Εκπαίδευση 0

Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στην ΕΛΜΕ Αρκαδίας για το 2025-2026

μολύβια
Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Συγκροτήθηκε το νέο Δ.Σ. της Ένωσης Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης Αρκαδίας – Πρόεδρος ο Πάνος Ζαφειρόπουλος

Την Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2025, πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της ΕΛΜΕ Αρκαδίας η πρώτη συνεδρίαση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου για το συνδικαλιστικό έτος 2025-2026, κατά την οποία έγινε η συγκρότηση του σώματος σε Σώμα.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΕΛΜΕ) Αρκαδίας έχει ως εξής:

Πρόεδρος: Πάνος Ζαφειρόπουλος (ΔΑΚΕ)

Αντιπρόεδρος: Γεώργιος Μαρκόπουλος (ΔΑΚΕ)

Γενικός Γραμματέας: Παναγιώτης Βοργιάς (ΔΑΚΕ)

Οργανωτικός Γραμματέας: Δημήτριος Κοσκινάς (ΔΑΚΕ)

Ταμίας: Ιωάννα Σόφη (ΔΑΚΕ)

Μέλος: Ανδρέας Γιαννόπουλος (ΑΣΕ)

Μέλος: Δημήτρης Ζαφειρόπουλος (ΑΣΕ)

Η νέα σύνθεση του Συμβουλίου σηματοδοτεί την έναρξη της συνδικαλιστικής περιόδου 2025-2026, με στόχο τη συνέχιση της δράσης και την προώθηση των ζητημάτων των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Αρκαδία.

0 Δείτε τα σχόλια

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr

Οι Πανελλαδικές δεν είναι το τέλος του δρόμου

Πριν πεις «βολεμένος» εκπαιδευτικός, δοκίμασε αρχικά να ζήσεις σαν αναπληρωτής

Επίδομα ανεργίας ΔΥΠΑ: Πόσα ένσημα χρειάζονται για να μπείτε στο ταμείο

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Viber Ακολουθήστε το Αlfavita στο Viber

εκπαίδευση