Η ΕΛΜΕ Ζακύνθου αναδεικνύει τις 11.470 χαμένες διδακτικές ώρες από την αρχή της χρονιάς και τα 22 κενά σε βασικές και τεχνικές ειδικότητες, που αφήνουν μαθητές χωρίς ουσιαστική εκπαιδευτική κάλυψη, ακόμη και σε πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα.
Επισημαίνεται ότι μαθητές που χρειάζονται παράλληλη στήριξη παραμένουν ακάλυπτοι, ενώ η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘΑ κατηγορούνται για συνεχή απαξίωση της δημόσιας εκπαίδευσης και αδυναμία προσλήψεων, με αποτέλεσμα παραιτήσεις και μηδενικό ενδιαφέρον για εκατοντάδες θέσεις.
Η ΕΛΜΕΖ δεσμεύεται να ενημερώνει και να αποκαλύπτει τις συνέπειες της υποχρηματοδότησης και της πολιτικής αδιοριστίας.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Ζακύνθου ενημερώνει τους συναδέλφους, τους μαθητές και τους γονείς για το σύνολο των κενών κατά τη διδακτική εβδομάδα 24/11-28/11 στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Ζακύνθου:
Κλάδος | Πλήθος εκπαιδευτικών που δεν έχει διορίσει η κυβέρνηση | Μη διδαχθείσες ώρες |
ΠΕ 01 (Θεολόγοι) | 1 | 23 |
ΠΕ 04.01 (Φυσικοί) | 1 | 23 |
ΠΕ 06 (Αγγλικών) | 1 | 23 |
ΠΕ 08 (Εικαστικών) | 1 + 1ΑΜΩ | 38 |
ΠΕ 78 (Κοινωνιολόγοι) | 1 | 23 |
ΠΕ 11 (Γυμναστές) | 1 | 23 |
ΠΕ 79 (Μουσικής για Μουσικό) | 2 | 46 |
ΠΕ 80 (Οικονομολόγοι) | 1 | 23 |
ΠΕ 81 (Πολ.Μηχ/κών-Αρχ/νων) | 1 | 92 |
ΠΕ 82 (Μηχανολόγοι) | 1 | |
ΠΕ 83 (Ηλεκτρολόγοι) | 2 | |
ΠΕ 86 (Πληροφορικής) | 1 | 23 |
ΠΕ 02.50 (Φιλόλογοι Ε.Α.) | 2 | 46 |
ΠΕ 03.50 (Μαθ/κοί Ε.Α.) | 1 | 23 |
ΠΕ 04.01.50 (Φυσικοί Ε.Α.) | 1 | 23 |
ΠΕ 08.50 (Εικαστικοί Ε.Α.) | 1 | 23 |
ΠΕ 11.50 (Γυμναστές Ε.Α.) | 1 ΑΜΩ | 15 |
ΠΕ 79.01.50 (Μουσικοί Ε.Α.) | 1 | 23 |
Σύνολο | 22 | 490 |
Περίοδος | Χαμένες διδακτικές ώρες |
Εβδομάδα 15-19/9 | 1566 |
Εβδομάδα 22-26/9 | 1566 |
Εβδομάδα 29/9-03/10 | 1566 |
Εβδομάδα 06/10-10/10 | 973 |
Εβδομάδα 13/10-17/10 | 973 |
Εβδομάδα 20/10-24/10 | 927 |
Εβδομάδα 27/10-31/10 | 973 |
Εβδομάδα 03/11-07/11 | 973 |
Εβδομάδα 10/11-14/11 | 973 |
Εβδομάδα 17/11-21/11 | 490 |
Εβδομάδα 24/11-28/11 | 490 |
Σύνολο χαμένων ωρών από την έναρξη του σχολικού έτους | 11.470 |
Αρχή Δεκέμβρη και το ΥΠΑΙΘΑ εξακολουθεί να απαξιώνει συνειδητά το δημόσιο σχολείο. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο το γεγονός ότι οι παραιτήσεις πανελλαδικά έχουν πάρει διαστάσεις τσουνάμι, ενώ για 1424 θέσεις, όπως ομολογεί το ίδιο το ΥΠΑΙΘΑ, δεν υπάρχει κανένας ενδιαφερόμενος.
Χαρακτηριστικό της απαξίωσης που έχει οδηγήσει την παιδεία η κυβέρνηση, είναι ότι αυτή τη στιγμή στη Ζάκυνθο, πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα της Γ΄ Λυκείου διδάσκεται μόλις 4 από τις αναγκαίες 6 διδακτικές ώρες, καθώς το ΥΠΑΙΘΑ αρνείται να προσλάβει τον αντίστοιχο εκπαιδευτικό
Οι ευθύνες του ΥΠΑΙΘΑ και της ΔΔΕ Ζακύνθου είναι τεράστιες για το χάλι της δημόσιας εκπαίδευσης πανελλαδικά και τοπικά
|
Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι τόσο η ΔΔΕ όσο και οι –κατά το παρελθόν– λαλίστατοι εκλεγμένοι τοπικοί πολιτευτές της κυβέρνησης δε βγάζουν άχνα για τις τεράστιες ελλείψεις σε προσωπικό.
Το ΔΣ της ΕΛΜΕΖ θα εξακολουθήσει να ενημερώνει τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές για τις ελλείψεις εκπαιδευτικών, να αποκαλύπτει τα ψεύδη της κυβέρνησης και να καταδεικνύει τα αποτελέσματα των πολιτικών αδιοριστίας και υποχρηματοδότησης που αυτή ακολουθεί.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 6/12
Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ
Βασίλης Γκουζέλος