Thumbnail
αυτοαξιολόγηση και διαθεσιμότητα

Τελικά έχετε δίκιο. Διεπράξαμε ύβρη. Η Νοσηλευτική είναι λειτούργημα και δεν επιτρέπεται, την ώρα που ασθενείς υποφέρουν, ο κάθε νοσηλευτής να σπουδάζει από τέσσερα έως δεκατέσσερα χρόνια! Για το λόγο αυτό οι Νοσηλευτές ΠΕ του υπουργείου Παιδείας θα πρέπει να μετονομαστούν από Νοσηλευτές Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης σε Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και να μεταταχθούν στα νοσοκομεία ως βοηθοί των βοηθών νοσηλευτών. Ακόμη προτείνω με κριτήριο των αριθμό των πτυχίων να υποβιβάζονται ακόμη περισσότερο. Νοσηλευτής με μεταπτυχιακό και διδακτορικό θα μπορούσε να μεταταχθεί ως βοηθός βοηθού βοηθού Νοσηλευτή με την αντίστοιχη βεβαίως μείωση του μισθού του.

Και δεν είναι αυτό μόνο. Είχαμε και την απαίτηση και να σπουδάζουμε τόσα χρόνια επιβαρύνοντας τον κρατικό προϋπολογισμό και να δουλεύουμε ως εκπαιδευτικοί, χωρίς να νοιαζόμαστε που στα νοσοκομεία υπήρχε έλλειψη νοσηλευτικού προσωπικού. Εμείς φταίμε, γιατί αντί να τρέξουμε να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας, εμείς τρέχαμε στα σχολεία και το παίζαμε καθηγητές. Ντροπή μας!

Τρίτο αμάρτημα: Όταν το σχολείο δεν διέθετε εργαστήρια, εξοπλισμό, αναλώσιμα, είχαμε την απαίτηση να τα βρει. Πώς; Να σπάσει το κεφάλι του; Να σπαταλήσει δημόσιο χρήμα; Όχι εμείς έπρεπε να σπάσουμε το κεφάλι μας και να βάλουμε από το μισθό που τόσο άδικα παίρναμε όλα αυτά τα χρόνια.Έστω ένα δώρο Πάσχα. Υπήρξαμε και σπάταλοι και τσιγκούνηδες.

Το τέταρτο αμάρτημα: Τόσες αθώες νεανικές ψυχές που τσακώνονταν, για να εγγραφούν στον Τομέα Υγείας και να γίνουν νοσοκόμες... Και νοσοκόμες και άνεργες, αφού τα νοσοκομεία κλείνανε το ένα μετά το άλλο, ρήμαζαν, αφού εμείς οι άθλιες δεν πατάγαμε το πόδι μας εκεί. Ναι εμείς φταίμε και για τα νοσοκομεία που έκλεισαν. Να και το πέμπτο  αμάρτημα. Βγαίνει το ένα μετά το άλλο.

Αμάρτημα νούμερο έξι: Έπρεπε να προτείνουμε τόσα χρόνια ως εκπαιδευτικοί, τρομάρα μας, η Νοσηλευτική να διδάσκεται και να παρέχεται μόνο στα μοναστήρια από αδελφές νοσοκόμες, όπως κατά την πρώτη χριστιανική περίοδο και να καταδικάσουμε στο πυρ το εξώτερο τη Florence Nightngale.

Έβδομο και φαρμακερό: Αφήναμε κλάδους χωρίς μαθητές. Αντί να εξηγήσουμε στα παιδιά πόσο φαύλοι είμαστε και να τα στρέψουμε από μόνοι μας σε άλλο Τομέα ή έστω άλλη ειδικότητα εκτός της Νοσηλευτικής, τα δεχόμασταν χωρίς κουβέντα. Πλεονέκτες και υποκριτές.

Μετά από αυτή την αυτοαξιολόγηση, που έπρεπε τόσα χρόνια να έχω κάνει, μέτρησα επτά θανάσιμα αμαρτήματα. Έτσι κατάλαβα ότι η διαθεσιμότητα είναι η ελάχιστη τιμωρία, ενώ η απόλυση έπρεπε σε κάποιες περιπτώσεις να είναι δις ή τρις, όπως λέμε δις ισόβια, τρις ισόβια...Ανάλογα με τον αριθμό των πτυχίων κυρίως. Κι αφού η απόλυση είναι πια υπόθετο, συγνώμη υπόθεση χρόνου όλες και όλοι ας αυτοαξιολογηθούμε, για να σώσουμε τουλάχιστον την ψυχή μας και να αναστηλώσουμε το ηθικό μας. Καλό θα ήταν επίσης κανείς γύρω μας να μην κάνει την πάπια, γιατί δεν ξέρεις... είμαστε και λίγο μπερδεμένοι!

Σκαράκη Ζέτα

Νοσηλεύτρια ΠΕ1406

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα