Thumbnail
Με το πολυνομοσχέδιο που ψηφίστηκε έγινε ένα τραγικό λάθος στο χώρο της εκπαίδευσης.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ Β ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ   ΧΩΡΑΣ

Από το υπουργείο Παιδείας καταργήθηκε ολόκληρος ο τομέας υγείας –πρόνοιας στην τεχνική- επαγγελματική εκπαίδευση. Γνωρίζουμε πως καταργούνται οργανικές θέσεις από σχολικές μονάδες λόγω μείωσης του μαθητικού τους δυναμικού. Στην προκειμένη περίπτωση υπάρχουν χιλιάδες μαθητές  που ζητούν το συγκεκριμένο τομέα , επομένως σε ποιο νομικό πλαίσιο ο υπουργός στηρίζει την κατάργησή του; Ίσως γι’ αυτό ο υπουργός να κατασυκοφαντεί τους εκπαιδευτικούς; Μήπως δεν έχει άλλο νομικό επιχείρημα για να τεκμηριώσει την πράξη του;

Ας πάμε τώρα στους μαθητές του συγκεκριμένου τομέα. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του υπουργού οι μαθητές που θα πάνε στη Γ λυκείου θα ολοκληρώσουν τις σπουδές τους και μάλιστα θα αποκτήσουν και επαγγελματικά δικαιώματα. Ποιοι καθηγητές όμως θα διδάξουν; Μα πώς θα διδάξουν εφόσον έχει καταργηθεί ο τομέας; Πόσο νόμιμη θα είναι η εκπαιδευτική διαδικασία στη Γ τάξη; Επιπλέον οι μαθητές της Α προς τη Β τάξης που έχουν επιλέξει το  συγκεκριμένο τομέα αναγκάζονται να στραφούν αλλού. Επομένως για ποια δυνατότητα ίσων ευκαιριών των μαθητών μιλάμε; Προς τι λοιπόν η διαφορετική μεταχείριση των μαθητών της τεχνολογικής εκπαίδευσης;

Άλλη ανισότητα στην εκπαίδευση. Γιατί επιλέχθηκε ο συγκεκριμένος τομέας και όχι άλλος; Ποια ήταν τα κριτήρια επιλογής; Δεν υπονοούμε φυσικά ότι έπρεπε οπωσδήποτε να καταργηθεί κάποιος.

Όπως γνωρίζουμε με το σχέδιο ΑΘΗΝΑ στο Τ.Ε.Ι  μετακινήθηκαν σχολές και τμήματα έπειτα από συγχωνεύσεις. Έτσι δόθηκε η δυνατότητα στους φοιτητές των συγχωνευμένων τμημάτων που ήδη φοιτούν να τελειώσουν τις σπουδές τους στο Τ.Ε.Ι όπου εισάχθηκαν και έπειτα να σταματήσει η λειτουργία του τμήματος. Στην περίπτωση της δευτεροβάθμιας δεν υφίσταται αυτή η δυνατότητα, με αποτέλεσμα οι μαθητές να μένουν στον αέρα δίχως δυνατότητα μετακίνησης λόγω της καθολικής κατάργησης του τομέα.

Με τις συγκεκριμένες ενέργειες, από πλευράς υπουργείου παραβιάζονται συνταγματικά δικαιώματα περί δυνατότητας ίσων ευκαιριών των πολιτών στην εκπαίδευση και στην εργασία.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ;

 ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΕΙΨΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ;

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ;

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΑ ΠΑΡΑΠΤΩΜΑΤΑ;

Αν υπάρχουν τα παραπάνω, κ. Υπουργέ, μειώστε ,συγχωνεύστε, καταργήστε αυτούς που είναι υπόλογοι και όχι αυτούς που είναι συνεπείς στον όρκο που έδωσαν όταν διορίστηκαν. Έτσι πρέπει να γίνεται σε ένα κράτος δικαίου.

ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ (ΝΟΣΗΛΕΥΤΗΣ)

ΤΑΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ (ΔΑΣΚΑΛΑ)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ιστορική νίκη στο Τζόκερ: 19,89 εκατομμύρια ευρώ σε έναν παίκτη με μόνο 5 ευρώ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Σχολή Κινηματογράφου στη Δράμα
Η Σχολή Κινηματογράφου του ΕΑΠ στη Δράμα: Από την ίδρυση στην προσωρινή μεταφορά εργαστηρίων στην Πάτρα
Η Σημασία της Σχολής Κινηματογράφου για τη Δράμα
Η Σχολή Κινηματογράφου του ΕΑΠ στη Δράμα: Από την ίδρυση στην προσωρινή μεταφορά εργαστηρίων στην Πάτρα
ΚΑΡΑΜΕΛΕΣ
Απαγορευμένη χρωστική ουσία σε καραμέλες – Ο κίνδυνος του διοξειδίου του τιτανίου
Για τους καταναλωτές, η επιλογή τροφίμων με καθαρή σήμανση και χωρίς περιττά πρόσθετα παραμένει η πιο ασφαλής στρατηγική
Απαγορευμένη χρωστική ουσία σε καραμέλες – Ο κίνδυνος του διοξειδίου του τιτανίου