Thumbnail
Τελείωσε η γενική συνέλευση και η μόνη σκέψη που τριγυρνάει στο μυαλό μου είναι: "τι είπαμε τώρα;". 

Τελικά μάλλον υπήρξα δειλή, ονειροπόλα και πάνω από όλα βλαξ.

 
Τελείωσε η γενική συνέλευση και η μόνη σκέψη που τριγυρνάει στο μυαλό μου είναι: "τι είπαμε τώρα;". Δυστυχώς, ήμουν από αυτούς που δε συμμετείχα ενεργά σε όλες αυτές τις συνελεύσεις. Ίσως αν πήγαινα να καταλάβαινα καλύτερα αυτά που συζητήσαμε σήμερα. Δεν πήγαινα όχι γιατί αδιαφορούσα για τα κοινά. Ίσα ίσα, ό,τι συμβαίνει στον δίπλα μου το κουβαλάω μέσα μου, το σκέφτομαι συνέχεια και πράττω με το δικό μου τρόπο. Δεν ξέρω γιατί δεν πήγαινα. Είμαι άνθρωπος χαμηλών τόνων και ο οίστρος των συναδέλφων με έφερνε σε αμηχανία. Μακάρι όμως να πήγαινα.
 
Έπειτα ζώντας μέσα στο σχολείο έβλεπα αντιφάσεις. Άλλοι έδιναν και την ψυχή τους και άλλοι διεκπεραίωναν απλά τη μέρα τους. Πολλές φορές λυπόμουν για τους μαθητές των τελευταίων, αλλά ποτέ δεν είπα τίποτα. Δεν ήταν δική μου δουλειά και δεν ήθελα να θίξω το συνάδελφο. Μακάρι να είχα το θάρρος να μιλούσα.
 
Στους παιδαγωγικούς συλλόγους τις περισσότερες φορές έλειπε το όραμα, η φαντασία, οι στόχοι. Σχεδόν πάντα τα θέματα συζήτησης ήταν οι απουσίες, οι συμπεριφορές, ο προγραμματισμός εκδρομών. Εγώ ήθελα να ακούσω για υπαίθριες διδασκαλίες, για καινοτόμες δράσεις, για άνοιγμα του τεχνικού σχολείου στην τοπική κοινωνία. Δεν άκουσα αλλά ούτε και είπα ποτέ τίποτα. Μακάρι να είχα σηκώσει το χέρι και να έλεγα.
 
Σε ένα κομμάτι όμως νομίζω ότι ήμουν καλή. Ευτυχώς, δηλαδή, γιατί τώρα δε θα μπορούσα να ζήσω με τον εαυτό μου. Με του μαθητές μου. Νομίζω ότι γι αυτούς αγωνίστηκα και προσπάθησα πολύ. Σε 3 από τα 4 σχολεία, που περιπλανήθηκα αυτά τα 12 χρόνια που δουλεύω ως εκπαιδευτικός, έστησα 3 εργαστήρια. Έγινα φορτική στους διευθυντές να μου βρουν μια αίθουσα, μια αποθήκη πολλές φορές και να την κάνουμε εργαστήριο. Τσακώθηκα με συναδέλφους. Απευθύνθηκα σε ιδιώτες για δωρεές, οι οποίοι πάντα με στήριξαν και έδωσαν ότι μπορούσαν. Μύησα τους μαθητές μου στον εθελοντισμό και στην αλληλεγγύη και όλοι μαζί συμμετείχαμε σε αθλητικές διοργανώσεις, σε προγράμματα για την τρίτη ηλικία και τα άτομα με αναπηρία. Και οι μαθητές μου ήταν πάντα εκεί. Είτε ήταν Σάββατο είτε Κυριακή είτε νωρίς το πρωί. Γιατί τους είχα πείσει γι αυτό...
 
Κάποια στιγμή βρέθηκα στην ειδική αγωγή. Τρόμαξα με τη ευθύνη και έδωσα 5000 ευρώ για να κάνω μια εξειδίκευση στην παιδιατρική φυσικοθεραπεία (η οποία φυσικά δεν αναγνωρίζεται από το δημόσιο - μόνο τα σεμινάρια των 400 ωρών που είναι άσχετα με το επάγγελμα μου). Στη γενική συνέλευση ακούστηκε ένα κατηγορώ για τους επενδυτές του εαυτού μας. Γι αυτούς που μαζεύουν χαρτιά...Πάλι δεν κατάλαβα τι έλεγαν. Τα χρήματα δε μου περίσσευαν, αλλά τα έδωσα για τα παιδιά, για να είμαι σίγουρη ότι κάνω το καλύτερο γι αυτά.
 
