκευασμένων, τυποποιημένων και ποσοτικών κριτηρίων.
  • Να κατηγοριοποιήσουν τα σχολεία και
  • Να δημιουργήσουν μια δεξαμενή διαθεσιμότητας και απολύσεων.

Δεν θέλω ένα σχολείο φυλακή, αλλά θα παλεύω μαζί με κάθε γονιό, μαθητή και εκπαιδευτικό, για ένα σχολείο αντιαυταρχικό με παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία, σε μια κοινωνία ανθρώπινη που θα σέβεται και δε θα ισοπεδώνει.

Καρδίτσα, 11/4/2014

Τσίτος Θωμάς

Διευθυντής Δημοτικού Σχολείου Σταυρού Καρδίτσας

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foto_education_pencils_2.jpg
Εκπαιδευτικοί του 7ου Γυμνασίου Κέρκυρας: «Όχι» στη μετατροπή του σχολείου σε Πειραματικό – «Δεν είχε προηγηθεί διαβούλευση»
«Απόφαση χωρίς διάλογο»: Στο στόχαστρο των εκπαιδευτικών η μετατροπή του 7ου Γυμνασίου Κέρκυρας σε Πειραματικό
Εκπαιδευτικοί του 7ου Γυμνασίου Κέρκυρας: «Όχι» στη μετατροπή του σχολείου σε Πειραματικό – «Δεν είχε προηγηθεί διαβούλευση»
Υπουργείο Παιδείας
ΑΣΕΠ - Υπ. Παιδείας: Ποιοι προκρίνονται στις Γενικές Διευθύνσεις – Παράταση για ενστάσεις
Υπουργείο Παιδείας: Ποιοι περνούν από το ΑΣΕΠ για τις θέσεις ευθύνης – Οι προσωρινοί πίνακες
ΑΣΕΠ - Υπ. Παιδείας: Ποιοι προκρίνονται στις Γενικές Διευθύνσεις – Παράταση για ενστάσεις