Thumbnail
Η αναλογικότητα των προσφερόμενων θέσεων είναι η μόνη επιλογή που ευνοεί μέσω υποβολής αιτήσεων προσόντων την αξιοκρατία και τη δικαιοσύνη.

Προς Υπουργείο Παιδείας

Θέμα: Αδικίες και Εύνοιες στην κατανομή των 925 θέσεων στις δομές ΙΕΚ – ΣΕΚ.  Που είναι η ίση μεταχείριση, η αξιοκρατία, η δικαιοσύνη;

Η αναλογικότητα των προσφερόμενων θέσεων είναι η μόνη επιλογή που ευνοεί μέσω υποβολής αιτήσεων προσόντων την αξιοκρατία και τη δικαιοσύνη.

Τι νόημα έχει να αποκτά κανείς μεταπτυχιακά, διδακτορικά, πολύχρονη προϋπηρεσία, να μαθαίνει ξένες γλώσσες, να διαγωνίζεται σε σκληρούς διαγωνισμούς, να κάνει επιμορφώσεις, καινοτόμες δραστηριότητες κ.λπ. αφού:

-                      Αφενός τίθεται σε διαθεσιμότητα ΧΩΡΙΣ καμία αξιολόγηση παρά τις συνεχείς εξαγγελίες για αξιοκρατία παντού κ.λπ. ανακόλουθες δηλώσεις.

-                      Αφετέρου όταν έρχεται η ώρα να διεκδικήσει κάποιες θέσεις με βάση τα ουσιαστικά και αντικειμενικά προσόντα διαπιστώνει ότι οι θέσεις για την ειδικότητά του είναι ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ή ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ και πρακτικά αποκλείεται.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕΝΩΝ ΘΕΣΕΩΝ για να συμπεριληφθούν ΟΛΟΙ οι συνάδελφοι σε διαθεσιμότητα.

Αν αυτό δεν γίνει άμεσα, οι προσφερόμενες τώρα θέσεις σε ΙΕΚ-ΣΕΚ να  ΑΝΑΚΑΤΑΝΕΜΗΘΟΥΝ ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ σε ΟΛΕΣ τις ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ (925/2122: περίπου 43,5% για κάθε κλάδο).

Εύκολες διαδικασίες, αξιολογικές, αξιοκρατικές, δίκαιες.

Αυτές μόνο αρμόζουν στο Υπουργείο Παιδείας που είναι το κατεξοχήν υπουργείο που πρέπει να εκτιμά και να σέβεται τα ακαδημαϊκά προσόντα, την αξιολόγηση σε όλους τους τομείς και  τη συνεργασία με την εκπαιδευτική κοινότητα για το καλό της Εκπαίδευσης.

Για να διαπιστώσετε τις αδικίες και τους αποκλεισμούς παρατίθενται σε πίνακα με ταξινόμηση φθίνουσα από «ΜΕΓΑΛΗ προς ΜΙΚΡΗ ΑΔΙΚΙΑ» όσον αφορά τα ποσοστά των προσφερόμενων θέσεων επί του αριθμού συναδέλφων σε διαθεσιμότητα.

 

Ειδικότητα (αρ. σε διαθεσιμότητα), θέσεις ΙΕΚ - ποσοστό

Ποσοστά 0 - 25%

 ΠΕ18.10 – ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (291) , θέσεις  0:  0 %

 ΠΕ18.11 – ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ (45) , θέσεις  0:  0 %

 ΠΕ18.09 – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (23) , θέσεις  0:  0 %

 ΠΕ18.37 – ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ (11) , θέσεις  0:  0 %

 ΠΕ18.39 – ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΥΓΕΙΑΣ (3) , θέσεις  0:  0 %

 ΠΕ18.29 – ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ (2) , θέσεις  0:  0 %

 ΔΕ01.17 – ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ (34) , θέσεις  0:  0 %

 ΔΕ01.15 – ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ (9) , θέσεις  0:  0 %

 ΔΕ01.08 – ΗΛΕΚΤΡΟΣΥΓΚΟΛΛΗΤΕΣ (4) , θέσεις  0:  0 %

 ΔΕ01.13 – ΞΥΛΟΥΡΓΟΙ (2) , θέσεις  0:  0 %

 ΔΕ01.05 – ΟΙΚΟΔΟΜΟΙ (1) , θέσεις  0:  0 %

 

 ΠΕ14.01 – ΙΑΤΡΟΙ (119) , θέσεις  23:  19,3 %

 ΠΕ14.02 – ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΙ (83) , θέσεις  19:  22,9 %

