Thumbnail
Αφαντος ο Κ.Αρβανιτόπουλος στη συζήτηση για τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς

ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΞΟΥΛΙΔΟΥ – ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β’ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

8-7-2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗ Β’ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΤΑΡΟΥΛΑΣ ΞΟΥΛΙΔΟΥ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤ’ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΕΠΙΚΑΙΡΗΣ ΕΡΩΤΗΣΗΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

Μετά την τρίτη κατά σειρά άρνηση της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων να παραστεί στη συζήτηση της επίκαιρης ερώτησης που κατέθεσε η Βουλευτής Β΄ Θεσσαλονίκης και υπεύθυνη του τομέα Κοινοβουλευτικής Ευθύνης Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού των Ανεξάρτητων Ελλήνων, κα Σταυρούλα Ξουλίδου, σχετικά με τις υποχρεωτικές μεταθέσεις των “υπεράριθμων” εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, η κα Ξουλίδου προέβη στην ακόλουθη δήλωση:

«Η συνεχής αποφυγή της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας να παραστεί στη Βουλή των Ελλήνων δυνάμει της επίκαιρης ερώτησης και να δώσει τις απαιτούμενες εξηγήσεις στους εκπροσώπους του ελληνικού λαού καταδεικνύει κατ’ αρχάς την απαξίωση εκ μέρους της κυβέρνησης στους θεσμούς της Δημοκρατίας και ομολογεί την αποτυχία του κυβερνητικού έργου. Κυρίως όμως αποδεικνύει τη συμμόρφωση της κυβέρνησης στις επιταγές των μνημονιακών πολιτικών, καθώς και την κοινωνική της αναλγησία, αφού εμπράκτως θέτει στο στόχαστρό της θεσμούς, όπως η παιδεία, η υγεία και η θρησκεία, που θεμελιώνουν τον κοινωνικό ιστό.

Το τελικό σχέδιο του Προεδρικού Διατάγματος έχει προκαλέσει πλήθος αντιδράσεων, με βασικότερη τον τρόπο που το ηλεκτρονικό σύστημα τροφοδοτήθηκε και επεξεργάστηκε τα δεδομένα, εκ των οποίων υπολογίστηκε ο αριθμός των υπεράριθμων εκπαιδευτικών.

Παρά το γεγονός ότι πρόκειται για ένα μείζον ζήτημα που θα διαταράξει τη ζωή χιλιάδων πολιτών, είτε είναι εκπαιδευτικοί που θα δουν τη ζωή τους να ανατρέπεται βίαια, είτε είναι οι γονείς και οι μαθητές, που θα βρεθούν τον ερχόμενο Σεπτέμβρη σε σχολεία με σημαντικές ελλείψεις, το Υπουργείο εξακολουθεί να κωφεύει στο κατεπείγον του ζητήματος και στα ουσιαστικά προβλήματα της κοινωνίας. Με αυτήν την κυβερνητική τακτική το μέλλον της παιδείας προδιαγράφεται δυσοίωνο, συμπαρασύροντας στην ισοπέδωση την ήδη τραυματισμένη  ανταγωνιστικότητα, την οικονομία, και τελικά το σύνολο της κοινωνίας».                                                                      

ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΣ ΞΟΥΛΙΔΟΥ

Γραφείο Θεσσαλονίκης: Σαλαμίνος 4, Τ.Κ. 54625  Θεσσαλονίκη Τηλέφωνο: 2310553188. Τηλεομοιοτυπικό (fax): 2310 553152.

Γραφείο Αθηνών: Μητροπόλεως 1, Τ.Κ. 10557  Αθήνα Τηλέφωνο: 210 3709651. Τηλεομοιοτυπικό (fax): 210 3709650.

 e-mail: [email protected]

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mourtzoukou
Υπόθεση Μουρτζούκου: Κατηγορείται ότι σκότωνε βρέφη με πίεση στον θώρακα
Νέα ανατριχιαστικά στοιχεία για τη Μουρτζούκου - Κατηγορείται ότι σκότωνε βρέφη με πίεση στον θώρακα – Μαρτυρίες για απόπειρα το 2017
Υπόθεση Μουρτζούκου: Κατηγορείται ότι σκότωνε βρέφη με πίεση στον θώρακα
diapolitismikh_ekpaideush_seminar
Νέο πλαίσιο για αποφοίτους ΕΠΑ.Λ. - Αρκεί ένας τίτλος σπουδών για την αίτηση ελληνικής ιθαγένειας;
Το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους ξεκαθαρίζει τις προϋποθέσεις για αποφοίτους αλλοδαπής καταγωγής
Νέο πλαίσιο για αποφοίτους ΕΠΑ.Λ. - Αρκεί ένας τίτλος σπουδών για την αίτηση ελληνικής ιθαγένειας;
αναπληρωτης
Τοποθετήσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών: Πήγαινε εδώ ...πήγαινε εκεί και αύριο... πήγαινε κάπου αλλού!
Η ιστορία του  αναπληρωτή εκπαιδευτικού δεν είναι απλώς ένα «γραφειοκρατικό λάθος». Είναι η αντανάκλαση ενός συστήματος που αφήνει τους αναπληρωτές...
Τοποθετήσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών: Πήγαινε εδώ ...πήγαινε εκεί και αύριο... πήγαινε κάπου αλλού!
ladi
Λάδι τηγανίσματος: Γιατί δεν πρέπει να το πετάμε με τον λάθος τρόπο
Η ακατάλληλη απόρριψή του φθείρει τις σωληνώσεις, ρυπαίνει το περιβάλλον και μπορεί να επιβαρύνει τον υδροφόρο ορίζοντα.
Λάδι τηγανίσματος: Γιατί δεν πρέπει να το πετάμε με τον λάθος τρόπο