Thumbnail
Έγγραφη διαμαρτυρία του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Τεχνολογικής Εκπαίδευσης 

 ΕΓΓΡΑΦΗ ΔΙΑΜΑΡΤΗΡΊΑ          

Υστέρα από την ανακοίνωσή   σας στο διαδικτυακό χώρο του «Διά Βίου Μάθησης» , η οποία αφορούσε στην κατανομή των σχολών ΣΕΚ και ΙΕΚ ανά νομό, βρεθήκαμε όλοι  καθηγητές, γονείς και μαθητές  αντιμέτωποι με μια άκρως φαιδρή πραγματικότητα και αυτή δεν είναι άλλη από την απόλυτη συρρίκνωση των σχολών ,που φιλοξενούν την ειδικότητα   της Κομμωτικής Τέχνης.

Ο κλάδος της Κομμωτικής τέχνης  υπήρξε ο πλέον πολυπληθής  , γεγονός απόλυτα αιτιολογημένο, καθώς οι απόφοιτοί του ,ακόμη και στα τελευταία έτη τα οποία διέρχονται οξύτατη οικονομική κρίση, χαίρουν εξαιρετικής επαγγελματικής αποκατάστασης ! Δεν ήταν τυχαίο λοιπόν, το γεγονός πως συμπεριλήφθηκε στα λεγόμενα «φιλέτα» που δόθηκαν βορά στην ιδιωτική εκπαίδευση.  Με την ψήφιση του Ν 4186/2013για την αναδιάρθρωση της Δευτ/μιας Εκπ/σης η ειδικότητα εντάχτηκε στις σχολές ΣΕΚ και ΙΕΚ . Προς το παρόν το γεγονός αυτό  φάνηκε ελπιδοφόρο για του μαθητές  μας.

Ωστόσο, η ανακοίνωση για την κατανομή των σχολών ΣΕΚ-ΙΕΚ  ανά την Ελλάδα μας άφησε  όλους κυριολεκτικά άφωνους , δοθέντος ότι μεγάλοι νομοί έμειναν παντελώς ακάλυπτοι τόσο από σχολεία ΣΕΚ όσο και από ΙΕΚ. Ενδεικτικά σας αναφέρουμε πως ο νομός Κοζάνης , Καστοριάς, Φλώρινας, Πτολεμαΐδας, Πέλλας, Ρεθύμνου, Ηρακλείου, Χανίων, Λασιθίου   ανήκουν στους προαναφερθέντες νομούς.

Εάν δε τώρα, σκιαγραφήσουμε την γεωγραφική κατανομή των σχολών στην ειδικότητα της κομμωτικής θα δούμε το μαθητικό δυναμικό της Δυτικής Μακεδονίας και της περιφέρειας της Κρήτης να πλήττεται ανεπανόρθωτα.  Αξιοσημείωτο επίσης είναι το γεγονός , πως   ολόκληρη η κεντρική Μακεδονία ,η οποία αποτελείται από τους νομούς Θεσσ/κης , Ημαθίας, Πιερίας, Κιλκίς, Πέλλας, Χαλκιδικής και Σερρών ,   θα πρέπει να καλυφθεί με τον τραγελαφικό αριθμό των 12 σχολών!

Εάν αυτός δεν είναι ο «απόλυτος» εμπαιγμός  για το μαθητικό δυναμικό, τότε ποιος είναι;

Με ποια  κριτήρια επιλέχτηκαν που θα λειτουργήσουν τα ατάκτως ερριμμένα ΣΕΚ και ΙΕΚ;

Με ποια επιχειρηματολογία θα μας πείσετε πως η αρχή της ισονομίας δεν καταπατάται  όταν σε κάποιους νομούς δεν υπάρχει ούτε ένα από τα δύο σχολεία για να καλύψει τις ανάγκες της ειδικότητας και των μαθητών αυτής;

Μήπως τελικά αυτό που προσπαθήσατε ήταν να μην αποκλίνετε από τον αρχικό σκοπό σας , ο οποίος δεν ήταν άλλος από την ενίσχυση της ιδιωτικής εκπαίδευσης;

Επειδή Κύριοι  οι καιροί ου μενετοί, παρακαλούμε πολύ να υπάρξει άμεση θεραπεία και για τους μαθητές των αδικημένων νομών!

                                 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ntountouka
Εκπαιδευτικό «ηφαίστειο» στην Ελλάδα: Μαζικός ξεσηκωμός κατά των Πειραματικών Σχολείων
Γονείς και εκπαιδευτικοί καταγγέλλουν «εν κρυπτώ» αποφάσεις, κατάργηση των σχολείων της γειτονιάς και κατηγοριοποίηση μαθητών
Εκπαιδευτικό «ηφαίστειο» στην Ελλάδα: Μαζικός ξεσηκωμός κατά των Πειραματικών Σχολείων
Καρυστιανού
Μαρία Καρυστιανού: Το σύστημα αποκαλύπτει και πάλι το μίσος και τη διαβολή σε βάρος μου
Σε ανάρτησή της τόνισε ότι το σύστημα και ορισμένα μέσα ενημέρωσης επιχειρούν να την παρουσιάσουν γραφική και να την παραπλανήσουν, παρά τις δημόσιες...
Μαρία Καρυστιανού: Το σύστημα αποκαλύπτει και πάλι το μίσος και τη διαβολή σε βάρος μου
καραχα
Αιχμηρή κριτική Καραχάλιου κατά Καρυστιανού: Δημοφιλής είναι και η Μενεγάκη, γιατί να μην μπει στην πολιτική; (Βίντεο)
Τόνισε ότι η δημοφιλία δεν αρκεί για πολιτική επιτυχία, υπογραμμίζοντας πως η ηγεσία απαιτεί όρια, αυτοέλεγχο και συνεργασία
Αιχμηρή κριτική Καραχάλιου κατά Καρυστιανού: Δημοφιλής είναι και η Μενεγάκη, γιατί να μην μπει στην πολιτική; (Βίντεο)