Κοιτάω το όνομα μου στο Internet. Απολυομαι, είμαι σε διαθεσιμότητα, σε κινητικότητα, μετατάσσομαι; Μου λένε επειδή έχω μεταπτυχιακό να το δηλώσω (τι να δηλώσω, τα έχουν όλα ήδη) για να γίνω διοικητικός - ή τουλάχιστον αυτό νομίζω ότι μου λένε. 
 
Είμαι σε δίλλημα... Κοιτάω πίσω μου τις 16 ώρες διάβασμα την ημέρα για να περάσω (με 18000 μόρια το 1995) στο ΤΕΙ Φυσικοθεραπείας, τις ώρες μελέτης για να τελείωσω αξιοπρεπώς το ΤΕΙ και τελικά να έχω την τιμή να διαβάσω τον όρκο του Ιπποκράτη, τις στερήσεις των γονιών μου για να κάνω μεταπτυχιακό στην Αγγλία, τις ώρες που στέρησα από το παιδί μου για να γράφω δημοσιεύσεις και ανακοινώσεις σε πανελλήνια συνέδρια, να ετοιμάζω μαθήματα, να ετοιμάζω υλικό γιατί η επιστήμη μου αλλάζει συνεχώς και το σχολικό βιβλίο δε μας καλύπτει, να κάνω σεμινάρια πανάκριβα που ποτέ δεν αναγνωρίστηκαν αλλά μόνο αυτά φορούσαν στη φυσικοθεραπεία. Να τα θυσιάσω όλα αυτά για να γίνω διοικητικός; Να ακολουθήσω το ελεύθερο επάγγελμα σε μια αγορά που καθημερινά μπαίνουν λουκέτα; Τι να κάνω;
 
Έχω αρχίσει να αμφιβάλω για τη νοημοσύνη μου. Είμαι σε σύγχυση. Τελικά μάλλον υπήρξα δειλή, ονειροπόλα και πάνω από όλα βλαξ.
 
ΓΕΩΡΓΙΑ Α. ΛΙΟΥΔΑΚΗ
http://physioassistants.blogspot.gr/
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

επιτ
Οι σχολικές επιτροπές στο επίκεντρο – Δήμοι και εκπαιδευτικοί ζητούν ουσιαστική συμμετοχή
Ο Δήμος Κερατσινίου – Δραπετσώνας επισημαίνει ότι οι Σχολικές Επιτροπές αποτελούν θεσμό δημοκρατίας και συνεργασίας, που έδινε φωνή σε γονείς και...
Οι σχολικές επιτροπές στο επίκεντρο – Δήμοι και εκπαιδευτικοί ζητούν ουσιαστική συμμετοχή
tzak
«Ήταν πολύ καλός για να τον αντέξουν» – Ο 15χρονος που δεν άντεξε τον σχολικό εκφοβισμό
Ο Τζακ Άλοτ από το Μπάρνσλυ της Βρετανίας έβαλε τέλος στη ζωή του ύστερα από συνεχή παρενόχληση από συνομηλίκους.
«Ήταν πολύ καλός για να τον αντέξουν» – Ο 15χρονος που δεν άντεξε τον σχολικό εκφοβισμό
1ο Καποδιστριακό Δημοτικό Σχολείο
Άγνωστοι έκαναν «γυαλιά καρφιά» το πρώτο Δημοτικό Σχολείο της Ελλάδας (Βίντεο)
Σπασμένα παγκάκια, γκρεμισμένα κεραμίδια και εικόνες καταστροφής στο ιστορικό σχολείο που ίδρυσε ο Ιωάννης Καποδίστριας
Άγνωστοι έκαναν «γυαλιά καρφιά» το πρώτο Δημοτικό Σχολείο της Ελλάδας (Βίντεο)
βορυζ
Σε πλήρη κινητοποίηση η Διεύθυνση Εκπαίδευσης Ηρακλείου για τα σχολεία των Βοριζίων -Σχέδιο δράσης για την επαναλειτουργία μετά τα αιματηρά γεγονότα
Σύσκεψη για την επαναλειτουργία των σχολείων στα Βορίζια υπό τον Διευθυντή Εκπαίδευσης Ηρακλείου
Σε πλήρη κινητοποίηση η Διεύθυνση Εκπαίδευσης Ηρακλείου για τα σχολεία των Βοριζίων -Σχέδιο δράσης για την επαναλειτουργία μετά τα αιματηρά γεγονότα