 

Ποσοστά 25-50 %

 ΠΕ18.33 – ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΟΙ (310) , θέσεις  113:  36,5 %

 ΠΕ14.06 – ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ (93) , θέσεις  41:  44,1 %

 ΤΕ01.20 – ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ (11) , θέσεις  5:  45,5 %

 ΤΕ01.08 – ΧΗΜΙΚΟΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ (6) , θέσεις  3:  50 %

 

Ποσοστά 50-75%

 ΠΕ18.07 – ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ (125) , θέσεις  66:  52,8 %

 ΠΕ18.08 – ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ (41) , θέσεις  22:  53,7 %

 ΠΕ18.25 – ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (90) , θέσεις  49:  54,4 %

 ΠΕ18.20 – ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑΣ (14) , θέσεις  8:  57,1 %

 ΠΕ18.04 – ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ (193) , θέσεις  115:  59,6 %

 ΠΕ14.03 – ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΙ (16) , θέσεις  10:  62,5 %

 ΤΕ01.11 – ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ (11) , θέσεις  7:  63,6 %

 ΠΕ18.24 – ΕΡΓΑΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (17) , θέσεις  11:  64,7 %

 ΠΕ17.09 – ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ (6) , θέσεις  4:  66,7 %

 ΤΕ01.31 – ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ  (3) , θέσεις  2:  66,7 %

 ΔΕ01.01 – ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΤΕΣ (55) , θέσεις  37:  67,3 %

 ΔΕ01.12 – ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΙ (16) , θέσεις  11:  68,8 %

 ΤΕ01.10 – ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΓΡΑΦΕΙΟΥ (13) , θέσεις  9:  69,2 %

 ΠΕ18.26 – ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗΣ (45) , θέσεις  32:  71,1 %

 ΤΕ01.25 – ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ (7) , θέσεις  5:  71,4 %

 ΠΕ18.01 – ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ (62) , θέσεις  45:  72,6 %

 ΤΕ01.30 – ΒΟΗΘΟΙ ΠΑΙΔΟΚΟΜΟΙ – (16) , θέσεις  12:  75 %

 

Ποσοστά 75-100%

 ΔΕ01.11 – ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΨΥΞΕΩΝ (ΨΥΚΤΙΚΟΙ) (25) , θέσεις  19:  76 %

 ΔΕ01.04 – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ (21) , θέσεις  16:  76,2 %

 ΤΕ01.29 – ΒΟΗΘ. ΙΑΤΡ. ΒΙΟΛ. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ  (13) , θέσεις  10:  76,9 %

 ΠΕ18.21 – ΡΑΔΙΟΛΟΓΙΑΣ−ΑΚΤΙΝΟΛ (9) , θέσεις  7:  77,8 %

 ΔΕ01.02 – ΜΗΧΑΝΟΤΕΧΝΙΤΕΣ (77) , θέσεις  60:  77,9 %

 ΔΕ01.10 – ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ (32) , θέσεις  25:  78,1 %

 ΔΕ01.14 – ΚΟΠΤΙΚΗΣ−ΡΑΠΤΙΚΗΣ (5) , θέσεις  4:  80 %

 ΠΕ18.27 – ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΗΣ (46) , θέσεις  37:  80,4 %

 ΤΕ01.19 – ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ (79) , θέσεις  65:  82,3 %

 ΤΕ01.26 – ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ (24) , θέσεις  20:  83,3 %

 ΤΕ01.12– ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΗΣ (6) , θέσεις  5:  83,3 %

 ΤΕ01.14 – ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ (4) , θέσεις  4:  100 %

 ΔΕ01.16 – ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΑΜΑΞΩΜΑΤΩΝ (4) , θέσεις  4:  100 %

Αναμένουμε τις ενέργειες του Υπουργείου Παιδείας και τη στήριξη στα αιτήματα των εκπαιδευτικών σε διαθεσιμότητα από όλους τους εκπαιδευτικούς φορείς και παράγοντες.

Γιάννης Ρεγγίτης, εκπαιδευτικός

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Βιασμός
Η σχολική βία δεν αντιμετωπίζεται με καθηγητική και διευθυντική βία
Φταίει η κοινωνία, το εκπαιδευτικό σύστημα, η κρίση, η πανδημία ο σύγχρονος πολιτισμός και η τραπ μουσική ή όλα αυτά μαζί;
Η σχολική βία δεν αντιμετωπίζεται με καθηγητική και διευθυντική βία